Jos jotain miehisyyttä olis jäljellä, ei mun tarttis huudella tollasii ylipäätään :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt koki kierojalan miehisyys kolahduksen :D
Noinko väärin mun kommentti oli tulkittavissa, höh. Ihan kyllä tarkotin sitä, että ne omaan silmään vallanki isot raudat näyttää kyseisellä miehellä nousevan todella kevyesti... jonku kerran saattanu jäädä tuijotteleen vähä liiaksi :oops:![]()
Eilen penkki vikassa Wendlerin työsarjassa 5x110kg, omapaino 86. Kyllä se vaan kehittyy vaikka välillä ei sitä uskoiskaan. Viimeksi kun ykkösiä koitin niin 1x115kg tuli omin voimin ja 1x120kg hieman kaverin avittamana, josko kohta nousis se 120kg täysin omin voimin.
Neutraali: Se harva kerta, ku maksullisil käyny, ni toivonu, et löytyis seuraavat härvelit: Trapbar tanko,
Nii trapbari vai? Ei mitää käryy, mut tuskin tollanen kallis voi olla. Oon aina halunnu koittaa tollast, ku kuvittelisin, et olis tosi tehokas mavettaa ja tehä kohautuksii tommosella. Ja ehk jtn farmarikävelyit kans.
Heivais saleilta vaik puolet laitteista & kuntopyöristä vittuun, ni johan mahtuis budjettiinki :D.
Tossahan saa aika varmaa selkeesti enemmän vedettyä mitä normimavessa? En oo ite siis kokeillu, mut toi näyttäis teorias aika optimaaliselta kaikenlaiseen mavetteluun. Saa nii hyvän asennon, jos kahvat on vaa järkeväl korkeudella.
Treeni kulki hyvin ja oli hyvännäköisiä perseitä salilla.
Mulla harvemmin treeni kulkee hyvin jos on hyviä perseitä sali täynnä :D