Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Kehitys! Punttijuttuja aloitellessa en saanu penkistä tankoa ylös, nyt nousee jo 40kg. :) Pystypunnerrus myöski noussut 17kg->27kg.
Olkapäät tosiaan niin löysät, että kun tietyssä kulmassa jännittää, niin muljuu pois paikoltaan...o_O

Silmämunakokkeli; Koittappa joskus olkapääpäivänä alottaa takaolkapäistä. Muljuminen SAATTAA johtua heikoista takaolkapäistä ja kun sinne pumppaa verta heti alkuun, niin se tuo sellasta tietynlaista tukevuuden tunnetta lopputreeniin. :)

Ei salilla mutta hierojalla kun murjottiin jalkoja auki. Poikkeuksellisen "miellyttävä" kokemus lukuunottamatta ulkoreisiä kun vertaa aikaisempaan kertaan vuosi takaperin. Putkirullaus selvästi tuottanut jonkinverran tulosta. :)

Punttitreenin yleisen tuskaisuuden vuoksi aloitin kevennysviikon ihkulla nopeusvoimatreenillä. Se meni ilman suurempia tuskailuja ja jälkikäteenkni fiilis oli ihan mukiinmenevä. Lisäksi yöunetkin toimi jotenkuten, -> parempaa kohti ollaan matkalla.

Ilahdutti ensinnäkin se että olin saanut itseni kammettua salille. Erikoisbonuksena eräs salibeibe päätti piristää päivääni tulemalla edessäni olevaan reisiojennuslaitteseen (?) tekemään jonkinlaisia lantionnostoja. Vaikka olenkin Salikyttääjien Aatelia ja Pervojen Paroni, edes minä en tohtinut katsoa (ainakaan paljoa) siihen suuntaan -- ties mitä sivuvaikutuksia olisi ilmennyt missäkin kehon osissa! Ei saisi käydä trendisaleilla, mutta kun on niin halpa...

Penkissä treeni kulki hyvin vaikka oli pari viikkoa taukoa
95kg yhden käden ylätalja oikealla kädellä
Ylätaljassa meni nyt 150kg (koko pakka) 10 toistoa, 2 toiston parannus viime kerrasta.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Viime selkätreenissä tuli kylmiltään mave trapbarilla 7x135 kg, jäi ainakin toisto varaakin.

Edelleen en mennyt puntille, kun ei tuntunut riittävän hyvältä ja keli oli mainio. Vedin sen sijaan kuntopiirin pihalla auringonpaisteessa. Tulee miesmuistiin ensimmäinen viikko, että en mene lainkaan puntille, mutta en usko sen olevan pahasta nyt. Kuntopiirissä askelkyykkyhypyt kulkivat ehkä paremmin kuin koskaan, oli niin eleganttia, hallittua ja kevyttä hyppimistä että... ainakin omasta mielestä.

Ei ilahduttanut salilla, mutta kotona: vertasin maaliskuussa kuvaamiani ensimmäisiä tekniikkavideoita viimeisimpiin ja hitto että oon kehittyny! Tekniikka oli alkuun aivan kuraa ja nyt näyttää siltä, että liikkeissä on jo jotain kontrollia. Toki myös sarjapainoja on tullu lisää ja kropastakin huomaa muutosta. Tästä on hyvä jatkaa. :) Oon tyytyväinen omaan tekemiseeni.

Meidän salille on ilmestynyt joku uus äijä, jota on pakko vähän vilkuilla, koska hänen treenipainot on näin pienikokosen naishmisen silmään aika komeita. Eikä kropassakaan vikaa... :rolleyes: Ja siis, oma treeni on täyttä kuraa tällä hetkellä, joten pakko repiä iloa toisista salilla kävijöistä!

Meidän salille on ilmestynyt joku uus äijä, jota on pakko vähän vilkuilla, koska hänen treenipainot on näin pienikokosen naishmisen silmään aika komeita. Eikä kropassakaan vikaa... :rolleyes: Ja siis, oma treeni on täyttä kuraa tällä hetkellä, joten pakko repiä iloa toisista salilla kävijöistä!

Tuu juttelee rohkeesti vaan, mulle ne on pieniä painoja. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom