Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla tuli kans eilen 105kg 7 vai 8 toistoa penassa. Tajusin vasta näin jälkeenpäin etten oo koskaan aiemmin tuolla painolla saanut tuollaisia toistoja.

4. viikko miinuksilla ja penkkienkka. Piikkaukset menossa, niin ei mikään ihme juttu, mut on toi aina positiivista, et laardi palaa ja isommat raudat nousee.

Polvi kestänyt viime aikojen lenkit ihmeen hyvin niin kävin aamuhämärissä yu kentällä kokeilemassa ilkeyttäni coopperia. Aika lopussa oli jalat. Ja henki hyvä että kulki tuon jälkeen, mutta 2640m pääsin.

Tästä onkin sitten hyvä lähteä käymään salilla aamupalan jälkeen :)

Melkein salilla... vedin viimeyönä elämäni ekan muscle upin hetken mielenjohteesta ympäripäissäni puistossa! Ja vielä kaks toistoa! Näytti varmasti hirveeltä, mutta ei haittaa yhtään! Oli jäänyt vähän kummittelemaan kun yritin sitä viimeksi joskus pari vuotta sitten, eikä ollut toivoakaan päästä päälle.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Ensimmäinen askel takaisin järjerstelmällisen treenin pariin. Kustannuspaikalle paluu oli tänään ja sen päälle punttien kolistelua ohjelmallisesti. Kolmen viikon fiilistreenit eivät tehneet pahaa jälkeä, vaikka toinen pohje onkin ollut jäätävän kipeä muutaman päivän. Voimatasot ovat ehkä korkeammalla kuin kolme viikkoa sitten.

Hyvä jalkatreeni. Oli tuossa viikko taukoa treenaamisesta olosuhteiden pakosta, treenaaminen on parasta mitä voi vaatteet päällä tehdä.

Sama asia ilahdutti minuakin kuin edellisestä kirjoittajaa. Muutaman päivän kevennys auttaa jaksamaan kummasti reenissä eikä ollut yhtään juminen olo. Kyykky ja suorinjaloin mave tuntu tosi kevyeltä tänään :) Hitto kun muistaisi/malttaisi useammin pitää kevennyksiä niin varmaan tuloksetkin olisivat parempia :)

Koko kevään olen kitissyt ja säälinyt itseäni kun en ole päässyt treenaamaan kunnolla, kun aina on joku paikka paskana, mutta nyt olenkin hakenut tavoitteita muusta, esim. kehonpainotreenistä, jolla motivaatio on löytynyt höpöhöpötreenailuunkin. Tänään tajusin että olen jo jonkun aikaa treenannut joka päivä jotakin ja perus lihasjumit on helpottaneet ja vammaosasto on mennyt selvästi parempaan suuntaan. Kesän peruskuntokausi on siis mennyt ihan putkeen ja syksyllä tulen olemaan hyvässä iskussa kun pääsen takaisin voimailun pariin. Olen myös syönyt riittävästi, ja paino on vähän nousussa, ja niin piti ollakin.

Menin siis salille kyykkäämään, mutta en malttanut olla vetämättä leukoja, vaikka kävi mielessä että voisi välillä antaa lepoa käsille. Enpä muista milloin viimeksi olisi oheistreeni kiinnostanut niin että ei millään malttaisi pitää välipäiviä. Lisäksi huomasin että onpas minulla paksut reidet, että pakko niissä on voimaankin olla. :D

Olen niitä ihmisiä joita ei kiinnosta treenaaminen, vaan aina tavoitteet ja tulokset, mutta kyllähän niitä päämääriä voi keksiä muustakin kuin lajiharjoitteista. Minä tavoittelen elämäni ensimmäistä muscle upia ja olen ihan lapsellisen innoissani siitä.

Treenit kulki. Huimas helvetisti kyykkykokeilujen perään, en tiedä onko joku lenssu viemässä voimia, armoton miinuskalori, vai joku muu vika, mutta sujuva vaihto 1 jalan prässiin ja jalat hapoille. Hyvä ettei oksentanut.

Ylläolevan lisäksi ilahdutti huomata miten hemmetin hyvin läskinpoltto etenee. Kohta maalissa kuukautta etuajassa. Seuraavaksi sitte varmaan perse säikeille kun aikaa vielä on :D

Etukyykky alkanut tuntumaan luontevalta. Jokaisessa reenissä saanut nyt lisätä lisää malmia tankoon. Tosi hyvää reeniä keskivartalollekin kun alkaa tärisemään viimeisissä toistoissa :D

10x2 110 kg vinopenkki kapeella otteella, 10x10 52.5 kg yhen käden ylätalja josta seurasi mieletön pumppi. Oikee käsi varmaan melkein yhtä leveä kun mun pää. Näytti melkein synthol kädeltä.

Oli kiva tehdä poppoolla nopeuspenkkausta. Ja apuliikkeitten jäläkeen treenin huipulla 3*20 kg
vattarutistuksia.... oli kyä vikan sarjan jälkeen virne naamalla, ku pääsi tekemään
loppuvenyttelyt...

View: https://www.youtube.com/watch?v=OKmEOFixWnQ

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom