Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Olipa vallan hiljasta salilla. Bodyristeily selkeesti vaikutti asiaan, heh! Pari hyvää naamatuttua tuli vastaan joiden kanssa tuli vaihdettua pari sanaa ja treenikin kulki ihan helvetin hyvin vaikka aamupäivä oli ihan perseestä. Ja hyvät biisivalinnatkin ilahdutti. Oikein bueno!

Tulipahan vihdoin ostettua himoitsemani painonnostokengät ja tänään testasin niitä ensimmäistä kertaa salilla. Liikerata vaatii kyllä vielä harjoittelua, mutta kummasti kyykky tuntui paremmalta ja tukevammalta kuin sukkasilteen :puntti:

Military press seisaaltaan irtotangolla 45kg 10 toistoa hammasta purren. Oma enkka! :)

Tosin jostain syystä pystyi peilistä toteamaan sen viimeisen toiston kohdalla että kukaan muu ei enää tee mitään vaan kaikki tuijottavat minua :D Vissiin tuli ehkä puhuttua tuhmia kun ajattelin etten anna periksi :nolo:

Seuraavat sarjat olivatkin sitten vähän puhaltelua, mutta jos ei välillä saa rankaista itseään niin..?

Hyvä lomatreeni tänään. Vasta tangon alla päätin, mitä teen tänään ja ihan palkitsevalta tuntui. Harvoin tulee oltua näin epäsuunnitelmallinen ;)

Oli vatsatauti joka vei petiin melkein viikoksi ja heti sen perään juhannus. Paino putos about 6kg, joista nyt on saatu ehkä 3 takaisin. Kannatti vetää kevyt treeniviikko sen perään, meinaan en edes muista millon viimeks olis ollu näin kivaa salilla, vaikka voimat ovatki vielä vähän kateissa! Tänään maastaveto / kyykky jumpassa meni varmaan 2,5h eikä olis malttanu siihenkään lopettaa, mutta aamulla herätys viideltä ja nukkuakin pitäisi ehtiä.

Yksi asia ei muutu,olkoot 70-luku tai 2017. Jengi ei ymmärrä levon tarpeellisuutta treeneissä / ylipäätään muussa tekemisessä

Riippuu varmaan treeneistä. Jos treenaa silleen oikeasti ja oikeilla painoilla niin lepo tulee todellakin tarpeen.

Mutta jos tuolla salilla katsoo sitä tekemistä niin osa saisi köydä vaikka kolmesti päivässä salilla ja levolla ei saisi lihaksia kasvamaan se enempää :D

Eilen oli mm mavea ja jostain syystä pakarat huutaa satasen jälkeen aika hunajaa. Mutta ei siinä. Selkä oli niin väärällään ja hartiat vääntyi väkisinkin eteen että taidan vaan jatkaa harjoittelua ja pitäytyä siinä 80kg maksimi painoissa

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
On tulos normi kreattiini luokassa mitä tahansa niin silti tänään meni sotilas penkki tyylillä 15x100kg BW@90kg #185cm, kuitenkin eilen tuli viimeksi tehtyä penkkiolkapääojentaja jumppa. Edellinen kokeilu olikin noin vuonna 2005, että olin jo aika testata.

On tulos normi kreattiini luokassa mitä tahansa niin silti tänään meni sotilas penkki tyylillä 15x100kg BW@90kg #185cm, kuitenkin eilen tuli viimeksi tehtyä penkkiolkapääojentaja jumppa. Edellinen kokeilu olikin noin vuonna 2005, että olin jo aika testata.

Mikä on kreattiini luokka? :D

Minä polvivammainen kokeilin takakyykkyä ekan kerran öö.. yli kouralliseen vuosia. Lupaavaa. Kivaa. Jos vuan nikamat kestää, niin ei tartte etukyykkyihin palata vähään aikaan - tosin niilläki ollu taukoa pari vuotta.

Ilmankos onki vammanen kun ei kyykkää.

Tänään piti kaverin painostuksesta kokeilla takakyykkyä pitkästä aikaa (siis kokeilla :D) ja täytyy myöntää että 40kg oli 80kg 10x3 mavetuksen jälkeen sen verran kova niitti että viiden toiston jälkeen en tiennyt kippaanko eteen vai taakse. Mutta pitää kyllä kokeilla joku toinen päivä. Sen verran tuosta tuli tuskanhiki pintaan että voi olla huomenna kävely vähän ankkamaista kun nytkin jo viipottaa.

Meinasi vaan nuoret kollit taas hiljentyä kun kaveri heittää Simpsons tyyliin sloganeita vieressä "purista sitä kul***a", "masterise your ass" ja siinä kun itse yrittää pokkaa pitää niin hyvähän siitä tulee :) Mutta kylläpä oli mahtava lähteä pukuhuoneille vaatteet aivan hiestä märkänä.

Lomalla voi kokeilla kaikenlaista ja tänään tuli kokeiltua hieman suurempaa volyymiä. Vedin 10x10 mavea ja penkkiä. Kyllä tytyy kunnioittaa niitä, jotka vetävät alinomaa tuollaista. Toki tuollainen treenitapa vaatii jaettua ohjelmaa, en minä ainakaan jaksaisi yksijakoisella mennä tuollaista volyymiä. Tuli kuitenkin valtavan hyvä treenivaste ja treenannut olo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom