Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Piiiitkästä aika bodaushommia. PHAT-tyyliin tarkemmin sanottuna. Eka selkätreeni eilen, enkä ole koskaan löytäny latseja niin hyvin! Tänään työntäävät lihakset tohjoksi ja kaikki meni perille niin perkeleesti! Hauskaahan tollanen lepposa bodailu on.

Yks nuorehko aloittelija yritti tehdä tänään maastavetoa. Selkä niin kaarella kun olla ja voi, lisäksi ihan liikaa painoa. Sitten se vähän irvisteli siinä ja hiero alaselkäänsä siihen malliin että tais tuntua aika paskalta. Menin sitten ystävällisesti kysymään että saanko ihan vähän neuvoa ja annoin sille vähän tekniikkavinkkejä. Oli tosi kiva sit lopputreeni seurailla sivusilmällä kuinka se kaveri oikeesti otti neuvosta vaarin ja näytti heti tuhat kertaa paremmalta. Ja kyllä se kiittelikin mua kovasti. Tuli oikeesti hyvä mieli!

Miksi et tuhahdellut ivallisesti, jättänyt neuvomatta, ja tullut tänne pakkikselle solvaamaan häntä selän takana ;)? Eiks tää ollukkaa se yleis-käytäntö & kriteeri salikomediaa ketjuun pääsystä :O?

Riippuu ihan ihmisestä et neuvonko vai en :D Tosta huoku semmonen herttasuus kun taas joistain ihmisistä huokuu kusipäisyys ja ylimielisyys jne. Semmosia ihmisiä mä en viitti mennä neuvomaan. Mut tommoset nuoret viattomat kivan oloset ihmiset, niitä voin käydä neuvomassa joskus harvoin :D

:rock: Näin sen kuuluis mennäkki IMO. Tai itellä ei tulis ainakaan mieleen juoruta kenestäkään, ellen oo koittanu asialle jtn itse tehdä neuvomalla. Ja neuvojen vastaanottaminen ihan yhtä tärkeetä. Aina voi kuunnella vähintään, vaikka neuvot paljastuis surkeiks. Se harva kerta, ku oon joltain kunnioitettavalta sedältä :D saanu oikeita kunnon neuvoja, on ollu ihan tervetullutta. Yleensä toki jtn ihan hifistely juttuja ja ite vielä neuvoa kysynyt yleensä. Poislukien ''tee näin, koska mäki tein'' neuvot, mitkä on esikoulu tason argumentteja.

Joo kyllä mäkin ihan mielellään otan neuvoja vastaan. Nyt varsinkin kun oon näin perkeleen vammanen niin kaikki hyödyllinen informaatio pitää imeä itseensä sienen lailla.

Tänään eka oikeampi treeni loman jälkeen. Vaikka hapenottokyky on näköjään mennyt manan majoille, ihan tyydyttävä treeni. Ja ei ollut matkustaessa jalkaongelmia. Alanyassa kävin pari kertaa pitämässä tuntumaa rautoihin.

Lomakauden treenit vedän yleensä ihan hihasta. Tänään työntelin rekeä reilun verttitunnin, päälle penaa, leuanvetoa, pystypunnerrusta ja hipsutteluiksi käsiä, pohkeita ja vatsaa, Tuli niin tajuttoman paha olo, että hammaslääkäri taas iloitsee, kun vatsahapot syö takahampaista paikat, Treeni oli kuitenkin hvin vaikuttavan oloista.

Ja kyllä, oli näyttäviä takamuksiakin.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
himmee polttelu olkapäissä! ajattelin tehä helpon treenin vaa olkapäille mutta innostuinki tahkomaan supersarjoja ja huh että teki hyvää ja sykeki nous kiitettävästi :D

Laitan tän jo ennakkoon: sunnuntain treenit aamuvuoron jälkeen ja lähes tyhjä sali! Ei jonneja, ei haisevia (hajuvedelle siis) mamuja tai fokusta häiritseviä trikooperseitä.

Käsky takas. Tais lauantain sateet tehdä tehtävänsä ja jengi laitto korkin aikaseen kiinni. Sali oli yhtä ruuhkanen ku aina. Ehkä jopa vähän ruuhkasempi ku normisunnuntaina.

Olin menossa salille, mutta jokin sai autolle mennessä muuttamaan mielen ja kävin sen sijaan lenkillä.

Vahingossa tuli sitten äänikirjoja testatessa hölkyteltyä noin 15 km ajassa 1h 16min ja ihmettelinkin kun polvi ei kipuile yhtään vaikka vauhtia alkoi olemaan sen verran että hengittämiseenkin sai keskittyä. Ja melkein olinkin kiljaista riemusta kun sen tajusin tuon matkan jälkeen (en siis ottanut polaria ranteeseen, laitoin heijan repun taskuun). Mutta tänään ei sitten pystykään kävelemään normaalisti ollenkaan, saati polvistumaan ja työpaikan parhaat irvileuvat jo vihjasivat huojuvan kävelyn johtuvan villimmästä yöpuuhasta.

Mutta tänään jos kävisi uimassa, saunassa ja varaisi tunnin tai kaksi perusteelliseen venyttelyyn. Ja kehittäisi jonkin roteiini pommin iltapalaksi. Ja hävittäisi nuo neljä aino pakettia pöydältä, jotka juhannuksena menivät vähän vahingossa napaan :nolo:

Helvetin onnistunut jalkapäivä. Kaikki onnistu ja treenin jälkeen ei jalat kantanut ja pohkeissa oli niin kova pumppi ettei uskaltanut varpaille nousta ettei pohkeet räjähdä. :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom