Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ööö mitä? :DEi onnistu sekään. Tanko roikkumaan liinalla etupuolelle.
Yli-innokkaat spottaajat pistää aina vituttamaan.. kynnys itellä aika iso pyytämään ketään varmisteleen just ton takia,vituttaa ku sälli alkaa hipelöimää sitä keppiä kesken tiukimman nostelun :D .. Toinen skenaario on, että sen kädet on ihan siinä holleilla ja ite pitää alkaa huutelee just, et tulee kyl ylös, ni paineethan siinä menee..En tiedä kuuluuko enemmän tähän vai potutusketjuun, mutta ensimmäistä kertaa ikinä penkissä nousi oma paino! Puntari näytti aamulla 69,9 kg ja tangossa 70 kg, wuhuu
Paitsi että varmistajan oli ihan pakko hivelöidä vähän sitä tankoa ylöstulomatkalla, vaikka yritin huudella sille vielä noston aikana, että kyllä se tulee
Möhöö, nyt ei saa yhtään lihoa ja uus yritys ens viikolla![]()
Ton takia mä aina kysyn jos oon spottaamassa et otanko pois ku huutaa vai ottaako pakkoja vaiko miten sen halutaan. Ei tuu turhia väärinkäsityksiä sitten mitä ollaan tekemässäEn tiedä kuuluuko enemmän tähän vai potutusketjuun, mutta ensimmäistä kertaa ikinä penkissä nousi oma paino! Puntari näytti aamulla 69,9 kg ja tangossa 70 kg, wuhuu
Paitsi että varmistajan oli ihan pakko hivelöidä vähän sitä tankoa ylöstulomatkalla, vaikka yritin huudella sille vielä noston aikana, että kyllä se tulee
Möhöö, nyt ei saa yhtään lihoa ja uus yritys ens viikolla![]()
Jos oon joskus ketään tuntematonta siihen pyytänyt, niin olen sanonut kyllä, että ota vast sit ku oikeesti alkaa tanko menee alaspäi, tai jos sanon jotain, mut seki tuntuu semmoselt opettamiselta ja ne kaverit näyttää just siltä, että "jooojoooo, kyl mä ny vittu tiiän".. Ei tossa voi ku hävitä :D