Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Tämä tulee ilahduttamaan vielä pitkään, salimaksu 0€ ja kaikki tarvittava löytyy.

Kun polvi estää juoksemisen täytyy tehdä hapenotot muulla tavalla ja eilen se tuntui onnistuvan ihna kohtuullisesti. Pohjalle lämmittelyksi 20 minuuttia crosserissa kunnon hikeen ja sykkeeseen. Sitten C2:lla kolmen minuutin vetoja alle 2 min/500 m tasolla ja välissä minutti hiljaa. Viiden vedon jälkeen alkoi olla aika lailla valmis. Ensimmäinen 12 minuuttia meni näillä eväillä 2 900 metriä. Ehkä oli aavistuksen kova, koska yöunet kärsivät vähän, mutta ilahdutti, kun meni läpi niin, ettei vauhti viimeisenkään tippunut kuin noin 4-5 sec/500 m.
Kokeile ens kerran tehdä c2 500m intervallit niin että eka veto vaikka alle 2 min, 1 min palautukset, ja seuraava 2 min vähä nopeempaa ku edellinen ja kato miten pitkälle pääsee, mun ennätys on 10, siis jos ei pääse parempaan aikaan kuin edellisellä intervallilla niin treeni ohi.
Näin on parempi tehdä intervallit mun mielestä.
Mulla huikea viha rakkaus suhde tohon c2 laitteeseen :)

Mulla on ihan vaan vihasuhde siihen. Teen sitä lähinnä pakon edessä, kun juoksu ei toimi nyt ja ei ole sellaista fillaria, että viitisisi ajaa vetoja. Tänään korvasin kuntopiirillä ja kevyellä jälkijuoksulla soutamisen. En kerta kaikkiaan pysty siihen, jos ei vedä edes sitä intervallia. Tuota erilaista rytmitystä voisi kokeilla, kun olen jotenkin jumissa tuossa nyrkkeilyn rytmissä.

Eilen tankkasin hiilareita ja tänään tein ennätyksiä jokaisessa olkapäätreenin liikkeessä!

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Tänään kyykky 130kg x2 ja sumo 150kg x2. Jäi vielä varaakin! Jos yrittäis nyt ykkösmaksimien lähestyessä nostaa painon jonnekin 69kg paikkeille niin menee varmasti omat ennätykset rikki ja isosti!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom