Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Eilen illalla salilla potkimassa säkkiä ja jumppaamassa. Pohkeet ovat olleet jäätävän kipeät liki koko viime viikon, mutta eilen vähän helpotti. Ehkä se potkiminen vapautti jotan lukkoa siellä.

pitöä kokeilla itseki, sain pohkeet keskiviikkona niin jumiin että vaivaa vieläkin, eikä oo auttanu rullaus,kävely eikä hieronta :D

Kuinka syviä teet? Mä oon niin paska kyykkään, et toi 100kgx10 tulee ehkä ase ohimolla & selkeillä tauoilla toistojen välissä, mut ei tietoakaan jostain 140kg:sta viel pitkään aikaan. Mavessa taas lentää ylös samainen 140kg ja reippaasti päälle, eli taka-akselista sit löytyy edes jtn suorituskykyä.
Kyllä ne pitäis olla syvyydeltään ihan ok. Tuossa kuvaa muutaman kuukauden takaa. Tanko on vähän hassussa paikassa, tuossa heti niskan alla, mutta siihen se istuu hyvin. Pari vuotta sitten kyykyssä 40kg x10 ja jalat niin paskaksi, että viikon verran kävely täyttä tuskaa. Mavea vasta opettelemassa ja innostuinkin siitä. Oon aina pelännyt sitä, mutta sehän olikin mukava liike. Oikeastaan koskaan en oo liikettä tehnyt, mutta nyt 3-5 reeniä takana ja piti tietty kokeilla siinä kans maksimia. 160kg nousi melko helposti, ei uskaltanut enempää laittaa, kun on uus liike ja ei viittis rikkoa itteensä. 200kg ois kiva joskus repäistä.

View: https://youtu.be/6InPYGFxKBs?t=22s

Sumomave 3x5x120 kg!

Aikaisemmin salilla katsellut nuoria 15-vuotiaita sällejä kovalla nuoruuden innolla nostamassa rautaa mitä järkyttävimmillä tekniikoilla ja monesti olen miettinyt, että uskaltaako mainita asiasta mitään ennen kuin hajottaa paikat mutta olen ollut hiljaa. Tänään toinen niistä tuli kuitenkin kyselemään, että miten musta on tullut "hyvä" penkkaaja (omasta mielestä olen kaukana hyvästä penkkaajasta, mutta ehkä kokeneempi kuin he kuitenkin) sekä kyseli neuvoja miten saisi penkkiä ylöspäin. Mainitsin, että kun satutaan samaan aikaan silloin kun hänellä on penkkipäivä, että voin nopeasti vilkasta tekniikkaa läpi. Todella hienoa, että nuoret kaverit uskaltavat kysyä neuvoja/vinkkejä kokeneemmilta ihmisiltä jos ovat hieman epävarmoja omasta tekemisestä. Se ilahdutti tänään :)

Aikaisemmin salilla katsellut nuoria 15-vuotiaita sällejä kovalla nuoruuden innolla nostamassa rautaa mitä järkyttävimmillä tekniikoilla ja monesti olen miettinyt, että uskaltaako mainita asiasta mitään ennen kuin hajottaa paikat mutta olen ollut hiljaa. Tänään toinen niistä tuli kuitenkin kyselemään, että miten musta on tullut "hyvä" penkkaaja (omasta mielestä olen kaukana hyvästä penkkaajasta, mutta ehkä kokeneempi kuin he kuitenkin) sekä kyseli neuvoja miten saisi penkkiä ylöspäin. Mainitsin, että kun satutaan samaan aikaan silloin kun hänellä on penkkipäivä, että voin nopeasti vilkasta tekniikkaa läpi. Todella hienoa, että nuoret kaverit uskaltavat kysyä neuvoja/vinkkejä kokeneemmilta ihmisiltä jos ovat hieman epävarmoja omasta tekemisestä. Se ilahdutti tänään :)
Välillä tulee mietittyä näitä lähes 300kg vetäjiä ja +170kg penkkaajia nähdessään, että kehtaisko heiltä käydä kysymässä vinkkejä tekniikkaan tai yleensäkin :D

E: kiriotus härö

Kyykyssä 10x80kg, aika voittajafiilis :) Yleisesti ottaen ilahduttaa, että kyykky on mennyt viime aikoina huimasti eteenpäin. ja erityisesti viime syklissä aloitetut stoppikyykyt eka sarjan painoilla 5/3/1+ sarjojen jälkeen toimii aivan helvetin hyvin.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Pienimuotoinen maksimivoimakausi on edennyt odotetua paremmin. Ensimmäisessä nousuvedossa kolmosilla ei vielä sattunut oikeasti mihinkään ja näyttää, että jossain suhteesa saattaa olla jopa vahvempi kuin viime vuonna. Penkki toki lagii, mutta muutama kuukausi meni ilmanpenkkiä kun kädet olivat kirotun kipeät.

Eilisessä jalkatreenissä ilahdutti kun oli 120kg tarkotus kutosia hakea mutta tuntuki kevyeltä niin tein 8,8 ja 4 sarjat. Ens reenissä sitte vikassa sarjassaki jos uskaltais ottaa enemmä toistoja vaikka varmistajan kanssa.

Eilisessä jalkatreenissä ilahdutti kun oli 120kg tarkotus kutosia hakea mutta tuntuki kevyeltä niin tein 8,8 ja 4 sarjat. Ens reenissä sitte vikassa sarjassaki jos uskaltais ottaa enemmä toistoja vaikka varmistajan kanssa.

Turvaraudat sopivalle korkeudelle jos löytyy. Ei haittaa jos jää pohjaan :)

Tosi hyvä jalkatreeni. :) Pari kuukautta sitten 3x5 kyykkyä pienillä huileilla toistojen välissä ja tänään 5x6, 9 lyhyemmillä sarjatauoilla sekä putkeen tehtynä jokainen toisto vikaa sarjaa lukuunottamatta. Ehkä se tästä pikkuhiljaa jälleen :)

EDIT: Olikin näköjään viime marraskuulta tuo 3x5. No kehitystä jokatapauksessa :D

Viimeksi muokattu:
Heikkona hairahduin ostamaan tämänkin puljun mainostaman Backgripin. Ihan puhdasta rakkautta kun penkissä sai julmetun jämäkän asennon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom