Itse asiassa tämä ilahduttaa kokonaisuudessaan. Ennen kun siirryin salille näin pitkän tauon jälkeen, olin punnerrellut lisäpainoilla kotosalla ja tehnyt muutakin koko kropan treeniä. Mielessä pyöri vain ne painomäärät, joilla olin treenaillut viimeksi. Penkissä nousi muistaakseni 60-65 ja vetoa tein 80 kutosia.
Tulipahan siinä sitten penkit ja vedot tehtyä ekoilla kerroilla niin jumalauta: 75 nousi penkistä hyvin, eikä 80 ollut kaukana. Vetoa lähdin tekemään kevyesti, ja lopulta sain vedettyä kaksi kolmosen sarjaa satasella, ja mitä vieressä treenaavalta jantterilta kyselin, niin paketti pysyi hyvin kasassa ja seuraavana päivänä hyvä kun paskalla pääsin istumaan, koska takareidet olivat arkoina.
Ottaen huomioon sen tilanteen, jossa olin reilut 3 vuotta sitten, niin parempaan suuntaan mennään. Raitistuin lähes 1,5 vuodeksi, jonka jälkeen tuli retkahdus. Tällä hetkellä olen pysynyt hyvin kuivilla, vaikka välillä tiukkaa tekeekin. Jottei menisi täysin offiksi, niin itseäni ilahdutti se, etteivät voiman tasot olleet tippuneet hirveän alas, päin vastoin.
Eiköhän tää tästä, joskus. Kunhan vaan saisi motivaation pidettyä yllä, eikä heti antaisi periksi.