Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se, ku suurin osa asetetuista treeni tavotteista on saavutettu, tai tullaan saavuttaan ennen vuoden loppumista. Tavallaan hauskaa myös, kuinka realistisesti osaan aina asettaa näitä tavotteita, mitkä sit 99% tarkkuudella myös toteutuu ennustusten lailla. Toki parempi viel ois, jos ylittäis asetetut tavotteet massiivisesti, mut laitanki toki aina vähän yläkanttiin nuo muutenki.
Voitin itteäni reippaasti yli 2 kertaa painavamman kädenväännössä. Vähän pelotti alkaa tohon vääntöleikkiin, ku kuitenki aika riski tyyppi tämä. Olkavarsi kuitenki jtn yli 50cm tällä ja voimaa löytyy reippaasti, ni kelasin et katkasee mun käden. Noh, osottautuki todella helpoks voitoks, niinku toivoinkin. Aika monen kaa oon vuosien varrella vääntäny ja tasan kerran oon hävinnyt(tällöin en osannu vääntää). Toi on hauska laji, koska tavikset ei osaa ikinä vääntää järkevästi ja tulee sit aina shokkina, ku meikä vie ihan 100-0 :D.