Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Paljonha mahtaa olla ykkönen? :D 180kgx8 on aika kova sarja. Kalanen enteili 228kg.

No arvioisin omalla kohdalla että 220 voisi hyvänä päivänä olla tuolla sarjalla. Mutta sitähän ei tiedä, kun tuo on isoin paino pitkiin aikoihin mitä on penkissä käsillä edes ollut. Keväällä tai kesällä 1-2kk ihan voimatreenejä aion tehdä, niin sitten selvinnee mitä saadaan ulos. 220kg kevyesti kisatyylillä on joskus asetettu tavoite niin se kyllä riittää ja oon tyytyväinen jos rinta sen vielä kestää. Sen jälkeen siirrän voimatavoitteen 300kg maastavetoon. Mahtaa se ollakin viimeinen voimatavoite salihommien suhteen. Penkissä jos näitä kaseja-kymppejä hinkkaamalla kerran viikossa pääsen 10*180 tasolle niin olen tyytyväinen ja sehän olisi todella hyvä lähtötaso aloittaa voimatreenit. Sillä kyllä itsessään tulisi varmaan ongelmitta se 220 ihan ilman mitään voimailuitakaan. Nyt kyllä kaikki näyttää aurinkoiselta salihommien suhteen, vielä keväällä kun jätän suht kuluttavan työn jonka takia on mennyt salihommat viimeiset 2 vuotta täysin vituilleen sama miten oon muuten panostanut, niin todella motivoiva kesä tulossa. Toki nyt kun oon osa-aikasena töissä ollut opiskelun ohessa niin se ei ole niin paljon haitannut, kevääseen mennessä saan entiset takas mitä viime kesänä menetin (massat ja voimat). Punnerrukset tuntuu kulkevan jo näköjään nyt ok.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olen pitkään pumppaillut penkissä pienemmillä painoilla pidempää sarjaa, mutta tänään ajattelin kokeilla itselle isommilla painoilla yhden sarjan kun oli varmistaja. Tankoon 80kg ja ajattelin että tulee joku vitonen, mutta yllätykseksi tuli x12 kohtalaisen puhtaalla tekniikalla. Tästä on narukäden hyvä jatkaa.

Vältyin treenaamiselta kokonaan kun olin kuudelta aamulla passissa salin oven takana renkuttamassa ovea ja huomasin että poikkeus aikataulun takia sali aukeaa 11.00......
Vittu että on mukavaa..
Pitää mennä iltäpäivällä sitte tykittää okapäät tukkoon :D

Vältyin treenaamiselta kokonaan kun olin kuudelta aamulla passissa salin oven takana renkuttamassa ovea ja huomasin että poikkeus aikataulun takia sali aukeaa 11.00......
Vittu että on mukavaa..
Pitää mennä iltäpäivällä sitte tykittää okapäät tukkoon :D

Mä olisin ehkä alkanu itkee :D tommoset keljuttaa aika pahasti.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Tapahtui eilen, mutta ensimmäinen kyykkytreeni SBD lämppäreiden kanssa. Pirun hyvältä tuntui polvissa ja enkkasarja 150x9 tuli napattua vaikka aamupaino oli tipahtanut 83.4 kiloon.

Kävin eilen tsekkaamassa uuden salin mitä kaveri on kehunut, ja olis tarkoitus siirtyä kesäksi treenaamaan sinne. Yllätyin helvetisti, äijämäisin sali missä oon käynyt, just sellainen mitä oon ettinyt. Laitteita ei nyt ihan järkyttävästi ole, mutta ne on hyviä ja kaikki tarvittava löytyy, eikä mitään ylimääräisiä hilavitkuttimia tai mummoja edessä. Hevi soi kovaa, hinta ei oo sijaintiin nähden paha ja ruuhkaa ei usein ole eli ei tarvii jonotella vuoroaan mihinkään. Rinta-hauistreeni meni täysin perille ja rikoin parit sarjaennätyksetkin.

Se, että aloin taas käymään salilla ilahduttaa, nyt on motivaatiota kun uusi sali (johtuu uudesta kaupungista jonne muutin) ja kesä lähenee niin pitäähän sitä kuntoon päästä. Vielä kun osaisi syömistään hillitä ettei maha niin pönöttäisi.

Vietin viime viikon hiihtolomaa ja kävin salilla joka päivä. Kävin myös tänään aamulla palatakseni normi rytmiin.

Ilahduin suunnattomasti, kun huomasin että lempikauluspaitani on käynyt ahtaaksi hartioista ja rintakehästä.:):)

Vietin viime viikon hiihtolomaa ja kävin salilla joka päivä. Kävin myös tänään aamulla palatakseni normi rytmiin.

Ilahduin suunnattomasti, kun huomasin että lempikauluspaitani on käynyt ahtaaksi hartioista ja rintakehästä.:):)

Itse perustelen tuota aina sillä että paita on kutistunu :D

Hyvin mennyt selkätreeni. Mavessa 8x180 kg ja 6x185 kg. Seuraavalla kerralla 8x185 kg. Nyt kasin sarjoissa yhteistulos (kyykky, penkki ja mave) 435 kg. Tavoite 450 kg.

Ilahdutti tänään penkkipäivä. Viime toukokuussa otin tosi tiukan ykkösen huntilla penkissä ja nyt tänään meni nelonen suht nätisti. Ei mitään hurjaa kehitystä, mutta kehitystä kuitenkin siihen nähden että penkki ollu melko vaikeaa pitkän aikaa. :)

Tänään salilla yllätti positiivisesti n2,5kk joulutauolta paluun jälkeen kaikki meni "melkein" samoin kuin ennen taukoa. Kunhan nyt ennen kesätaukoa salilla sujuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom