Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Riippuiskohan toi paino kuitenki edes etäisesti vaikka henkilön pituudesta ja lihasten määrästä :D? Henk. koht olisin mieluummin vähän laiha, ku yhtää selkeesti läski. Läskin yleiset hyötysuhteet ei tee vaikutusta, vaikka ylipaino oliski ylivoimaa.
Jännä muuten. Itse ajattelen taas täysin päinvastoin. Olisin mielummin hieman pyöreä ja rotevan oloinen, kuin hieman luikku :D

Vaikka tammikuu, niin:
23626438023_4c93b55def.jpg

Eikö ne ole vielä tulleet, vai käynkö vain sopivaan aikaan? Jokatapauksessa ilahdutti, että sai treenata rauhassa.

Ei pidä paikkaansa. Ok, ehkä jotkut kuulantyöntäjä naiset painaa tuon 65kg. En ole kuullut että yksikään huippumalli olis tuossa kerhossa. Näissä kestävyyslajeissa mitä harrastan ei paino kyllä nouse ja hyvä niin. Ymmärrän kyllä, että portsarit ja vartijat haluaa painaa 100kg, tuohan se "uskottavuutta" Mä en tuollaista painoa tarvitse, osaan puolustaa itseäni tarvittaessa vaikka pesismailalla.
Aattelinki kävästä työntää kuulaa hallissa tai kesällä, mut oonkohan liian painava :D
Anteeksi OT. En käynyt tänään salilla, ilmankos on vähän masis olo.

Noin niin kuin vakavasti ottaen, jokainen on hyvä juuri sellaisenaan kun itse tykkää. Itselläni menee paino aina jojoa semiatleettisen ja hieman pullukan väliä. Kun paino on ylhäällä, tulee fiilis että leuka on muuttunut pylvääksi ja tissit on isommat kuin vaimolla. Tästä sisuuntuneena aloitan dieetin, jonka jälkeen hajottaa kun olo on pieni ja painot raskaita. Sitten aloitan taas bulkin ja... :p

Noin niin kuin vakavasti ottaen, jokainen on hyvä juuri sellaisenaan kun itse tykkää. Itselläni menee paino aina jojoa semiatleettisen ja hieman pullukan väliä. Kun paino on ylhäällä, tulee fiilis että leuka on muuttunut pylvääksi ja tissit on isommat kuin vaimolla. Tästä sisuuntuneena aloitan dieetin, jonka jälkeen hajottaa kun olo on pieni ja painot raskaita. Sitten aloitan taas bulkin ja... :p
91b7467f44453ed6136e277718fb4677.jpg

Riippuiskohan toi paino kuitenki edes etäisesti vaikka henkilön pituudesta ja lihasten määrästä :D? Henk. koht olisin mieluummin vähän laiha, ku yhtää selkeesti läski. Läskin yleiset hyötysuhteet ei tee vaikutusta, vaikka ylipaino oliski ylivoimaa.
Minulle kanssa uskoteltiin että ylipaino on ylivoimaa ja viime loppukesästä tuli pidettyä pienehköä bulkkikuuria jonka tulokset eivät olleet sen kummemmat kuin aiemmin +-kaloreilla kulkeminen.
Kaiken lisäksi tässä on menty muutama kuukausi selkeästi miinuksilla ja tulokset on kasvaneet samaan tahtiin kuin reiluilla plussakaloreilla.

Aivan ihmeellisen hyvin meni kevyt treeni. Systeeminä oli tehdä hermotusta kevyen viikon ylläpitävä treeni niin, että käydään hyvin kevyesti tekemässä yksi ykkönen romulla, jolla yleensä tehdään kolmonen. Penkki ja leuanveto meni aivan hyöhenenkevyesti. Mave tosin oli kauhean kamala. Lisäksi mielestäni erittäin kaunis tyttäreni ikäinen nainen halusi kovasti apua treeniinsä. Tulkitsen varmaan väärin, mutta kovin tuntui äänensävy ja bodylanguage olevan tuttavalinen.

Vanha mies ilahtuu vähästä!

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Vieläkin salilla rauhallista ja penkkiäkin pääsi tekemään näin maanantaina. Lisäksi sarjaennätys kyseisessä liikkeessä vaikka mitään kovin rankkoja reenejä en ole viime aikoina pitänyt.

Tauon jälkeen eka kunnon treenikerta salilla.
Sain tehtyä salireenin ilman selkäkipua! Jee!

Näyttäisi ainakin siltä, että hauikset vain kasvavat. Sitä itserakkauden määrää kun ei meinaa tunnistaa itseään kun hauispenkissä katsoo kohtalaisen etäisyyden päästä itseään peilistä.

En lähtenyt kotiin kesken vaikka oli maha kipeä (ei olisi kannattanut koska se meni hetikohta ohi) ja leuanveto-ohjelma tuntuu tuottavan pikkuhiljaa tulosta.

Ei pidä paikkaansa. Ok, ehkä jotkut kuulantyöntäjä naiset painaa tuon 65kg. En ole kuullut että yksikään huippumalli olis tuossa kerhossa. Näissä kestävyyslajeissa mitä harrastan ei paino kyllä nouse ja hyvä niin. Ymmärrän kyllä, että portsarit ja vartijat haluaa painaa 100kg, tuohan se "uskottavuutta" Mä en tuollaista painoa tarvitse, osaan puolustaa itseäni tarvittaessa vaikka pesismailalla.
P**kapuhetta. Keskikokoinen normaalipainoinen nainen painaa noin 60-65kg, vähän keskimääräistä pidempi helposti 70kg. Huippumallit on toiselta planeetalta tulleita alieneja.

Naiskuulantyöntäjä on yhtä kuin Valerie Adams. Mitat ovat 190 cm ja 120 kg. Taitaa ottaa penkistäkin hiukka toisia lukemia kuin 99 % miespuolisista pakkislaisista. Jos itse on pulkannaru, se ei merkitse sen olevan normaaliuden mitta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom