Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kyykky ja penkki aiheuttaneet itkua ja hampaiden kiristystä pitkään. Veto sen sijaan on oikeilla raiteilla, tänään 250 ja salikisoihin vielä aikaa....

Vaihdoin lauseen vastakkaisen sukupuolen kanssa

63ce99812862e57378325d1343601fcb1f66e99456a2952b801307a74adbfb07.jpg

Taas viikon sairauden jälkeen vetäsin reenin ja joka liike näytti menevän perille komeesti koska doms :D Ny reenataa taas viikko ja katotaa mikä sairaus sit iskee :'C

Oli eilen kylläkin, mutta näin parhaimman näköisen naisen salilla, mitä ikinä olen eläissäni nähnyt. Ujostutti niin paljon, että kattelin vaan ikkunasta ulos suurimmaksi osaksi treenitaukoja.

Mitäs vitun naishaaveilijoita täällä on :D

Mun naista iskenyt miekkonen oli tänään salilla. Positiivista oli ettei enää tullut lirkuttelemaan, kun olin naiseni seurassa.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Keposta kyykistelyä tänää! 3x1/107,5. Viikko sitte tuli maastakin revittyä sarjojen päälle 145kg kerran ylös. Kaipa tässä saa vähän (aikaa) olla tyytyväine ihteesä :)

Penkissä ennätysrauta: 97,5kg. Maaginen satku piakoin ylös sit! 5kg tulos noussu muutaman kuukauden sisään, vaikka kehonpaino pudonnu reilusti. Ai että!

Mun naista iskenyt miekkonen oli tänään salilla. Positiivista oli ettei enää tullut lirkuttelemaan, kun olin naiseni seurassa.
Vanhemmilta kun oppii paljon, niin eräs hyvä vinkki on jäänyt erityisesti mieleen: "Hommaa sellainen nainen joka ei kavereille kelpaa." :D

Että jos moinen pelottaa, niin vaihda naista.

Influenssan, flunssan ja kaikenmaailman jälkitautien takia käytännössä yhdeksän viikon tauon jälkeen tänään ensimmäinen täysipainoinen treeni. Räpeltelyksi muutama yritys tässä välillä jäänyt. Ei tullut kuumeinen eikä nuhainen olo. Mukavasti väsyttää. Oikein mukavan rento liikunnan jälkeinen fiilis.

Ilahduttaa se, että 1vk totaalilevon jälkeen suorat sarjat paukkuu perille äärimmäisen hyvin. Tais olla kroppa vähän paussin tarpeessa, kun ennen lepoa tuli runnottua pidempi jakso kaikilla mahdollisilla erikoistekniikoilla :)

Nyt ajattelin ottaa pienoisen voimankehityskauden.

Suositut

Back
Ylös Bottom