Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
About 15 v. tauon jälkeen alotin käymään taas salilla. Kuus viikkoa sitten alotin erään simppelin 1-jakosen ohjelman ja tänään kun oli tämän ohjelman vika treenikerta sain ilokseni huomata, että mm. penkkiin (laitteessa) pysty laittaan 50% enemmän rautaa näissä 12 toiston sarjoissa joita oon tehny. Kaikissa muissakin liikkeissä on saanu lisättyä huimasti painoa. Jes!

Kokeilin ekaa kertaa "miinuspenkkiä" normipenkillä (jalat penkillä ja perse korkeella), rintaan meni niin että viuhahti vaikka yleensä mulla on hankala saada tuntumaa tisseihin..muutenkin aivan loistava treeni, kulki lujaa ja korkealta vaikka dieetti menossa. Ei tarvinnu myöskään pelkkiä miehiä katella kun eräs isotissinen nainen työsti jalkoja menemään. Jotenkin kaiken kruunas vielä, että kuulokkeista loppu akku minuutti treenin jälkeen.... erittäin hieno fiilis jäi koko hommasta

Kokeilin ekaa kertaa "miinuspenkkiä" normipenkillä (jalat penkillä ja perse korkeella), rintaan meni niin että viuhahti vaikka yleensä mulla on hankala saada tuntumaa tisseihin

...ja kohta saamme varmaan lukea salikomediaketjusta, kuinka joku runkkupenkkispede oli keksinyt oikein nostaa jalat penkille lattian sijasta että saisi perseen vielä lähemmäs kattoa :dance2:.

...ja kohta saamme varmaan lukea salikomediaketjusta, kuinka joku runkkupenkkispede oli keksinyt oikein nostaa jalat penkille lattian sijasta että saisi perseen vielä lähemmäs kattoa :dance2:.

Tuollaista on saanut katsella erään vanhan jermun toimesta. Hommaan kuuluu myös painojen pompauttaminen pömppömahan päältä, ja liikeratahan on joku 10 cm. No jos ego ei anna periksi tehdä millä oikeasti jaksaa niin ei oo multa pois. Niin tää ei tehnyt mitään alaviistopenkkiä :D

Sain varmistajan penkkiin jokaiseen sarjaan. Hommat muutenkin uudella salilla on jotenkin sivistyneempää. Vähemmän painojen paiskojia plus muita urpoja :)

Mä tein tänään etukyykkysarjaa satasella atg. Meni hienosti, kunnes muistin, että mähän just treenasin etureidet ihan tappiin...

Ihan positiivista, että etugyge meni ku ilmaa vaan satasella pohjilta, kun joskus aikoinaan tein sitä max 80 kilolla. Reidet kyllä tukotti aika äkkiä :D

Vittu kun ei muista yövuorojen välissä treenikiertoja yhtään. Mun piti tehdä siis takareidet tänään.

Tänään ilahduttavaa on, että eilinen selkätreeni meni selvästi perille. Hartioista perseeseen asti on selkä jumissa hyvällä tavalla.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Viikon jumpat tehty jo. :D Tai no, jotain joogaa ja muuta pientä puuhastelua varmaan keksin loppuviikkoon (oon reissussa). Toisaalta oli raskasta vetää kolme lajitreeniä peräkkäisinä päivinä, mutta toisaalta hyvä fiilis oli tehdä ja varsinkin siinä kohti kun tänään pääs venytteltyihin asti. :rock:

Kuukausi sitten uhoamani 300kg yhteistulos poksahti kun kokeilin kyykky-ykkösen ekaa kertaa eläessäni. 90kg punkesin takaisin siihen päälle puoleentoista metriin ja jäi sinne vähän varaakin vielä :)

Kuukausi sitten uhoamani 300kg yhteistulos poksahti kun kokeilin kyykky-ykkösen ekaa kertaa eläessäni. 90kg punkesin takaisin siihen päälle puoleentoista metriin ja jäi sinne vähän varaakin vielä :)

Varmaan yksi rehellisimpiä postauksia pakkiksen historiassa. "Normaalisti" muutamalla Lapinlisällä kolkuttelisit jo 600kg.n yhteistulosta. Onhan takana jo toista vuotta kovaa pakkistreeniä...:thumbs:

Viikon jumpat tehty jo. :D Tai no, jotain joogaa ja muuta pientä puuhastelua varmaan keksin loppuviikkoon (oon reissussa). Toisaalta oli raskasta vetää kolme lajitreeniä peräkkäisinä päivinä, mutta toisaalta hyvä fiilis oli tehdä ja varsinkin siinä kohti kun tänään pääs venytteltyihin asti. :rock:

Täällä samankaltanen meno, tehny nyt tuplapunttia joka päivä että pääsiäisen saa vaan olla möllöttää :D eilinen tuntuu kyllä kropassa, aamuaerobinen, aamupäiväl puntti ja illalla toine puntti. Hullun hommaa mut ahh niin ihanaa :)

Varmaan yksi rehellisimpiä postauksia pakkiksen historiassa. "Normaalisti" muutamalla Lapinlisällä kolkuttelisit jo 600kg.n yhteistulosta. Onhan takana jo toista vuotta kovaa pakkistreeniä...:thumbs:

Kiitos vain. En treenaa Pakkista (tai muitakaan) varten vaan ainoastaan itselleni, eikä itselleen kuulu valehdella. ;)

Otin eilen vaihtelua kinttureeniin, ja otin takareisipainotteisemman tällä kertaa. SJMV, hack-kyykky ja jalankoukistus kolisi perille niin perkeleen kovaa. Toivottavasti domssit paranee ennen sunnuntain kisoja :D

Penkki PR110kg vihdoinkin. Varmistaja kun nosti mulle tankoa telineistä meinasi vielä kaatua ja samalla tanko meinasi tippua toisesta kädestä rintaan, jouduin korjaamaan asennon ja silti tuli vielä tangon hidastumatta ylös. Teki mieli koittaa 115 mutta parempi jättää hyvä mieli ja kokeilla joskus toiste enempi.

Suositut

Back
Ylös Bottom