Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Päivän PT-tunti oli tosi kurko. Jalkapäivä, kyykkyjä, prässiä, ojennuksia ja sitä normia. Tosin ku se PT ruoski siinä ni tuli vedettyä tosi kovilla painoilla kovat sarjat ja se vaa tuumas et mulla on nii hyvin asennetta ja motivaatioo pelissä et haluaa ilmaseks kerran viikkoo vähintää reenauttaa meikäläistä. Ilmaseks! :D Voi pojat kyllä Mehulla on nyt hyvä mieli. :)

Ilmeesi on varmaan näkemisen arvonen, kun kuulet että se sanookin noin kaikille asiakkaille. :D

Päivän PT-tunti oli tosi kurko. Jalkapäivä, kyykkyjä, prässiä, ojennuksia ja sitä normia. Tosin ku se PT ruoski siinä ni tuli vedettyä tosi kovilla painoilla kovat sarjat ja se vaa tuumas et mulla on nii hyvin asennetta ja motivaatioo pelissä et haluaa ilmaseks kerran viikkoo vähintää reenauttaa meikäläistä. Ilmaseks! :D Voi pojat kyllä Mehulla on nyt hyvä mieli. :)

Ootko hyvännäköinen nainen? ;)

Oon lihava mies, ettei se PT varmaan iskee yrittäny :D Kelasin kans et onkohan toi kaikille tollane, mut se kyl ois huonoo bisnestä jos ei palveluistaan veloita. Eikä se kyllä pahemmin haittaiska vaikka se kaikille oiski samanlainen, se on silti minä joka tosta reenistä helvetin hyvän fiiliksen sai, hyvä vaa jos muutki.
Paskoja treenitekniikoita kelasin itekki mut kyl se mun formia kehukin eikä muuta parannettavaa kuulemma ollu paitsi vaihtaa syväkyykky normikyykkyyn, mikä mulla huomaamatta oli.

Viikon sairastelun jälkeen pääs eilen ja tänään salille, niin rauta ei juurikaa painavalta tuntunu. Ja uus sarjapaino enkka kapees penas:rock:

--Paskoja treenitekniikoita kelasin itekki mut kyl se mun formia kehukin eikä muuta parannettavaa kuulemma ollu paitsi vaihtaa syväkyykky normikyykkyyn, mikä mulla huomaamatta oli.
No nyt menee jo aika paksuks - eiks kyykyt oo yleensä parempi tehdä niin syvälle kun vaan pääsee?

Kolmen viikon tauon jälkeen keskiviikkona salilla jäi treenit lyhyeen, kun aamupala yllättäen moikkas, vaikka yritin aloitella kevyesti. Tänään sain onneksi koko treenin vietyä läpi :) Nyt on mahtava fiilis!

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Kokeilinpa paljonko nousee maasta, no nousi 125kg, odotin vähemmän. :) Yhteistulos onkin sitten päälle 250kg minkä piti olla eka tavoite, repästään se 300 sitten!

Eikös se varsinainen haaste olekin saada ne domsit sivuolkapäihin? :D Etuolkapäihin tulee monella domsit jo pelkästä rintapäivän epäsuorasta rasituksesta (ja huonosta tekniikasta).
Mulla ei penkistä tuu kyllä mitään tuntemuksia etuolkapäihin, ei treenin aikana eikä jälkeen. Tottakai ne töitä tekee mutta ei näköjään niin paljoa kuin monilla muilla. Mulla on mielestäni etuolkapäät jäljessä tai sitten ne ei ole niin edellä kuin monilla muilla ja sivulohkoihin saan kyllä domsit lähestulkoon aina.
Takalohkoihin saan nyt kunnon tunteen ja pumpin kun teen sitä sun neuvomaa takavipari/soutu liikettä.

Lauantaina lapa oli niin pahasti jumissa, että joutui jättämään pari liikettä kesken. Manasin ku kiire viikko eikä mitään saumaa ehtiä hierojalle. Sain sen kotikonstein suunnilleen auki eilen ja tänään homma toimi taas :)

Salille oli tullut joku uusi ja erittäin söpö naikkonen. Ei tarvinnut miettiä, että mitä vilkuilee sarjojen välissä :wtf:

...mutta silleen ihan salaa vain!

Tennispallo on kaveri. :)

Kaukalopallo on semmonen kaveri, joka kiusaa. ;)

Salille oli tullut joku uusi ja erittäin söpö naikkonen. Ei tarvinnut miettiä, että mitä vilkuilee sarjojen välissä :wtf:

...mutta silleen ihan salaa vain!

En muuten ihmettele enää yhtään, miksi naisille on omia vuoroja joillain saleilla. Jos olisin kaunis nainen, kävisin varmasti sellaisella paljon mielummin kuin muulloin. Vähänkö ois ärsyttävää, kun kaikki miehet "huomaamattomasti" eli siis aivan selkeästi tuijottaisivat ihan koko ajan.

En muuten ihmettele enää yhtään, miksi naisille on omia vuoroja joillain saleilla. Jos olisin kaunis nainen, kävisin varmasti sellaisella paljon mielummin kuin muulloin. Vähänkö ois ärsyttävää, kun kaikki miehet "huomaamattomasti" eli siis aivan selkeästi tuijottaisivat ihan koko ajan.
Minkä se mies luonteelleen mahtaa :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom