Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Löysin parhaan takaolkapääliikkeen, mikä itelle toimii! Semmonen yhden käden takavipari taljassa. Liike kun tehdään seisten, näkee asennon peilistä helpommin kuin kyyristyneenä. Lisäksi voi keskittyä yhteen käteen kerrallaan jolloin saa paremmin keskityttyä tuntumaan.

Löytyisikö tälle liikkeelle jotain kuvaa/videota?

Tuli sit vihdoin pökättyä se jokapojan "maaginen" 100kg penkistä. :dance: Lisäksi 10x80kg. Penkki kun ollut aina vähän huono (vrt. esim. mavessa 180kg lyhyitä sarjoja). Eikä penaa ei ole aina tullut edes treenattua, kun ei ole ollut treenikaveria tai varmistusrautoja ennen viime syksyä. Syksyllä on pysynyt tekemään aidosti sellaista voimapainotteista 4-8 toiston treeniä, kun on ollut treeniseuraa/ei ole tarvinnut pelätä et jää kurkulle painot.

Löytyisikö tälle liikkeelle jotain kuvaa/videota?

Enpä nyt pikasella googletuksella löytänyt... Mutta siis se kahva asetetaan olkapään korkeudelle, otetaan toisella kädellä taljasta tukea ja tehdään suorassa seisoen "väärin päin flyesseja", mutta vain pidemmällä liikeradalla (eli takaolkapäälle saa jopa vähän venytystä). Tajuuko tost mitään? :D

Tein tänään pystypunnerruksen samalailla kuten Leskinen sen opetti tuossa Penkkipunnerrus.fi:n kesäkuntoon sarjassa. Sarjapainoja sai vähän karsia mutta ottipa kerrassaan hyvin olkapäihin.

Otin eilen sikakyykkytreenin jaloille :D Painot ei todellakaan samat kuin alkuperäisellä videolla, mutta olipahan puolitoistatuntia kyykkyä ja nyt kyllä reidet huutaa hoosiannaa :D

Puolitoista kuukautta poissa pajalta mystisen sairastelun takia. Nyt on muutama treenikerta jo takana ja ihan positiivisin fiiliksin jatketaan eteenpäin. Onhan se taas vaan mukavaa olla takaisin kehissä.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Taas todistettu että mitä paskempi fiilis salille lähtiessä, sitä suuremmalla syyllä sinne kannattaa mennä. :rock: Lisäks mietin että tein tänään kyykky vitosia painolla joka oli ihan vähän aika (muutama kuukausi??) sitten mun kakkosmaksimi, eikä ollu ees kovin pahoja.

Tulivat nuo kuntosalin omistajat mulle juttelemaa ja kertovat et on tosi tyytyväisiä mun kehityksee ja motivaatioon ja haluu siitä hyvästä palkita sen kahdella ilmasella PT-tunnilla ^_^

Dietti päräytetty kunnolla käyntiin ja jonkilaista pöhöö lähteny kropasta aika paljon. Naama parissa viikossa putsaantunu ihan vitusti.

Ei täällä tämmöisiä meinaa kehtaa edes tunnustaa, mutta tämä tuntumapumppailija oli tänään iloinen, kun penkissä sai tehtyä sarjaa viidelläkympillä :) Kesällä se oli vielä maksimi, nyt täytyis uskaltautua joku päivä testailemaan paljonko nousis...

Päivän PT-tunti oli tosi kurko. Jalkapäivä, kyykkyjä, prässiä, ojennuksia ja sitä normia. Tosin ku se PT ruoski siinä ni tuli vedettyä tosi kovilla painoilla kovat sarjat ja se vaa tuumas et mulla on nii hyvin asennetta ja motivaatioo pelissä et haluaa ilmaseks kerran viikkoo vähintää reenauttaa meikäläistä. Ilmaseks! :D Voi pojat kyllä Mehulla on nyt hyvä mieli. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom