Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä tein just kanssa muutama viikko sitten flunssan jälkeen tyyliin parhaat tempaukset ikinä. Oli ihan uskomattoman notkea olo kun ei ollut mikään paikka jumissa edellisistä treeneistä. :wtf:Viikon flunssatauon jälkeen treeni kulki kuten ennen flunssaa tai jopa paremmin![]()
Aina sitä oppii uutta: tein tänään ekaa kertaa hyvää huomenta -liikettä ja pop push upeja (mikähän tää ois suomeksi??) ja molemmat tuntu oikein kivalta. Lisäksi käsilläseisonnassa tuli taas inasen edistystä: sain seinää pitkin kiiveten -versiossa käsiä käveltyä pari askelta lähemmäs seinää kun ennen. :hyvä:
Mä tein just kanssa muutama viikko sitten flunssan jälkeen tyyliin parhaat tempaukset ikinä. Oli ihan uskomattoman notkea olo kun ei ollut mikään paikka jumissa edellisistä treeneistä. :wtf:
7 viikkoa diettiä takana ja statsit sanoo tälle aamua paino -3kg. vyötärö -5,2cm. hauis +0,4cm. pohje +0,6cm. ja kun voimatasot ovat nousseet kaikkissa muissa paitsi kyykyssä niin varmaankin on pienen tuuletuksen paikka
:dance:
Tarkkaa on mitattu!Hauis kasvanu 4 milliä ja pohje 6 milliä
Ehkä pointti oli se, että aika hankala mitata noin tarkasti mitään ihmisen ympärysmittoja. Jos mittaa vähänkin eri kohdasta kuin edellisellä kerralla heittää tulos helposti muutamia millimetrejä. Tai jos ei ole mittanauha ihan yhtä tiukalla tms. Eli mittausta aika vaikea vakioida niin että virhemahdollisuus olisi alle +-5mm.No jos saat seitsämässä viikossa täysille senteille mittaa dietin aikana niin gj... kyllä mulla on milli kerrallaan aina noi paikat kasvanut tai keventunut :face:
Löysin parhaan takaolkapääliikkeen, mikä itelle toimii! Semmonen yhden käden takavipari taljassa. Liike kun tehdään seisten, näkee asennon peilistä helpommin kuin kyyristyneenä. Lisäksi voi keskittyä yhteen käteen kerrallaan jolloin saa paremmin keskityttyä tuntumaan.