Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Aina sitä oppii uutta: tein tänään ekaa kertaa hyvää huomenta -liikettä ja pop push upeja (mikähän tää ois suomeksi??) ja molemmat tuntu oikein kivalta. Lisäksi käsilläseisonnassa tuli taas inasen edistystä: sain seinää pitkin kiiveten -versiossa käsiä käveltyä pari askelta lähemmäs seinää kun ennen. :hyvä:

Viikon flunssatauon jälkeen treeni kulki kuten ennen flunssaa tai jopa paremmin :)
Mä tein just kanssa muutama viikko sitten flunssan jälkeen tyyliin parhaat tempaukset ikinä. Oli ihan uskomattoman notkea olo kun ei ollut mikään paikka jumissa edellisistä treeneistä. :wtf:

Aina sitä oppii uutta: tein tänään ekaa kertaa hyvää huomenta -liikettä ja pop push upeja (mikähän tää ois suomeksi??) ja molemmat tuntu oikein kivalta. Lisäksi käsilläseisonnassa tuli taas inasen edistystä: sain seinää pitkin kiiveten -versiossa käsiä käveltyä pari askelta lähemmäs seinää kun ennen. :hyvä:

Mä tein just kanssa muutama viikko sitten flunssan jälkeen tyyliin parhaat tempaukset ikinä. Oli ihan uskomattoman notkea olo kun ei ollut mikään paikka jumissa edellisistä treeneistä. :wtf:

Otin tossa kyykyssä tiukan 7*92.5kg ja sit olin kuumeessa, ripuloin ja oksensin. Treeni taukoa tais tulla kaksi viikkoa ja otin sitten kyykyssä 5*100 suht köykäisesti, tuli vähän sellainen mitä vittua tapahtui fiilis. [emoji23]

Tänään ilahdutti se että salilla oli tuttuja!
Olen aloittanut hetki sitten salilla käymisen ja oma luonne on sellainen ettei missään asiassa voi olla huono/huonoin. Ajattelen myös yleensä mitä muut ajattelee tekemisistäni, varsinkin tutut.
Tänään pääsin yli tuosta "pelosta". Oli todella hieno fiilis treenata!

hyvin perille mennyt 5x5 treeni .. Pumppia käsiin mukavasti ja sarjapainotki osui pääosin päivän kuntoon .. Olotilakin oli virkeä heti salille tullessa klo 6.00 alkaen hyvin nukutun yön jälkeen :)

7 viikkoa diettiä takana ja statsit sanoo tälle aamua paino -3kg. vyötärö -5,2cm. hauis +0,4cm. pohje +0,6cm. ja kun voimatasot ovat nousseet kaikkissa muissa paitsi kyykyssä niin varmaankin on pienen tuuletuksen paikka
:dance:

Ensimmäisen kerran yli vuoteen kokeilin etukyykkyä rauhallisesti tekniikkaa silmällä pitäen ja ATG meiningillä. Välilevypullistuma siis vittuillut viimeisen vuoden enempi vähempi, mutta nyt pystyy pikkuhiljaa tekemään kaikkea mitä ennenkin. Tuntu pirun hyvältä, vaikkei mitään järisyttäviä painoja käyttänytkään!

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Kohta viides dieettiviikko takana ja 5-6kg tiputettu painoa, piti ihan mielenkiinnolla näpätä kuntokuvaset niin näki kuinka paljon tuo tekee ulkonäköön, aika pirun paljon.

Tämän päivän eteen on tehty kovasti töitä hieman päälle 3kk ajan.
Tänä aikana paino on pudonnut 93->76 eli noin 17kg.
Olen käynyt taas kuukauden ajan salilla ja aiemmasta "painonnosto"-taustasta on ollut huikeasti apua. Tänään tuli tehtyä suht kevyt 5x100kg penkissä, kuukausi sitten 5x75 oli tiukka. Lisäksi tämä on alin paino jolla olen legendaarisen satkun nostanut, nyt vieläpä sarjoja.
Tänään tuli myös salilla vastaan luokkalainen jota en ollut nähnyt puoleen vuoteen ja hänelläkin oli alaleuassa pitelemistä :D Juoksumattojen suunnasta tuntui jälkeenpäin melko tiukka tuijotus.
Tuli myös kaveriporukalla katsottua kuvia ja jostain nousi se paidaton aloituskuvani. Semi-humalaisessa porukassa lensi kyllä mieltäylentävää kommenttia.

Niin paljon positiivista tullut muutaman päivän aikana, tietää että on oikealla tiellä. Vielä toinen 3kk aikaa kesään, hyvin kerkiää rantakuntoon :)

7 viikkoa diettiä takana ja statsit sanoo tälle aamua paino -3kg. vyötärö -5,2cm. hauis +0,4cm. pohje +0,6cm. ja kun voimatasot ovat nousseet kaikkissa muissa paitsi kyykyssä niin varmaankin on pienen tuuletuksen paikka
:dance:

Tarkkaa on mitattu!:hyper: Hauis kasvanu 4 milliä ja pohje 6 milliä

No jos saat seitsämässä viikossa täysille senteille mittaa dietin aikana niin gj... kyllä mulla on milli kerrallaan aina noi paikat kasvanut tai keventunut :face:
Ehkä pointti oli se, että aika hankala mitata noin tarkasti mitään ihmisen ympärysmittoja. Jos mittaa vähänkin eri kohdasta kuin edellisellä kerralla heittää tulos helposti muutamia millimetrejä. Tai jos ei ole mittanauha ihan yhtä tiukalla tms. Eli mittausta aika vaikea vakioida niin että virhemahdollisuus olisi alle +-5mm.

Löysin parhaan takaolkapääliikkeen, mikä itelle toimii! Semmonen yhden käden takavipari taljassa. Liike kun tehdään seisten, näkee asennon peilistä helpommin kuin kyyristyneenä. Lisäksi voi keskittyä yhteen käteen kerrallaan jolloin saa paremmin keskityttyä tuntumaan. Samassa treenissä löysin "leuanvedon", joka tehdään matalalla räkissä olevalla tangolla vartalo suht vaakasuorassa ja jalat maassa tai jollain korokkeella. Tuntu kyllä loistavalta!

Eli treeni, jonka luulin olevan paskaa kolmen viikon sairastelun jälkeen, olikin loistava! :)

Löysin parhaan takaolkapääliikkeen, mikä itelle toimii! Semmonen yhden käden takavipari taljassa. Liike kun tehdään seisten, näkee asennon peilistä helpommin kuin kyyristyneenä. Lisäksi voi keskittyä yhteen käteen kerrallaan jolloin saa paremmin keskityttyä tuntumaan.

Hyvä liike. Tulee tehtyä säännöllisesti!

Suositut

Back
Ylös Bottom