Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Haluaisin, ettei salit tuhlais resursseja tuollaisiin turhanpäiväisyyksiin. Ihan perseestä, että ois varaa omakotitaloon ja omaan autotallisaliin varmaan vasta joskus ikäloppuna.

Eiköhän joku ole vain tajunnut että naiset tulevat jumppaamaan ja näin ollen maksavaksi asiakkaaksi helpommin jos saavat keskenään tyttöjen kans siellä askarrella. Jos miehiä ujostuttais niin kovasti jumpata naisten seassa että jäis kortti ostamatta niin varmasti toisinkin päin ois samallalailla järjestetty. Seuraava askel voisi olla jako aloittelijat ja tammikuulaiset - isot pojat ja tytöt. Siellä minä kävisin mielelläni. Muiden tammikuulaisten kanssa jumppaisin siellä.

Uusi pystäri enkka salil, 47.5kg x 2 niin tiukal ja rauhallisel tekniikal, ku teen kaikki muutkin bodaus liikkeet :D Pystäri onkin ollut ainoo liike, mis oon viime aikoin lähes koko ajan kehittynyt, mut en oo kyl tehnykkää sitä ku vasta parin kuukauden verran, ku ennen ainoot olkapää liikkeet mitä tein oli viparit. :)

Maastavedossa 200% omasta painosta ja oli vieläpä melkoisen kevyen tuntuinen.

Halusin siirtää kyykkypäivän tiistaille, ja ohjelmassa tuli sopiva paikka pitää pieni kevennys, niin ajattelin käydä tänään vain vähän kevyesti junppailemassa, mutta sitten joku riivasi kokeilemaan mave-ennätyksiä. No jos viikonlopun otan sitten kevyesti...

Viimeinen treeni ennen kevyttä viikkoa ja Kyykky kulki. 152 kiloa tuli x5 ja siihen perään 120kg 5x5 kunnon stopilla pohjassa.

Selkätreeni kulki hyvin ja sai pitkästä aikaa hyvän tuntuman latseille... Kiitos Tomi Takamaalle selänerikoistekniikka videosta jonka penkkipunnerruksen kanss teitte

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Onnittelut. Ite en ole ikinä 100kg laittanu edes tankoon kun ei toi kyykky onnistu. Olkapää kipuilee taikka sitten kyynerpää.
Tack. Enpä minäkään turhan usein, eilen ekaa kertaa ikinä kyykkymaksimi. Tota enne suurin liikuteltu paino 75. Mut oli positiivinen yllätys, että tommoset tulokset teki. En mä noihin oo enää huomenna tyytyväinen :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom