Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
aamusalin hiljaisuus klo 6:10 -> (omaa ähinää ja tuhinaa lukuunottamatta) .. pari treenaajaa itseni lisäksi ja ilmanlaatu mainio .. Olipas vain järkiratkaisu siirtää reenit aamuun ruokatunnin asemesta Huomenna aamusta uudestaan :hyper:

Toi supermassan videossa ollut yhdenkädentaljaniskantakaaojentaja on muuten ihan törkeen hyvä liike ojentajien lopuksi.

Toi supermassan videossa ollut yhdenkädentaljaniskantakaaojentaja on muuten ihan törkeen hyvä liike ojentajien lopuksi.
Itsellä meni myös kokeiluun ja toimi kun tauti. Ilahdutti myös että pitkän tauon jälkeen teki taas vastaotepenkkiä ja sekin kulki eikä tuntunut olkapäissä yhtään!

Jalkatreeni osu ja uppos. Päätin kokeilla pudottamalla hieman painoja ja tehdä äärimmäisen puhtaalla tekniikalla takakyykkyä 3x15x100kg. Tänään mennään sitten muikunmittasella askeleella :)

Rinnalleveto onnistui tänään hyvin. 4x3 82,5 kilolla. Erityisesti allemeno onnistui ja se on ollut viimeaikoina itsellä pääpointtina riveharjoittelussa. On ollut ärsyttävää kun on isommat raudat ,100kg ja yli, tangossa niin se allemeno ei onnistu kun jumittaa pää. Pakko ollut vähän ottaa painoa pois tangosta ja harjoitella allemenoa kevyemmillä raudoilla.

mistäs videosta tuo löytyy? Itselläkin hakusessa ojentajatreenin loppuun hyvä yhdenkäden liike jolla saisi tapettua ojentajat lopullisesti.

Hieman kokeneempi konkari tuli tänään kesken prässisarjan sanomaan, että haluanko kokeilla yhtä erityistä tekniikkaa jolla saa uskomattoman paineen etureisiin. No minä näytönhalua uhkuen sanoin, että kyllä. Onneksi, koska tod.näk elämäni paras jalkatreeni takana. Hyvä kun pystyi salilta kotiin kävelemään. :D

No kerro nyt muillekkin mikä se taikatemppu oli?

Kohtuu kovan 3x5 nousevan kyykkysarjan jälkeen 4x8x110kg mavesta.
Edellisessä samanlaisessa treenissä tuli 2x10 + 3x8 samalla painolla maasta, mutta viimiset kolme sarjaa oli touch n' go. Tänään otin kaikki 'ykkösinä'.

Tiedä sitten mitä noi sarjat mave voimista sanoo. Kesällä otin 160kg ykkösen, mutta en usko, että oisin sillon noita sarjoja saanut ainakaan yhtä puhtaasti tehtyä.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Meiän sali on jaettu yleiseen ja naisten puoleen. Yleensä tykkään treenailla siellä naisten puolella, mut turhauduin siihen näiden alkuvuoden ruuhkien vuoksi ja uskaltauduin yleiselle (eli mun maailmassa miesten) puolelle. Siel olin sit sormi suussa yhen penkin kimpussa ku se oli vähän rikki ni saman tien tuli kolme salijannua vierestä mua auttamaan :dance: Tulipa kiva fiilis enkä vast'edes oo nii ennakkoluulonen miesten puolta kohtaan :)

Ja sekin ilahdutti et kyykkäsin 50kg ekaa kertaa.

Joku tyttönen maastaveteli edessä ja hänellä oli treenihousujen haaroissa repeämä. Näitä arjen pieniä iloja p€rvolle mielelle.

Ojentajavaiva alkanut helpottamaan, haittasi eniten penkkiä ja vaikka oli varoen tehnyt muutaman viikon niin silti jopa hieman tulosta tullut tai sitten edistyminen johtuikin siitä että ottanut välillä kevyemmin.

Tuli käytyä vetämässä nopee pika olkapää/ojentaja treeni ja aivan huipputreeni oli ja varsinkin se tuntuma/polte takaolkapäissä kun tuli paria uutta liikettä kokeiltua:rock:

Mutta minkä takia naisille edes annetaan näitä etuoikeuksia?
Jos tilanne käännettäis ympäri niin salinomistajat sais syytteitä syrjinnästä kun naiset ei pääsis toiselle puolella salia tai vastaavaa

Ei siellä naisten puolella ole yleensä mitään sellaista, mitä yleisellä puolella ei olisi, päinvastoin useimmiten höpöhöpövehkeitä. Btw en ole koskaan nähnyt salilla törkeästi ja avoimesti miesten perseitä kuolaavia naisia, miehiä sen sijaan olen havainnut tässä hommassa hyvinkin avoimina. Nojoo, tämähän on vain minun kokemus ja eihän virallisesti tällä voi perustella mitään. Haluaisitteko te miehet sitten osion, johon naiset eivät pääsisi lainkaan? Ps. Itse treenaan yleisellä puolella.

Ei ole tullut pariin päivään kauheasti pyöräiltyä, niin jopas kulki jalkatreeni tänään salilla. Ja oon opettelemassa etukyykkyä, mikä tuntuu mun kropalla luonnistuvan huomattavasti takakyykkyä paremmin. Ja löysin uuden ihanan salin, missä kuuluu paljon ähinää ja kolahtelua, omakin fiilis heti nousee :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom