Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kävin ekaa kertaa uudella salilla. Työpaikkakunnalta ostin kortin kunnan salille, kun se niin edullinen oli. Pari tyyppiä siellä vain oli ja kumpikin tuli tosta vaan juttelemaan. Lähtiessä tuli lisää porukkaa sisään ja kaikki tervehtivät. Mukavalta paikalta vaikutti. Lisäksi varustelu todella hyvä pienen kunnan saliksi.

Salilla, missä normisti käyn, kesti varmaan puoli vuotta ennen kuin kukaan tervehti. :)

Ite kyllä suosisin tota sun aikaisempaa salia. Haluun vaan mennä treenaamaan napit korvissa ja oon iloinen, jos kukaan ei huomio mua millään tavalla. Koulun salilla on ihan kiva vaihtaa pari sanaa, jos törmää tuttuihin, mutta ventovieraiden kanssa en todellakaan jaksais smalltalkata.

Pari viikkoa tehnyt T-kulmasoutua kuvanmukaisella kahvalla ja voi luoja, kun uppoo selkään kuin veitsi voihin. Vahingossa tuli tuota koitettua, kun salin ainut kolmiokahva oli käytössä. Enään ei ole paluuta kolmiokahvaan.
62b217474ea388619a5da4941fc20a3a.jpg
Keijo kysymys ehkä, ei vain nyt aivot liiku, mutta siis miten teet t-kulmista tommosella?
Tanko nurkkaan ja toi tangon alle, vai jossain taljassa? Tangon kanssa luulisi että muljuu perkeleesti, enkä kyllä t-kulmista ikinä muuten kuin vapaalla tangolla tai semmosella erikseen sille tehdyllä harvelillä tehnyt.
Kai tangon kanssa jos viskois jonku pussypädin (pehmike tms) väliin niin vois pysyä.

:david:

Kävin ekaa kertaa uudella salilla. Työpaikkakunnalta ostin kortin kunnan salille, kun se niin edullinen oli. Pari tyyppiä siellä vain oli ja kumpikin tuli tosta vaan juttelemaan. Lähtiessä tuli lisää porukkaa sisään ja kaikki tervehtivät. Mukavalta paikalta vaikutti. Lisäksi varustelu todella hyvä pienen kunnan saliksi.

Salilla, missä normisti käyn, kesti varmaan puoli vuotta ennen kuin kukaan tervehti. :)

:D Minulle ei tule muuta mieleen kuin että työpaikkakunnan sali lienee pitkällä Itä-Suomessa.

Keijo kysymys ehkä, ei vain nyt aivot liiku, mutta siis miten teet t-kulmista tommosella?
Tanko nurkkaan ja toi tangon alle, vai jossain taljassa? Tangon kanssa luulisi että muljuu perkeleesti, enkä kyllä t-kulmista ikinä muuten kuin vapaalla tangolla tai semmosella erikseen sille tehdyllä harvelillä tehnyt.
Kai tangon kanssa jos viskois jonku pussypädin (pehmike tms) väliin niin vois pysyä.

Tanko nurkkaan. Voi toki laittaa esim. jonkun käsipainon sinne toiseen päälle rajaamaan tangon liikettä, mutta teen niin pienillä painoilla, että ei ole vielä pahemmin pomppinut.

Se olis helkutin kätevä, kun olis lattiassa pidike, kuten Mayor'silla, mutta mennäät nyt näillä mitä meillä on. Joku käsistään pätevä metallimasa tuollaisen tekis nopeastikkin. Gymlog 32:ssa on yksi esimerkki tuollaisesta vempeleestä.

Tanko nurkkaan. Voi toki laittaa esim. jonkun käsipainon sinne toiseen päälle rajaamaan tangon liikettä, mutta teen niin pienillä painoilla, että ei ole vielä pahemmin pomppinut.

Se olis helkutin kätevä, kun olis lattiassa pidike, kuten Mayor'silla, mutta mennäät nyt näillä mitä meillä on. Joku käsistään pätevä metallimasa tuollaisen tekis nopeastikkin. Gymlog 32:ssa on yksi esimerkki tuollaisesta vempeleestä.
Juu toki käsipaino toiseen päähän, mutta mietin siis miten se tanko on järkevästi jotenkin tasapainossa ton kahvan keskellä. Tuntuu vielä usein noi kahvat olevan niin että se nivel on korotettu vs tanko joka siitä lähtee, eli väkisin olisi enemmän toisella kädellä se paino.

Meillä on tangolle just semmonen pidike missä nivel, on mahtava. Kolmiokahva tosiaan ite tullut käytettyä, ja sen muodon takia se tanko pysyy väkisin kahvan keskellä.

Juu toki käsipaino toiseen päähän, mutta mietin siis miten se tanko on järkevästi jotenkin tasapainossa ton kahvan keskellä. Tuntuu vielä usein noi kahvat olevan niin että se nivel on korotettu vs tanko joka siitä lähtee, eli väkisin olisi enemmän toisella kädellä se paino.

Meillä on tangolle just semmonen pidike missä nivel, on mahtava. Kolmiokahva tosiaan ite tullut käytettyä, ja sen muodon takia se tanko pysyy väkisin kahvan keskellä.

Juu, on tuossakin siinä vetolenkin kohdalla juuri sopiva syvennys, että perus-Eleiko pysyy siinä lovessa. Tietty jos ryskää lattiasta vauhtia, niin voipi tanko hypätä paikaltaan pois.

Itellä on erimittaisia vaijerin ja ketjun pätkiä joissa molemmissa päissä leikari tai sellainen vahvistettu lenkki. Rautakaupasta parilla eurolla ja ikinä eivät mene rikki. Niitä käyttää aika monessa muussakin liikkeessä, saa minkä vaan kahvan mihin vaan. Esim saa otetreeniä varten levyjä roikkumaan kahvakuulan kahvasta. Ja ottaa ite kiinni siitä kahvakuulan kuulasta. On sitä tullut leuanvetotankoonkin kahvakuulia viriteltyä ja niistä sitten roikkumaan. Kuulia on jos minkä kokoisia niin yhdistelmiä on aivan pirusti.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Pienen dieetin loputtua energiaa piisaa salilla, tulee ihan hölmistynyt olo, kun treenit jo yhtäkkiä loppuukin :) Ja oli varmasti aika paljon iloisempi ilmekin tänään, viikon loma alkoi :dance:

Olisikin aina se perus Eleiko.
Meidän salilla usein otetaan painonnostotanko tuohon käyttöön.
Rauta karhennuksia vasten juuri siinä mistä sitä pitäisi painonnostossa ( tempauksessa ) pitää kiinni.

Se on muuten outoa. Perus Pertti Penkkipunnertaja mittaa millilleen sormet oikeaan kohtaan tangon merkeistä.
Sit ei kuitenkaan tajua mitä eroa on voiman- ja painonnostotangolla.

Esimerkiksi ne merkit on eri kohdassa...

Vaikka domssit ei ole erityinen merkki kehityksestä, olen iloinen, että ensimmäistä kertaa selkäpuolella tuntuu pientä aristusta. Ryskin kulmasoutua suht rumalla tekniikalla isoilla painoilla, kevyempi ja puhtaampi läpsyttely ei ole tuntunut oikein missään. Ehkä minulle siis sopii rumempi repiminen.

Todella hyvin perille mennyt jalkareeni :dance: doms ei ole ollut kateissa minulla vielä kertaakaan, varsinkin jalkareenipäivän jäljiltä, ylihuomenna saattaapi sattua taas :face:

Kaverin suusta tänään: "Hupaisa kattoo tuota sun touhua, ku tuo tanko on niin paljon isompi ku sinä." (tein siis ylätaljaa.)

Hymyilytti hieman. :D

Vaikka domssit ei ole erityinen merkki kehityksestä, olen iloinen, että ensimmäistä kertaa selkäpuolella tuntuu pientä aristusta. Ryskin kulmasoutua suht rumalla tekniikalla isoilla painoilla, kevyempi ja puhtaampi läpsyttely ei ole tuntunut oikein missään. Ehkä minulle siis sopii rumempi repiminen.

Lähtisin itse lähestymään asiaa siltä kantilta että vaihtelu antoi uutta ihmeteltävää lihaksillesi. Ainahan sitä hoetaan että kannattaa treenata vaihtelevasti.

Tätä mieltä olen itsekkin.

Leuat myötäotteella lähti hyvin rullaa vaikka aluksi tuntu että jätän leikin kesken, sai ihanan tuntuman selkään :hyper: muutenkin oli hyvä treeni, ei olis malttanu millään lopettaa.

Loistava treeni, vähän väkeä.. Sai jopa tehdä välissä. Uus ennätys 4x100 kyykkyyn. Eikun lisää painoja ja nyt on hyvä koomata iltavuorossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom