Totuus: Ei mikään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitkästä aikaa hyvä treeni. Tuntumaa alkoi viimein löytyä pahasti jälkeenjääneille rintalihaksille ja olkapäille .
Näköjään vitutus on paras treeniboosteri, nimittäin samaan aikaan viereisessä liikkasalissa oli vanhojentanssitunti (Jäin pihalle siitä koska en saanut paria) :D
Maastaveto nyt vaan on ihan parasta.
Oli se kyllä sillon kun se sujui. Nyt pysynyt sarjapainot samana viimeiset puolitoista vuotta, joten olen hiljalleen jättänyt ko. liikkeen pois ohjelmasta :D
Oli se kyllä sillon kun se sujui. Nyt pysynyt sarjapainot samana viimeiset puolitoista vuotta, joten olen hiljalleen jättänyt ko. liikkeen pois ohjelmasta :D
OT mutta tuleeko ihmisille joskus vastaan kohta jossa ei vaan voi nostaa enempää? Siis joku henkilökohtainen absoluuttinen maksimi? Meinaan ei kai kukaan nosta rekka-autoa maasta vaikka treenais 100 vuotta? :D
OT mutta tuleeko ihmisille joskus vastaan kohta jossa ei vaan voi nostaa enempää? Siis joku henkilökohtainen absoluuttinen maksimi? Meinaan ei kai kukaan nosta rekka-autoa maasta vaikka treenais 100 vuotta? :D
Tottakai tulee mutta siihen saa treenata aika kauan ja luultavasti kun siltä tuntuu niin silloinkaan ei ole vielä maksimit.
Monella laskee iän lisääntymisen myötä palautuminen sellaiselle tasolle, ettei ole enää mahdollista pitää edes olemassa olevia voimatasoja yllä.
Ootko kenties kokeillut tehdä asialle jotain muuta kuin lakaista maton alle?
Oletko vaihtanut toistomääriä, ja volyymia ylipäätään?Olen. Omapainoakin nostanut sen 15kg samalla eikä mitään kehitystä mavessa tuossa ajassa, (eikä missään muussakaan pääliikkeessä)
Oletko vaihtanut toistomääriä, ja volyymia ylipäätään?
Toki. Perusjuttuja tuollaiset