Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kävin maanantailla hierojalla ensimmäistä kertaa, eilen tein sit selkä/olkapää treenin jossa lihastuntuma ja pumppi oli sellaista laatua etten muista koskaan vastaavaa tunteneeni.
Törky väsynyt fiilis muuttui salilla sen tunteen mukana erittäin iloiseksi ja on jatkunut vielä tänä aamuna. :dance:

Selkätreeni kulki hyvin + salille oli saapunut uusi treenaaja mitoiltaan 190/50 ja teki hyvällä tekniikalla maastavetoo. Toivottavasti ukkeli nyt jaksaa käydä enemmän kuin viikon jos tämä uusi harrastus oli uudenvuoden lupaus :)

Ihan sikahyvin perille menny etureisitreeni! Pitkillä sarjoilla etukyykkyä ja ojennuksen jälkeen vielä pumppailua yläasennossa. Ekaa kertaa ei kärsiny yhtään venyttää treein jälkeen, sattu niin perskuleesti :D

Kai sitä joutuu taas tänne kirjottaa. Kuusi rive treeniä takana ja tänää aattelin höntsätä kevyesti tekniikkaa, ku edellisestä kerrasta oli kolme viikkoa aikaa. En tiiä missä napsahti, mutta 7,5kg lisää riven ykköseen. 72,5kg mennään nyt. Harmittaa, ku 10kg lisäys ei ollu kaukana... :D

No se että ylipäänsä pääsi salille pitkästä aikaa. Flunssa on pitänyt hyvin poissa; viime viikon tiistaina olin viimeks. Huomista ja ylihuomista en tosin odota, koska tuollainen treenitauko tietää hirveitä lihaskipuja, vaikka ei tekis edes kauheen kovaa.

Interwalli-harjoitus matolla meni yllättävän hyvin! En tarvinnut buranaa treenin jälkeen. Tänne tähtään:

brändÖluffen - Brändö Idrottsklubb

Puolimaraton ja 10km lenkki Ahvenanmaan saaristossa, Brändössä, joka on kaikkein lähimpänä manner-Suomea (Kustavista pääsee saareen). Suomenkielinen info tulossa kohtapuoliin.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Baabel: Luupiikki alaselässä, vanha ammattiautoilijan vaiva nuo välilevyongelmat. Ihan rollaattorin käyttäjäksi ei aikanaan tarvinnut joutua, mutta alan vaihto ja runsas liikunnan lisääminen on se juttu, joka auttaa. Mutta auta armias jos kolmekin viikkoa vain huilailee...!
Mä en ole koskaan saanut vatsalihaksia niin hyvään kuntoon kuin olisi toive, olen kai vätys/ annan liian helposti periksi kun selkään vihlaisee/ olen jo saavuttanut parhaan tulokseni.

Ei vasinaisesti ilahdattanut salilla/treenillä. Mutta nyt parin viikon flunssan yms jälkeen eilen ekat treenit tuon jälkeen. Selkälihat, rintalihat, etureidet ja jopa takareidet kipeänä. Tuntee tehneensä jotain, melkein jopa nauttii kivusta kyykistyessä nostamaan jotain lattialta.

Ei vasinaisesti ilahdattanut salilla/treenillä. Mutta nyt parin viikon flunssan yms jälkeen eilen ekat treenit tuon jälkeen. Selkälihat, rintalihat, etureidet ja jopa takareidet kipeänä. Tuntee tehneensä jotain, melkein jopa nauttii kivusta kyykistyessä nostamaan jotain lattialta.

Et taida treenata takareisiä juurikaan, jos niiden kipeytyminen on jotenkin erikoista.

Minua ilahdutti se, että varmistuin hyvinkin helpolla, että matalampi vyön paikka on edelleen mavessa paras, vaikka kyykyssä pidänkin ylhäällä.

Vasen ojentaja tulossa kuntoon. Myös, en muista, että olisin tarvinnut taljassa 70:ä kiloa pakassa. Nyt tarvitsin, eikä enempää tarvinnut panna painoa. Kyl ojentajia pitää miehellä olla.

Et taida treenata takareisiä juurikaan, jos niiden kipeytyminen on jotenkin erikoista.
Treenaan joka kerta myös ne (tosin kahvakuulalla ja heilautuksella), mutta ei normaalisti tule kipeäksi. Etureidet saan helposti jumiin, mutta takareidet mennyt erittäin harvoin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom