Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Aamulla heräsin kauheaan migreeniin, mutta vedin erittäin onnistuneen ohjauksen kovan tason CBB-jannulle. Migreenilääke ei helpottanut vielä aamupäivästäkään, ja luulin jo, että joudun skippaamaan selkätreenin huomiselle. Olo oli kuitenkin mitä parhain tuossa joskus 15 maissa, ja teinkin aivan älyttömän onnistuneen selkätreenin – kenties yhden parhaista koskaan. Ja se koostui vieläpä 80-prosenttisesti perusliikkeistä kuten ala- ja ylätaljoista ja muista normaalien ihmisten selkäliikkeistä! :hyper:

Aamulla heräsin kauheaan migreeniin, mutta vedin erittäin onnistuneen ohjauksen kovan tason CBB-jannulle. Migreenilääke ei helpottanut vielä aamupäivästäkään, ja luulin jo, että joudun skippaamaan selkätreenin huomiselle. Olo oli kuitenkin mitä parhain tuossa joskus 15 maissa, ja teinkin aivan älyttömän onnistuneen selkätreenin – kenties yhden parhaista koskaan. Ja se koostui vieläpä 80-prosenttisesti perusliikkeistä kuten ala- ja ylätaljoista ja muista normaalien ihmisten selkäliikkeistä! :hyper:
Ootkos milloin käyny viimeksi hieronnassa? Onko niskat jumissa? Voipi niskahartiajännitys altistaa migreenille.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Kyykky vaihteeksi kulki lowbar tyylillä kapealla asennolla, selkä/korsetti pysyi kasassa ja pääsi melkein atg, omat ennätyksetkin tuli otettua 3*6. Kivaa oli, vaikka muuten koko päivän olikin vituttanut.

Pukkasin sen maagisen "markan" penkissä, nyt voikin sitten vaihtaa harrastusta kun kaikki on jo saavutettu ;)

Silloin kun tuo maaginen rajapyykki rikkoutui omalla kohdalla, olin lähinnä pettynyt. Ei enkelikuoroa laulamassa hallelujaa, paikallislehti ei tullut haastattelemaan eikä elämä muuttunut muutenkaan. Tuntui lähes samalta kuin... 97,5 kilon penkkaaminen.

Silloin kun tuo maaginen rajapyykki rikkoutui omalla kohdalla, olin lähinnä pettynyt. Ei enkelikuoroa laulamassa hallelujaa, paikallislehti ei tullut haastattelemaan eikä elämä muuttunut muutenkaan. Tuntui lähes samalta kuin... 97,5 kilon penkkaaminen.

Ite joskus ootin 130kiloa kun kuuta nousevaa, koska 300lbs. Noston jälkee oli vaan tyhjä olo. Tässäkö tää nyt oli.

Jos totta puhutaan niin jos joskus saan kyykättyä 200kg ja vedosta lähemmäs 250kg niin silloin uskaltaa jo olla hieman tyytyväinen itseensä (juu ei ole tuokaan mikään suursuoritus, mutta koska teen tätä vain itseäni varten saan varmasti myös asettaa tavoitteet sen mukaan).

Mä otin pienet tuuletukset ja vieressä penkkaava kysyi, että mikäs noin innostaa. Onnitteli vielä, kun sanoin. Eipä siinä mitään sen ylevämpää sitten tapahtunut vaan kohti uusia tavoitteita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom