Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
^Kymmenisen minuuttia kulunut postauksesta eikä kukaan ole vielä tullut kauhistelemaan ja opastamaan, että ei tuolleen voi tehdä!

Ihan hyvä vaan.
Tosin vähän ihmetyttää itteekin koska treeninhän pitää olla yksjakonen ja siinä saa olla vaan kyykky/penkki/mave koska muuten on väärät metodit.
Ja toki jalkojen priorisointi on myös homoille.

20x100kg kyykky niin "kevyesti" että jalat olis jaksanu vielä ainakin ~5 toistoa lisää. Alaselkä veti totaalisen jumiin vaan 15. toiston kohdalla ja 17 kohdalla ei voinu enää pitää paussia ylhäällä että pääsis vaan mahdollisimman nopeasti pois tangon alta, sen verta pahasti otti. Mutta niin muuten kevyttä, olin yllättynyt erittäin positiivisesti. Eikä hapenottokaan sakannut tässä. Ja heti perään 11x100kg penkissä. Molemmissa pelkkiä vitosia tehty pari kk joten ajattelin ettei ikinä nouse noin hyvin mutta sitten olikin kohtuu iisi :)

Oli rinta +olkapää priorisointi reeni. Penkissä rauta paino vitusti, mutta taakkaa keventämällä liikkeestä liikkeeseen edetessä homma alkoi luistaa ja lopputuloksena saatanan hyvä reeni ja pumppi vaikka alku olikin paskaa. Mun mielestä parhaita reenejä on ne kun kaikki vaikuttaa siltä, että plaah ei tää tänää kulje ja sit kun se meneekin just toiste päin. :)

siis mulla ei vaan riitä voimat moneen sarjaan, vaikka tekisin pienillä painoilla. Tulee ihan helvetin tuskasta viidennestä, kuudennesta sarjasta samalla painolla. Tämä siis mavessa. Selkä vetää jumiin.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Salille tullessa törmäsin futhermuckeriin. Penkki kulki vaikka nivelrikko kyynärpää meinasi vittuilla. Tapasin myös yhden tosi mukavaan naisen jota aikoinaan ohjasin kun olin salilla töissä. Oli likka aika timmissä kunnossa:)

Kaveri oli nähnyt unta että olin kyykkäillyt 200kg:lla joten sitten tehtiin ihan hyvät jalkatreenit. 8x180kg joka on muuten oma ennätykseni. 200kg:a en silti uskaltanu kokeilla vaikka varmaan olis mennyt. Lähes heti tuon kovemman jalkatreenin jälkeen tuntui et nyt iskee flunssa, ja niin siinä sitten kävikin. Jälkeenpäin mietin et mitähän helvettiä on tapahtunut kun yhtäkkiä pystyi kyykkäilemään noin isoilla painolla?

^Alkava infektio voi herkistää kropan, jolloin hetkellisesti tulokset voi parantua. Sillonhan tietysti on tyhmää tehdä sarjaennätyksiä, vaan vaikeahan se on tietää tuleeko se flunssa vai ei. Tulee luultavasti voimakkaampi flunssa sitten kuitenkin vaan tai jotain muuta kivaa oheistuotetta.

Piti olla selkä mukamas kipeä, mutta paranemassa, niin aattelin kevyesti hakea tuntumaa SJMV:llä. no *tut se missään tehny pahaa, eikun rautoja ja rautoja.. ekan kerran SJMV:tä 6-8 vuoteen ja kulki ko unelma, raudat isommat ko ikänä <3 Kaiken lisäks Jypäskylästä löytyi lopulta ees JOTAIn hyvää; tosin bändi jo hajonnut: Dark the Suns. Erinomaista treenimusiikkia meikäläisen mielenlaadulle :)

Eli reeni kulkee ja musiikki on hyvää, onko parempata? :rock::puntti::dance:

Tein selkätreenin pääosin ihan vitsipainoilla (esimerkiksi ylätaljassa – kylläkin viimeisenä liikkeenä – 50kg pienimmillään, vaikka yleensä painoa on 70–90kg), mutta hirveällä volyymilla ja pienillä tauoilla. Kiva tolleenkin välillä tehdä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom