Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kyllä se kahesti kyykky&hack kyykky viikkoon tuntuu aina helvetin hyvältä!

E: Niin ja lääkärissä kysyttiin vihdoin käytänkö steroideja!

Tänään ilahdutti se kun jalkatreeni kulki pirun hyvin!

Eilen töissä kysyi eräs vanhempi mies, että olenko painija. Vastasin, että en kyllä ole koskaan paininut, salilla painoja vain nostellut. Kysymys yllätti kun päällä oli paksu huppari. En sitten tiedä, että onko painija-vertaus hyvä vai huono asia.

Eilen töissä kysyi eräs vanhempi mies, että olenko painija. Vastasin, että en kyllä ole koskaan paininut, salilla painoja vain nostellut. Kysymys yllätti kun päällä oli paksu huppari. En sitten tiedä, että onko painija-vertaus hyvä vai huono asia.
Multa kysyttiin kesälomalla yyterissä ihan samaa asiaa. Rupesin kans miettimään onko se hyvä vai huono asia.

1.3.2014 91.9kg ja rinnanympärys 109cm, tänä aamuna 91.5kg ja rinnanympärys 116cm. Lämmittää kyllä vaikka bulkki onkin menny pahasti överiks.:puntti:

1.3.2014 91.9kg ja rinnanympärys 109cm, tänä aamuna 91.5kg ja rinnanympärys 116cm. Lämmittää kyllä vaikka bulkki onkin menny pahasti överiks.:puntti:

Tästä intoutuneena mittasin myös oman rinnanympäryksen, 69.2kg ja rinnanympärys 95cm, olen tyytyväinen.

Tästä intoutuneena mittasin myös oman rinnanympäryksen, 69.2kg ja rinnanympärys 95cm, olen tyytyväinen.
Tyytyväisyys tappaa kehityksen [emoji23] enkä mä niinkään ole tuohon senttimäärään tyytyväinen vaan positiiviseen kehitykseen ympärysmittassa.

Tyytyväisyys tappaa kehityksen [emoji23] enkä mä niinkään ole tuohon senttimäärään tyytyväinen vaan positiiviseen kehitykseen ympärysmittassa.

Totta! Olis pitäny ilmaista itteäni vähä paremmin, siis olen kans tyytyväinen kehitykseen enkä niinkään tuohon senttimäärään. :D

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Tein tänään ehkä parhaat kyykkyni ikinä. Tekniikka oli täydellinen minulle, julletusta ei ollut ja painot liikkuivat hyvällä vauhdilla ja riittävän syvältä. Painoa olen kyllä enemmänkin kyykännyt, mutta noi tämän päivän kaksi ykköstä oli vaan aivan mahtavia.

E: Ja jullesta puheen ollen: otin ekaa kertaa siitä videota ja sekin näytti paljon paremmalta kuin itse tuntuman perusteella olisin sanonut.

Laskeskelin tuossa vähän marraskuun saldoa. 17 treenisessiota, yhteensä 20 eri ennätystä eri nostoissa. Lajissa mennään nyt lukemissa 85 + 103, ja omapaino on noin 75 kg. Selvästi "urani" paras treenikuukausi tähän mennessä.

Tänään mieltäni ilahdutti hyvin menneen käsitreenin lisäksi salilla samaan aikaan viipynyt nätti, hyvärunkoinen ja reippaasti jumppaileva mimmi. Vailla mitään seksististä taka-ajatusta tai esineellistävää ajattelua täytyy jälleen todeta, et kyllä sporttinen naiskauneus on kertakaikkinen ilo esteetikon silmälle :)

4 ns. oikeeta treenikertaa salilla takana ja voimatasot suht ok tasolla jo. Kerran viikkoon treenaaminen näköjään riittää :D
Peilistä kyllä kattelee samanlainen pullero takas kuin ennenkin, mutta onneks ei oo niin justiinsa tällä naamalla :D

Selkätreeni meni kivasti, vaikka alla vähän univelkaa ja dieetti päällä :) Innostuin kerranki jopa putkirullailemaan ja saunassa istuin pitkään ja hartaasti. Hyvä olo :dance:

Ilahdutti se, etten ole kipeän olkapään ja kertyneen ylikunnon vuoksi tehnyt mavea tositarkoituksella yli puoleen vuoteen ja se mihin juutuin silloin (tai siis tulokset laski tähän) oli vaivaiset 50 kg. Nyt laitoin samat painot vanhasta muistista takas ja hitto, sehän oli kuin olisi leijunut koko tanko - piti laittaa VIISITOISTA kiloa lisää!! Ei ole sittenkään menneen syksyn treenit menneet hukkaan, vaikka toisin olen luullut. Hemmetti, olen palannut takaisin henkilökohtaiseen kultakantaani ja velat ovat muuttuneet totta vieköön saataviksi! Nousukiidossa ollaan :-D

Samalla salilla käy törkeän kovassa kondiksessa oleva gimma, jota pyysin tänään tsekkaamaan mun maven, kun ei sitä oo kukaan koskaan tsekannut. Ilahdutti sekä hyvä palaute että kommentti, kuinka koskaan ei oo niin kiire, ettei minuutiksi kerkiä neuvomaan :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom