Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokeilin vatsarullaa seisaalteen ja mystisesti sain tehtyä jopa toiston :wtf: vaikken vatsoja oo treenannu tyyliin puoleen vuoteen kunnolla. Onko tää suoritus mielestänne mistään kotosin? Koska muistan kuinka mahdottomalta se tuntui joskus.
Vähän jätin vajaaks, ja rutistin vatsoja yhteen jottei selkä pettäisi(eli en selkä suorana vaan hieman köyryllä). Onko huijaamista vai ihan legit? Samalla tyylillä teen ihan polviltaankin, paitsi en jätä vajaaksi.
Jeii Luojan lahja naprapaatti diagnosoi ja runno mua, niin puolentoistavuoden alaselkäkipu alkanu helpottamaan...
...Vitun kunnallinen terveydenhuolto ja kyrvät fysioterapeutit pompotteli mua turhaan puoltoistavuotta ja kusi mun kinttutreenit.
haluisin nähdä nuo kyykyt jos penkkimaksimi on 72.5kiloo.Tänään päätin kokeilla toisen kerran kahden vuoden treenijakson aikana ihan rehellistä penkkimaksimia, ajattelin ettei millään nouse se oma perse sieltä (72,5kg) mut jumapliut sehä tuli kevyesti ilman apuja \o/ ikää 18 pituus 180cm ja paino suunnilleen ton 72.5kg...loppuviikko menee fiilistellessä tätä koska penkki on aina ollut huonoin. Samalla kokeiltiin kyykkyyn sarjapaino pr:ää. 6x150kg paukkui ilman avustuksia. :3
Onks kovat domssit merkki onnistuneesta treenistä?Eilinen pakaratreeni tuntuu menneen perille kun jalkaa ei saa liikutettua ilman kipua :D myös aamuinen käpälätreeni meni perille ja olis jaksanut vääntää vaikka kuin!
Tuolla kyykyllä ykkönen n.180kg. SVNL rankingissa oisit sillä tuloksella tänä vuonna top5:ssä -74kg painoluokassa 20vuotiaissa. ..ja edes ilman painoluokan painonpudotusta, kun painat vaan sen 72,5kg.Tänään päätin kokeilla toisen kerran kahden vuoden treenijakson aikana ihan rehellistä penkkimaksimia, ajattelin ettei millään nouse se oma perse sieltä (72,5kg) mut jumapliut sehä tuli kevyesti ilman apuja \o/ ikää 18 pituus 180cm ja paino suunnilleen ton 72.5kg...loppuviikko menee fiilistellessä tätä koska penkki on aina ollut huonoin. Samalla kokeiltiin kyykkyyn sarjapaino pr:ää. 6x150kg paukkui ilman avustuksia. :3
Mr. O Ronnie is that you?Tein pohkeita ihan täysiä, joskin aika vähän. 12x 140, 160 ja 170kg. Mukavaa myös huomata, että pysyn vapaan tangon kanssa oikein hyvin pystyssä, vaikka päkiöiden alla on 5cm korokekin.