Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Paino pudonnut 7kg, ja voimatasoista ja vaatteista päätellen lihasta ei ole juurikaan palanut. Penkissä vanha maksimi nousi helposti, ja kyykky on saattanut jopa mennä eteenpäin sarjapainoista päätellen.

Vielä olis 8kg jäljellä, että ei tässä vielä kuivilla olla.

Aika hyvin! Pakko kysyä, että millaisella deetillä olet? Ite kun pudottelin rasvoja viimetalvena, paloi lihasta varmaan yhtä paljon kun läskiä ja voimatasot tippu hitosti

Niin ja eilen ilahdutti loistava jalkatreeni. Etenkin takareisiin sai pitkästä aikaa kunnon domssit :)

Jo hetken aikaa jatkunut itseään ruokkiva positiivinen onnistumisen kierre!
Hyvä harjoitus -> kasvavat raudat -> parempi mieli -> edelleen kasvavat raudat -> jajjaja...:)

Ilahduttaa pidemmän aikaa tosi hyvin menneet jumpat, rauta ei paina mitään ja lihat tuntuu ottavan tosin hyvin treeniä vastaan. :)

Helvetillinen pumppi käsissä tänään olkapää/ojentaja junpan jälkeen.
Erehdyin jopa hetken kuvittelemaan, että olis tullu käsiin lisää kokoa, mutta eiköhän se oo vaan jotain hullun kuvitelmaa.

Se on hieno tunne ku reeni kulkee loistavasti ja rauta liikkuu, vihdoinki löysi mave tekniikan, se ei ole sumo mave, se ei ole kapea, se on semi-sumo! ensin 5x5x90kg ja sitte ajattelin koittaa ykköstä 130kg, sehän nousi näppärästi, eikä ottanut selkään :) feels good maan.
Ja kyykyssäkin tekniikka loksahti kohdalleen. Toivottavasti saisi pidettyä kunnossa.

Pienen tauon jälkeen 10 sarjoja kyykyssä ja jopas hapotti hyvin. Reidet joka perkeleen suunnasta ihan finaalissa, tuohon päälle heiluttelin koukistuksia/ojennuksia ja meni ihan läpsyttelyksi :D. Torstaita odotellessa.

Ensimmäistä kertaa elämäni aikana mavea ristiotteella. Samat raudat kuin vetoremmeillä. En mä nyt tosin kiskonut kuin 3x5x150, mutta kuitenkin.

Johtopäätökset: ei oo voimaa, en osaa käyttää remmejä.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Ensimmäistä kertaa elämäni aikana mavea ristiotteella. Samat raudat kuin vetoremmeillä. En mä nyt tosin kiskonut kuin 3x5x150, mutta kuitenkin.

En ymmärrä mikä tässä on erikoista, ristiotteellahan pysyy vaikka 300 kiloa käsissä kun vain pitää tangosta kiinni. Ainakaan ite en huomaa gripissä mitään eroa mavessa, tai vaikka olankohautuksissa oli sitten remmit tai ristiote.

En ymmärrä mikä tässä on erikoista, ristiotteellahan pysyy vaikka 300 kiloa käsissä kun vain pitää tangosta kiinni. Ainakaan ite en huomaa gripissä mitään eroa mavessa, tai vaikka olankohautuksissa oli sitten remmit tai ristiote.

Se siinä on erikoista, että olen aina vetänyt myötäotteella tai remmeillä. Mietin, että pitääköhän tää laittaa salikomediaan tai kyykkymave-ketjuun. Remmithän monesti tuomitaan pakkiksella, mutta on tää ristiotekkin melko huijaamista, kun on niinkin kepeätä... Toki teen mavessakin ns. restpausena eli aina toiston jälkeen haetaan uudet paineet pönttöön ja sitten nosto, jotta irroitus olisi edes kohtalainen.

Se siinä on erikoista, että olen aina vetänyt myötäotteella tai remmeillä. Mietin, että pitääköhän tää laittaa salikomediaan tai kyykkymave-ketjuun. Remmithän monesti tuomitaan pakkiksella, mutta on tää ristiotekkin melko huijaamista, kun on niinkin kepeätä... Toki teen mavessakin ns. restpausena eli aina toiston jälkeen haetaan uudet paineet pönttöön ja sitten nosto, jotta irroitus olisi edes kohtalainen.

Joo, pitäisi varmaan vaan käyttää niin isoja romuja mitä jaksaa pitää oikeasti käsissä, vaikka kroppa jaksaisi nostaa paljon enemmänkin ;) En oo ikinä mavea remmeillä kunnolla tehnyt eikä ole koskaan ristiotteella puristusvoimasta jäänyt homma kiinni, myötäotteella teen kyl lämppäsarjat. Mulle jotenkin luonnollisempaa vetää ristiotteella kuin vaikka myötäotteella remmeillä, ja toispuoleisuutta tms on turha pelätä kunhan vaihtelee ristiotteen kätisyyttä joka sarjaan.

Joku ihana poika/mies (poikamies? ; ) sanoi minulle salilla moi. Pienestäpä sitä ilahtuu. :D

Mäkin moikkasin erästä sisarta tänään salilla ja sain takaisin hiukan epäröivän hymyn :) Huomautettakoon tässä yhteydessä myös, että meitäkin saa moikata joskus. Aivan samalla tavalla ilahtuisin itse..

Muakin moikkas joku vähän vanhempi, ihan viehättävä nainen salilla, jolloin hämmennyin hetkeksi, moikkasin takaisin ja hämmennyin taas. Mukavaltahan se tietysti tuntui, mutta ajattelin vaan, että ollaankohan me törmätty joskus jossain (pitäisikö tuntea) vai oliko tuo ihan spontaani moikkaus. Ilahduin joka tapauksessa, mutta saa muakin jatkossakin moikkailla. Kivemempaa se on kuin se vaivihkainen katseiden vaihtelu eri puolilla salia...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom