Penkkiennätys parani viisi kiloa. Whee!
Olikos ihan joku penkkiohjelma käytössä vai?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Penkkiennätys parani viisi kiloa. Whee!
Isot ja komeat könsikkäät, joita sai ihailla treenin lomassa.
Miksette käytä niitä suojarautoja? En ymmärrä. Kyllä ainakin omilla saleillani penkkipaikoissa yleensä nuo ovat olleet ja silti näen, että ainakin 90% salillakävijöistä ei hyödynnä niitä. Tänäänki jäi mulla toinen sarja vajaaksi (damn you heikot ojentajat) ja rollasin sen vain rautoihin, tulin alta pois ja nostin tangon takasin telineille. Meni varmaan kolme sekkaa ja tuskin kukaan huomas.
Jos sulla ei oo joku hervoton kaari selässä kun penkkaat ni a) nostat raudoilta jokaisen toiston b) et saa laskettua tankoa rinnalle.
Eikö niissä saa korkeutta säädettyä? Itse säädän niin, että kaulan kohdalla tanko jää rautoihin, mutta rinnan kohdalla rinnalle.
Mä sain sellasen kuvan, ettei nyt oo oikeesti ees yritetty käyttää niitä rautoja.
Jostain ne tulevat mestaripunnertajatkin aloittaa60kg rikki penassa 5x5.. Hymyilytti.
edit: meniskö sama sit salikomedian puolelle kans :D
Ei ehkä selkä mutta joku muuYlätaljaa tekiessä kuuntelin sarjojen välillä parin janterin juttelua keskenään miten Wileniuksen heikoin osa on selkä ja voitto jää siitä kiinni :D Oli siinä taas naurussa pitämistä :D