Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä nostin tänään penasta viimeisenä työsarjana 14x100kg. Olen erityisen tyytyväinen koska olen maksimissaan nostanut 1x120kg ja 3 viikkoa sitten sarjamaksimi oli 10x95kg.
En. Viimeisen vuoden vedin boditreeniä ja nyt aloitin voimajakson.Roinaatko?
Uus kp penkki sarjaenkka. En ymmärrä miten se on noussu ni homona. Tai no ymmärränhän mä mutta kuitenki :D
Ilahdutti onnistunut selkätreeni ja se että pukkarissa vähän komeempi mies tuli juttelee ja kehui treenini näyttäneen hyvältä! Toivottavasti törmätään toistekkin hänen kanssaan.Piristi päivää kummasti ja nyt kotona safkaa naamariin että napa rutisee.
Itsellä alko flunssa tänään. VituttaaFlunssa taltutettu. 2 tervettä välipäivää varmuuden vuoksi ja tänään pääsee salille 8 päivän tauon jälkeen. JIIHAA! :thumbs:
Itsellä alko flunssa tänään. Vituttaa
Jep! Voi olla että menee ens viikon maanantaihin ennenku pääseeSympatiani.
ps. viikon ko kattelee muitten videoita ja pääsee lopulta itse sinne ni olo on ko ekaa kertaa pukille pääsis. Koita kestää niin palkinto seisoo lopussa![]()
Itsellä alko flunssa tänään. Vituttaa
Huomenna sitte jännittää paheniko [emoji1]Sama täällä, tosin kävin salilla kun toistaiseksi niin lievältä tuntuu.