Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Tämä. Aina uudet sataluvut on kivoja :) se on enää päästä kiinni :D
Näillä näkymin jää tänä keväänä vielä nostamatta. Sarjojen perusteella laskettuna about 10kg jäljellä. Jää ensi syksylle, kun ei kesän aikaan todennäkösesti ehdi kuin ylläpitotreeniin. Mutta panostamalla ne vähäiset treenit heikkouksiin, niin toivottavasti heilahtaa komeestikin sitten :D

...ja toisella rintamalla, jto:n treenisykli näyttäs sitten heilauttavan penkin kerralla yhen kymmenluvun ohi seuraavalle:)

Näillä näkymin jää tänä keväänä vielä nostamatta. Sarjojen perusteella laskettuna about 10kg jäljellä. Jää ensi syksylle, kun ei kesän aikaan todennäkösesti ehdi kuin ylläpitotreeniin. Mutta panostamalla ne vähäiset treenit heikkouksiin, niin toivottavasti heilahtaa komeestikin sitten :D

...ja toisella rintamalla, jto:n treenisykli näyttäs sitten heilauttavan penkin kerralla yhen kymmenluvun ohi seuraavalle:)

Mitkäs on parhaat sarjat? Mulla on jo viis sarjaa jotka antais 200kg maksimin, mutta kerran jo sen kanssa pysähdyin puoleen väliin kun ei uskaltanut kunnolla pompauttaa pohjasta :D

Se on nyt ollu vähä niinku sivussa ja oon keksittynyt lähinnä penkkiin ja maveen. Mitä nyt testasin viime viikolla niin 7 kertaa 150kg. Suht pitkä sarja niin ei se paljo ykkösen kanssa kyllä korreloi... Mutta jospa se siitä paranee kun alkaa taas panostamaan.

En ole mavessa pitkiä sarjoja koskaan vedellyt. Max 4-5 toistoa korkeintaan. Enkä liikkeestä ole koskaan oikein tykännyt. Viime viikolla tein ensin 2x3x120kg ja tämän jälkeen kokeilin montako sadalla kilolla nousee. Tuli suht helppo 2x10x100kg! Ennätys kyseisessä liikkeessä on olematon 140kg.

Ei itse salilla mitään tavallisuudesta poikkeavaa... Mutta: vihdoin mun keho muokkautuu sellaiseksi kuin mä haluan. Kiitos elaston 2-jakoisen ja sen, että mä lopetin nälässä kituuttamisen. Käsittämättömän lyhyessä ajassa omissa silmissä näkyviä muutoksia. Säikähdin iltapesuilla omaa nelikymppistä vatsaa, hitto se alkaa näyttää hyvältä. Ilman sadan vatsalihaksen hinkuttelua päivittäin, ylemmät palikat kaartuu ja alavatsalla selkeä V. Tää treeni, I'm in love <3 Viiskymppisenä oon tikimmässä ja voimakkaampi kuin koskaan. Progressiota ja ruokaa ;)

Tässä on kulkenut jo reilut pari viikkoa treeni todella hyvin kiitos uuden ohjelman ja uusien sarjojen/toistojen. Tänään kädet/yläselkä koki virallista kuolemaa, tuntui just eikä melkein niissä oikeissa paikoissa. Kaiken tämän lisäksi nuori tyty, joka on tullut bongattua salilla aiemminkin piristää aina päivää. Tekee liikkeet todella hyvin ja puhtaasti. Ilolla katsoo moista.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
uni ja palautuminen ovat olleet parempia!!!

Eikä salilla käyminen venynyt ollenkaan pidemmäksi vaan jaksoin ripeästi ja hyvin tehdä liikkeet :)

Tänään ilahdutti salilla se, että pääsin sinne. Pukkas viime keskiviikkona aivan puskista melko korkean kuumeen (joka onneks kyllä laski päivässä normilukemiin), ja sen myötä salitaukoa lusittu tähän asti. Itse treenihän oli ihan onnetonta läpsyttelyä pienemmillä painoilla, mutta tästä se taas lähtee! :puntti:

Mykoplasma meni viimein parin kuukauden jälkeen hus pois, joten pääsin pitkästä aikaa aloittamaan treenin uudestaan, tällä kertaa kultaisella kuusikolla. :puntti:

Opin tänään mitä tämä täälläkin viljelty termi "Aku Ankka-kävely" tarkoittaa. 4 x 10 kyykyt, ei saatana.

Samanlaiset sarjat oli täälläkin. Ei meinannut jaksaa pysyä pystyssä, kun treenin loppupuolella tein haukkaria seisaaltaan vaan piti sarjojen välissä istahtaa.

Vihdoinkin sain tuntuman heikosti hermottuneisiin lihaksiini!

dff388404ba029fefea3e8024c5bb8e9.jpg

Se kun tänään ei päässy sattuman syystä salille.

En jäänyt nuolemaan näppejä ja harmittelemaan sisälle vaan päätin vetää ylävartalotreenin selkää lukuunottamatta ulkona! Inspiraatiotahan tuo treenaaminen ilman mitään välineitä toki vaati, mutta kun pitää silmät auki niin näkee mahdollisuuden, mahdollisuuden treenata, mahdollisuudden tulla ISOKSI! :D

Treenivälineinä ja liikkeinä mm. palotikkaat (dipit, vastaoteleuat), n. 7m pitkä metalliputki (lattiapenkki) ja trampoliini (pystypunnerrus).
Treenimetodit mitä omalaatuisempia mutta kyllä sieltä ujo pumppi saatiin! :)

Kaksi viikkoa treenitaukoa ja kohtalaisen (turhan.. niinno, itseasiassa täysin) vapaata syömistä ei kyllä ainakaan pelkkään visuaaliseen arviointiin perustuen aiheuttanut yhtään mitään negatiivista, voipi olla, että teki jopa päinvastaista. Eli kokonaisvaltaisesti ilahduttaa se, että omalta osalta myytti on bustattu sen osalta, etteikö jopa tavoitteellisesti treenatessa voisi harrastusta laittaa hetkeksi syrjään tarvittaessa.

Sarjapainoissa snadisti takapakkia, mutta siinäpä se. Ja domssit on melkoiset. ;)

Kävin huvikseen pitkästä aikaa tekemässä aerobista salilla, tein crossarilla, pyörällä, käsipyörällä ja soutulaitteella 10 min kullakin ja päälle olkapäät, hauikset ja ojentajat. Hikoilin kuin pieni nasu, mutta kyllä oli ihana huomata, että 1v9kk savuttomuutta takana ja hapenottokyky on parantunut edelleen huimasti :)

tein hyvän lenkin personal trainerin kanssa ja se sanoi että hyvin jaksoin juosta vaikka onkin 20kg liikaa painoa vielä :nolo:

peruskunto on säilynyt ja parantunut jonkin verran tehokkaan saliharjoittelun ja ajoittaisen kävelyn seurauksena (ei ollut saanut juosta viime kuussa koska oli ollut nilkkavamma)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom