Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Ei ilahduttanut salilla, vaan vaa'alla. En ole pitänyt mitään kirjaa syömisistäni vaan olen treenannut kovaa ja syönyt hyvin näin massakaudella.

Tänään sitten nousin vaa'alle ja viisari pysähtyi 82,1 kiloon. Kaksi viikkoa sitten aamupaino oli 81,1, joten yllätyin kuinka hyvään tahtiin painoni on noussut.

Salille en oo vielä ehtinyt, mutta tänään on penkkipäivä joten "what could possibly go wrong..?"

Jalkatreenin jälkeen lähdin kintut tutisten autoilemaan kotio ja ensimmäistä kertaa ikinä pääsin tolla matkalla siihen nk. vihreään aaltoon, eli kaikista liikennevaloista sain ajella yhtä kyytiä läpi. Universumi joko sääli minua tai nyökkäsi hyväksyvästi päivän treenitehoille, pisti hymyilyttämään.

Pari päivää on ollut jotenkin epämääräsen p**** fiilis mutta tänään se kaikki hävisi salille. :wtf: Treenin jälkeen olin ihan :dance: vaikka ihan tavallinen käsitreeni oli kyseessä. :D

Tultiin ihmetteleen kuluneiden muutaman kuukauden nopeaa kehitystä. (oikeasti oon pudotellut rasvaprossaa, ei ne lihakset oo kasvanut.) :D Ja kehuttiin hyvää (mikä on figure suomeks)?

..naimisissa oleva, pienen lapsen isä kyseessä. Ei ollut iskemässä. lol

Vähän flunssaa pukkaa. Poika ollut jo kohta viikon räkätaudissa ja itselläni parina aamuna kurkku kipeä. Mietin lähtisikö salille ollenkaan ja saako siellä mitään tehtyä. Kyllä sai!

Maastavetoennätys niin sarjana kuin ykkösmaksiminakin. Alkaa kohta olla ihan miesten painoissa tämä mulla. Lisäksi vielä leuanvedossa 3x3, mikä on 3x3 enemmän kuin tammikuussa.

Viime aikoina muutenkin ilahduttanut se, että alkaa olla kaikessa samanlaiset painot kuin muillakin. Kyykyssä ja mavessa jopa isommat (ja kyykyt huomattavasti syvempiä) kuin valtaosalla tuolla kävijöistä.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
tänään sain penkissä sarjapainoissa kaverin kiinni :puntti: vaikka olenkin häntä 10kg painavampi :hyper: tästä huolimatta kyllä jäi hyvä maku suuhun :)

Kyykkäsin vahingossa kovemmilla painoilla mitä ajattelin. Mulla oli ajatuksena kyykätä 4x8, mutta se vaihtuikin 4x5, koska tuntui olevan poikkeuksellisen painavaa rautaa. Painoja pois ottaessani tajusinkin sitten syyn... Tuli ainakin progressiota :lol2:

Alennuin tänäään poikkeuksellisesti smith-kykkyyn. Ennakko-odotukset olivat säälittävät kyseistä vemputinta kohtaan, toisin kuitenkin kävi.

Eli poikkeuksellisen väenpaljouden takia käpöstelin tämän SURKEAN laitteen luokse. Laitoin painot tankoon. Ajattelin tehdä viisi, kymmenen toiston sarjaa. 3 ensimmäistä toistorypästä olivat silkkaa paperia jalkojeni alla. Neljännessä tuntui että kohta napsahtaa verisuoni päästä. Sain kuitenkin tsempattua itseni tekemään sarjan loppuun, jotenkuten. Pidin normaalia pidemmän tauon ennen viimestä sarjaa.
Sitten hetki koitti. Muutama ensimmäinen kyykkäys olivat helppoja. Sitten siirryttiin hämärän rajamaille. Silmissä sumeni, hikeä lensi ympäri salinseiniä, maitohapot sulattivat lihakseni. Suuntasin jo harmaaksi menneet silmäni edessä olevaan peiliin. Näin yksi, kaksi, kolme....KAHDEKSAN JALKAA. Ajattelin että huhhuh, se on menoa nyt. Tunsin jo kuinka itse saatanan lähettämä punainen pikkupiru tarttui nilkkaani vetäen minut suoraatietä helvettiin. Sitten muistin pelastavan enkelin, kreatiinin! Käytön olin vasta aloittanut. Muistin lukeneeni sen toistoja lisäävästä ominaisuudesta (hehheh). Kun aivoni tosiaan tajusivat asian, kyykkäys suoraan räjähti ylöspäin hiestä märkänä olevasta lattiasta. Toistojen määrä ei ainoastaan noussut, toistot kevenivät joka kyykkäykseltä entisestään.
Piru oli selätetty, helvetiltä oli säätytty sarja oli saatu kunnialla loppuun useiden ylimääräisten toistojen kera. Kun heräsin muutaman minuutin päästä koomasta, näin edessäni kolme suurta miestä. Kyseisiä korstoja olen salillakäynnin aloittamisesta asti välttänyt ja pelännyt kuin ruttoa. Siinä he kuitenkin olivat, edessäni taputtaen. He olivat huomanneet venytellessään tuskalliset toistoni ja olivat tulleet auttamaan sarjan loppuun, muutaman pakkotoiston kera. Tätä en kuitenkaan ollut sarjan aikana tajunnut. Noh, siitä kun selvittiin lopulta jaloilleen ja samalla pukuhuoneen puolelle. Ehdotin pelkäämilleni könteille pullakahvit kiitokseksi. Sinne siis suorilta mentiin! Sain kahvien aikana todella hyviä treenivinkkejä jatkoa ajatellen ja kukaties treenikaverreita. :)

Kunnia näille körmyille ja SMITH-laitteelle! Todellakin kannattaa välissä kokeilla kyykkyä myös smithissä, tuhoaa todelllakin etureiskat täydellisesti.:D
Tiiäs sit siitä kreatiinistä, tais olla sen vaikutus kuitenkin tässä asiassa suhteellisen pieni.

Vastoin yleisiä ennakko-odotuksia, iltapuntti oli erinomainen. Energiaa riitti ja sarjat tehtiin raivolla loppuun asti (paitsi yksi jota ei enää millään jaksanut). Sai hyvän pumpin päälle. :puntti:

5x5x55kg penkki meni vihdoin kolmannella yrittämällä. Lämmittelyissä kyykyssä 50kg tuntu ihan karseelta ja otti kipeetä lihaksiin. Silti siihen se 70kg tankoon ja eka sarja oli vähän mitä oli. Teki kipeetä. Siitä kumminkin sitten lihakset vetristyivät ja sain 3 sarjaa komeesti tehtyä ilman ongelmia ja viimeinen ja viides sarjakin tuli ihan hyvin ylös, vaikka alkoi se tekemään jo vähän tiukkaa. Hyvä treeni siis takana :rock:

Niin joo. Mietin salilla et kukas perkele soittelee näin hyviä biisejä ja yllätyksekseni se oli joku punttimimmi joka ei tehnyt 30 toiston sarjoja. :)

Eka "myöhäis"iltatreeni, päivällä asiat vähän venähti ja salille pääsin vasta yhdeksän jälkeen.

Ilahdutti tietysti se, että sinne sai mennä taas pitkän viiden päivän tauon jälkeen. Eikä kymmenen sarjaa kyykkyä voi pettää.

Pari päivää sitten salille unohtuneet vetoremmit olivat vielä tallella. :) Olin ihan varma että joku olisi ne mukaan ottanut.

JEA. Oma paino (ja pari kiloa yli) penkistä! Vielä muutama tohon lisää, niin 100kg menee rikki.

Viime viikolla ilahdutti, kun sain ekaa kertaa oman painon (ja myös kilon yli) pään päälle suorille käsille. Vauhtipunnerruksena kylläkin. Pystypunnerruksena ku menis ni ois ihan kiva, mut siihen on matkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom