Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
Päättelin miehen lopettelevan kyykkäämistä ja kysäisin onko näin tekemässä. Myönsi ja kysäisi jättääkö jotain painoja tankoon?? Kiittelin positiivisesta kuvitelmasta mun kunnosta :D Kaveri tokaisi, että mä oon niin vahvan näköinen :)

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Kyykky 5x5x62,5kg meinas mennä tiukille mutta silti vielä loppuun mavet 60kgx5 80kgx5 ~100kgx5 ja ~115kgx5. Tekniikka vähän saattoi kärsiä vielä mutta ei se selkä ainakaan ole vielä kipuillut.. ens kerralla vähän kevyempi, toi about 115kg oli niin maksimi että viimeseen toistoon tuli 10+ sec tauko.

Niin ja vihdoin vaihtanut salille mistä saa stereoista novan sijaan laittaa omat musiikit soimaan. Kanssatreenaajat varmaan arvostivat kun randomilla jostain syystä osui lähes putkeen kolme kertaa johonki arr arr piraattimetalliin (Alestorm).. :D

Vaihdoin kyykyn, maven ja penkin progressiot 5/3/1:n ja nyt kaikkia pari kertaa kokeiltua ne tuntuvat tosi kivoilta. Ensinnäkin huomattavasti nopeammat tehdä kuin, mitä aikaisemmin tein, mutta silti jälkikäteen on paikat siinä kunnossa, että tehty on. Erityisesti ilahdutti maven 3+-sarjassa, että toistoja saikin seitsemän sillä painolla. Lisäksi viime aikojen ilonaihe, eli leuanveto, meni taas viime kertaa paremmin. Viimeksi 3,2,2, tänään 3,3,2. Ensimmäinen veto oli jopa uskomattoman kevyen tuntuinen. En olis tammikuussa max yhden vedon kanssa uskonut näin nopeaa kehitystä.

aamusella herätessä vasenta polvitaivetta pakotti homona. Vähän kuntopyörää ja dynaamisia venytyksiä niin alko lämpenee ja liikkuvuus tuli takas. Sen jälkeen kyykky ja mave olikin kevyttä :rock:

Sarjapainot nousseet kyykyssä! Muutenkin alkanu saamaan enemmän irti noista jalkatreeneistä :) Samaan aikaan kuitenkin olen ollut tässä pian 10 viikkoa dieetillä ja aamupaino tällä hetkellä 87.5-88kg ja rasvaprosentti alkaa olla varmaan siellä 8-9 paikkeilla. Hyvä fiilis kun treenit kulkee enkä ole koskaan ollut näin kireä!

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Ensimmäinen neljä viikkoa penkkiä 5*5 sarjoilla suunnitellusti läpi. Tiukille meni viimeinen sarja, mutta puhtaasti tuli loppuun. Innosta piukeana hakemaan 2,5kg isommalla painolla 5*5ttä taas neljän viikon päästä. :dance:

Kokeilin laittaa semmosen viistetyn lankun kantapäiden alle kyykyssä, kun oon tuskaillut sen kanssa. Tuntunut, ettei tämä nyt mene ihan oikein eikä perille, mutta nyt meni. Sanonta: Hommat meni reisille, sai uuden merkityksen :haart:

Leuanvedossa uusi ennätys, 11 putkeen vastaotteella. Kolmen sarjan tulokset 11, 9 ja 8. Ihan kelvollisesti noussut kun tammikuussa meni kaksi leukaa jonka jälkeen sain nippanappa yhden.

Penkissä 40kg! Ilahduttaa, koska sitä ei oo hirveesti tullu treenattua mutta ehkäpä se tästä :) Treenivaatteet päällä alkaa kans näyttää siltä että joskus on jotain tehnytkin, mut normivaatteissa onkin sit ihan pulla. Mut ei se mitään, sitä on mitä syö. (pullaa)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom