Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
Yksi vanhemmanpuoleinen kovaa treenaava voimailija kehui mun etukyykkyä ja heitettiin siinä vahän faarao- ja remmiotteista juttua. Paras kehu kyllä minkä olisi voinut antaa, kun vielä pari kuukautta sitten vihasin liikettä ja olin ihan alkutekijöissä sen kanssa. Plus dieettitreeni lähti hyvin käyntiin ensimmäistä kertaa ikinä.

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Tänään kulki Mave hyvin. Oma sarjaennätys 2x6x115kg lämmitti mieltä. Aivan säälittävät painot Maveen tuossa on kyllä, mutta ompahan kuitenkin 2x omapaino, kun oon huima ja tuima 173cm/57.5kg pulkannaru :D
Ainut mikä pistää mietityttämään on, kun paino on pysynyt melkein samassa (1kg noussut vuodessa...), että kuinka paljon enemmän sitä nostaisi ja olisi isompi jne. kun vain tajuaisi syödä... :(

Tänään tuli penkistä vihdoin se satku :) Ollut aina ylivoimaisesti heikoin liike, ja kun taustalla on 2½ vuotta olkapääongelmia niin lämmittää todella mieltä.

Fiilis oli aika "mitä helvettiä?": Nukuin 4-5h viime yönä ja siitäkin osa oli seksiä, aamullakin jatkui sama meininki. Mimmi lähti kotiin puolelta päivin, jonka jälkeen päätin kokeilla tuleeko treenistä mitään ja menin salille. Ei muutakuin k-marketin kautta, red bull lärviin (oli muuten eka kofeiinipitoinen juoma mulle ~2 vuoteen), ja salille. Voin käsi sydämellä sanoa että oli elämäni tähän asti paras treeni. Mitvit?

Fiilis oli aika "mitä helvettiä?": Nukuin 4-5h viime yönä ja siitäkin osa oli seksiä, aamullakin jatkui sama meininki. Mimmi lähti kotiin puolelta päivin, jonka jälkeen päätin kokeilla tuleeko treenistä mitään ja menin salille. Ei muutakuin k-marketin kautta, red bull lärviin (oli muuten eka kofeiinipitoinen juoma mulle ~2 vuoteen), ja salille. Voin käsi sydämellä sanoa että oli elämäni tähän asti paras treeni. Mitvit?

Ei mitään erikoista. Mitä huonommat valmiudet treeniin on, sitä parempi treeni on tiedossa. Huonojen yöunien, tuntien istumisen ja muutenkin huonon fiiliksen jälkeen treeni on aina tosi hyvä. Odotan innolla, että lantioni murtuu autokolarissa ni kyykkään varmasti 300kg sarjaa tuntia onnettomuuden jälkeen.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Ja kyykky senkun paranee! 2x10x90kg + 1x10x100kg sarja läpi että hurahti! Vasta kuukausi pari sitten sain hädin tuskin tuon 100kg nousemaan kyykystä, nytten sitten jaksoin ähertää tuon 10 toiston sarjan aatana!!

Itse kun aamulla käyn niin piristäähän se että salille on aamuvuoroon miesten keskelle ilmestyny yks erittäin muodollisesti pätevä nuori nainen. Meinaa oma keskittyminen karkailla, onneks oma treeni on yleensä lopuillansa kun tämä ilmesty salille saapuu.

Löysin suihkussa ensimmäisen rintakarvani! Eikä se ole mikään höytyvä, vaan kunnon musta, paksu ja kiemura. Menenkin tästä lukemaan Karhuksi-ketjua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom