Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
saa kyl mennä tutkituttamaan päänsä jos käyttää max 2,5kg (yht 5kg) lukkoja lisäpainona jalkaprässissä.. puhutaan kumminkin sen verran isoista painoista, että väitän, etti kukaan pysty ees huomaamaan sitä 5kg eroa normaali sarjapainoissa.

Tervetuloa meidän salille. Joka kerta siel on prässissä ainaki 5kg kiekkoja, jos ei pienempiä ja muut ettii niitä kuumeisesti ympäri salia.

Kyykky kulki hyvin. Tekniikkaharjoittelu tuottanut tulosta, kun sarjaenkat oli kevyttä ja vielä ykkösmaksimina nousi marraskuista loukkaantumista edeltävä paino tosta vaan. Tuntui siltä, että enemmänkin nousisi, mutta jätin toiseen kertaan ne kokeilut. Fiiliksen kruunasi vieressä prässiä tekevä jamppa, joka kysyi paljonko on tangossa. Vastattuani se totesi, että "Iha vitusti". (Ei se nyt kyllä oikeasti paljoa ollut, mutta ilahdutti, jos jonkun mielestä on...)

Täytyy sanoa että ilahdutti kun sain vedettyä hyvän kyykkyreenin Smithissä. Vanhan liiton fundamentalistit on saaneet meikäläisen varomaan tuota syntipesäkettä, mutta yllättävän mukavaa oli panna menemään vähän isommilla raudoilla. Joo, asento ei ole ihan neutraali ja koordinaatio ei kehity, mutta ihan kivaa vaihtelua. Sama penkin kanssa.

Ai että lomalla on kiva käydä puoliltä päivää salilla kun siellä ei ole oikeastaan ketään, kaikki laitteet vapaana ja sai ähistä ihan rauhassa <3

Vaihdoin takaisin vanhalle salille vuoden 'syrjähypyn' jälkeen ja heti mut toivotettiin tervetulleeksi takaisin kotiin. :) Eikä tarvinnut ujostella avun pyytämisessä. Heihei hajuvesisali!!!

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Ensin fillarilla vajaa 30 syke pilvissä, ja het tauon perään yläselän juNppaa salilla. Ai että, kulki kun unelma ja fiilis aivan mahtava!

Vaikka mä oon vielä läski eikä mulla oo noi Show-lihakset kummoset, mutta viimeisinä päivinä oon nähny salilla jumalattomasti nuoria miehiä joilla on hauis 40cm ja jalat 20cm.. Sit oon heittänyt tankoon 100 kiloo ja tehny kunnon atg kyykkyjä ihan mehuissa ja miettiny kuinka hyvältä mun perse näyttää kesällä speedoissa :rock:

Jaksaa taas jatkaa dieettiä ;)

Aina kyykkytreenin jälkeen tekee tiukkaa vetää housuja jalkaan kun kiristävät reisien kohdalta, en ole tähän ennen kiinnitänyt huomiota, mutta tänään valaistuin ja koin sen: Mulla on reisilihakset! Kyykkääminen ei ole ollut turhaa! Ne päivät kun olen näyttänyt perseeseen raiskatulta karhulta, eivät ole olleet turhaa nöyryytystä!

Duunihousut lähtivät viime viikolla vaihtoon kun alkoivat repeämään reisien kohdalta, ehkä tässä oikeasti alkaa jotain kehitystä tapahtunut.

Myös täällä lähtee työhousut ihan näillä näppäimillä vaihtoon. Itsellä on aina turvonneet reidet hyvin nopeasti ja ensimmäisen kerran merkillistä kireyttä tuntui jo jokunen kuukausi sitten. Kohta treeniä takana viisi kuukautta ja seistessä housut kiristävät reisiä tuosta munien korkeudelta jo melkoisesti, ja menevät melko pinkeiksi istuessa. Kuin tyhjästä, minulle on ilmestynyt perse. Niiden reisien ohessa.

Ruokavalio muutoksen jälkeen vajaassa neljässä viikossa paino tippunut 3.4kg ja sarjapainot lähteneet taas nousuun vaikka miinusten puolella meen. selkätreeni kulki hävyttömän hyvin ja alkaa näköjään ylimmät palikatkin hahmottuun ja myös pikkuisen kylkiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom