Mikä ärsyttää / häiritsee salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ayana
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Erittäin mysteerinen vuodatus ;D? mikä kyseisessä mainoksessa on negatiivista, valista minua :O?

Tiedän, että tuo tuli vähän puun takaa, mutta minua vain alkaa ärsyttää, kun se mainos tulee. Vähän samoin, jos telkkarista tulee joku alapäämainos. Minua vain alkaa nolottaa, jos kuulen sellaisen mainoksen, en tiedä miksi...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nyt ei ärsyttänyt vaan häiritsi, kun yks nainen teki maastavetoa ja selkä oli pyöreenä... aijaijai, teki vähän pahaa katsoa. :( En tiedä olisko pitänyt mennä neuvomaan tai jotain...

Nyt ei ärsyttänyt vaan häiritsi, kun yks nainen teki maastavetoa ja selkä oli pyöreenä... aijaijai, teki vähän pahaa katsoa. :( En tiedä olisko pitänyt mennä neuvomaan tai jotain...

Mäkin oon pari kertaa kattonu silmät pyöreenä ku jätkät lyö säkkiä ihan päin sanonko mitä... Onneksi olen onnistunut kuitenkin aina pitämään kieleni kurissa, kamalaa katsottavaa.

Ihan tyhmä ärsytyksenaihe mutta toisella salilla jossa käyn on kaksi telkkaria vierekkäin ja mua ärsyttää ihan suunnattomasti kun toisessa on aina tekstitv päällä ja siellä jotain lätkätuloksia joita sitten salin miehet käy vuorotellen kyttäämässä. En edes ymmärrä miksi toi ärsyttää niin paljon :D

Työpaikan salilla eräs mies neuvoi voimapyörän käyttöä, että kannattaa käyttää seinää apuna ettei vatsat pääse revähtämään jos retkahtaa. Okei, ihan hyvä neuvo varmasti jos ei ole minkäänlaista hallintaa keskivartalossa, mutta on todella vaikea määrittää se oikea etäisyys seinästä ja sitäpaitsi tehothan tulee justiinsa siitä että estät itseäsi retkahtamasta.. O.o

Ja sitten kun perään venyttelin vatsalihaksia vatsallani, hän totesi että tuo on vastaliike vatsoille, venyttää vatsoja. Öö... hienosti oivallettu, Sherlock?! Ilmeisesti sitten näytän ulkoisesti siltä, etten ole koskaan elämässäni käynyt salilla. :D Mikä on hyvin mahdollista, koska taukoa säännöllisestä reenistä on varmaan 1,5 v. Mutta silti, kuvittleiko oikeasti että huvikseni jossain asennossa olen tietämättä, mihin sillä pyritään?? Eihän venytyksiä ole järkeä tehdä jos ei tiedä missä pitäisi tuntua ja keskity tekemään niitä oikein O.o

keski-ikäiset miehet = ARGH

Mielenkiinnolla odottelen mitä kommenttia ensi kerralla.

Ulkomaalaiset miesporukat, jotka tulevat treenaamaan yhdessä ja hölöttävät niin, että sali raikuu. Viimeksi juuri teki mieli karjaista, että painukaa hel*****in siitä molottamasta, kun itellä superi kesken ja äijät jää suoraan pukkarista ringiksi pajattamaan siihen, missä mä treenasin. Joo, saa jutella, mutta sen äänentason ja paikan vois valita silleen, ettei häiritse muiden treenaamista. Noilla on kyllä paha tapa valita se paikkansa sen mukaan, missä joku muija treenaa - eikä mua haittaa, jos katsotaan, mut joku raja sillä viereen tunkemisella sais olla! Jos neljä äijää jumittaa niin, et joudut puikkelehtimaan välistä vaihtaessas laitetta ja samalla sit kuuntelet naureskelua ja suureen ääneen suoritettua vieraskielistä keskustelua, ni sori, mut se häiritsee. Toinen asia on samanlaisten porukoiden käsitys hygieniasta eli lotrataan litra after shavea ja tuoksua niskaan. Kerran jos toisen meinannu happi loppua kesken sarjan, ku sellanen pilvi lemahtaa ympärille, että limakalvot korventuu. EN sano, että se viikon kerätyn hien tuoksukaan mikään nanna ois, mut ei tuokaan parempi vaihtoehto ole. Yleensä päädyn vaihtamaan paikkaa hyvinkin nopeasti, mikä onneksi on omalla salilla useimmiten suht helppoa.

Zone-sarja -42%
Ittee ärsyttää se kun tässä Hyvinkään pihkalan salilla käy sellasii arviolta puol vuotta treenanneita mua hieman nuorempia tai v...... Ja samaiset jannut kirjaimellisesti kiitävät pukuhuoneeseen vetämään palkkarit ja banaanin naamaansa aivan kuin lihaskasvu olisi jtn sekunttipeliä. :jahas:

Onhan se! Maksimissaan saa treenata 60 min. Muuten iskee heti kortisoli ja sitten iskee katabolia. Moni mies on kuihtunut muutamassa minuutissa, kun katabolia on iskenyt. Ensin on naureskeltu ja ilkuttu, mutta kovin on ollut hiljaista poikaa kun kortisoliaalto on tsunamin lailla tulvahtanut kehoon ja niin saatananmoinen katabolia on iskenyt. Siinä on oltava banaanit taskusa ja appelsiinit kainalossa kaiken varalta...niillä voi vähän hidastaa sitä.

Ennen varoiteltiin, että jos et syö, mustalainen tulee ja vie sinut. Nyt pelotellaan, että jos et syö, tulee katabolia ja vie koko ukon. Niitä on aina välillä paikallisella ensiapu-asemallakin...ukkoja joilla on katabolia iskenyt nakkijonossa...on lompakot hukassa, silmä mustana ja akka lähtenyt jonku toisen mukaan...katabolia nakertanut koko miehisen itsetunnon palasiksi...jos vain olisi ajoissa tajunnut ottaa sen banaanin ja palkkarin, niin tuolta kaikelta olisi vältytty.

Se kun pitää jättää oma sarja tekemättä kun eräät paukuttaa laitteita salilla siihen malliin ettei voi keskittyä. Sitten vasta voi jatkaa kun ovat saaneet rauhassa paukuttaa laitteita ja painoja!

Tänään kävi kiusallinen tilanne salilla. Asetin vesipulloni jalkaprässin viereen ja tein ekan sarjan. Sen jälkeen joku vanhahko mieshenkilö tuli kysymään, että tehdäänkö vuorotellen prässiä. No totta kai se käy, sehän on just laitteiden tehokasta käyttöä, kun joku voi treenata ku ite pitää sarjataukoa. No mutta, se mies haisi niin pahalle ja jätti prässin iha hikiseks, että en meinannutkaan pystyy enää menemään siihen. Toisaalta, en kehdannut enää lähteä pois, koska sehän olis voinu kieliä jostain tosi epäsosiaalisesta ja moukkamaisesta luonteesta, kun en muka voiskaan tehdä vuorotellen sen miehen kanssa. Melkein henkeäni pidätellen sit tein viel kaks sarjaa ja sen jälkeen nopeesti suihkuun. Se koko istuin oli ihan sellanen tahmee, yyyyök. Toinen ärsyttävä tapaus sattui hetki edellistä aikaisemmin, kun kesken hyvän kyykkysarjan joku äijä tuli kysymään että "teetkö vielä kauan tässä?" Vittu, olis tullu ennätysmäärä toistoja, mut arvatkaapa vaan, jäikö sarja siihen... :face: Miksei voi odottaa, että toinen saa sarjan tehtyä?!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miks annoit häiritä? Jos joku puhuu kesken kyykkysarjan, niin sitä ei putäs kuullakaan. Keskitytään siihen omaan suoritukseen!

Mulla ainakin keskittyminen herpaantuu heti ku joku tulee siihen kuikuilemaan, tän päiväselläkin kyselijällä veny kaula vähintään puol metriä pitkäks ku se kurkotteli sieltä mun näkökenttääni kysymyksensä kanssa. Yritä siinä sit "olla huomaamatta" ja "keskittyä vain omaan tekemiseen". :wall: Ei multa ainakaan onnistu, vaikken kyselijälle ennen sarjan loppua vastaiskaan... Siel oli taas tänään sellasia vanhoja pappoja, jotka ei ajattele yhtään samasta vinkkelistä tota treenaamista ku mä itse. Ne on niitä lepposia sunnuntai(lauantai-)treenaajia, jotka ylipäätään menee salille varmaan lähinnä sosiaalisten kontaktien takia, jutustelemaan ja vaihtelemaan kuulumisia. Vaikee niille on sanoo, et "mä oon tullu treenaamaan, älä puhu mulle", vaikka mieli tekiskin. Joojoo, kärjistin vähän mut kuitenki.....

Viereinen rouva lussutti vesipullostaan vettä niinkun ois munaa imeskelly. Ei se multa tietty pois ole jos niin tykkää kuivaharjotella tms, mutta todella ärsyttävän ja ällöttävän kuulosta se on. Yäk.

jep :D. ja sit jos haluu ottaa isot pyssyt käyttöön ni voi asentaa jonkinnäköisen pumppu/säiliö systeemin itseensä jolla tarvittaessa voi letkujen kautta antaa palkkarin virrata kehoon aina kriittisellä hetkellä.

Sairaaloissa on erikseen osastoja, joissa toiset potilaat ovat 0,9 % NaCl-tiputuksessa ja sitten bodiukot ja -akat, joille tiputuksessa virtaa suoniin palkkaria, jos on katabolia päässyt iskemään. Eri firmat (Fastit ja muut) käyvät vuoroin lahjomassa lääkäreitä kuin lääkefirmat konsanaan, että juuri heidän palkkariaan tumpataan suoneen. Vaikka tietenkin asian kieltävät, alkaa lääkäri jos toinenkin olla lisäravinnefirmojen talutusnuorassa ja palkkarikorruptio jyllää. Siinä iskee äkkiä lääkärillekin moisen kiristyksen myötä stressireaktio ja sen myötä kortisolimyrsky ja siitä sitten katabolia ja suoraan osastolle palkkaritiputukseen. Fastin ukot käyvät ilkkumassa, että olisit uskonut vähemmällä.

Mulla ärsyttää ihan suunnattomasti salilla eräs vanhempi mies! Ensinnäkin hän varaa kerralla 3 laitetta/käsipainoja, jumppapallon ja jumppamaton. Eli tekee kolme liiketta, hyppii jumppapallolla ja venyttelee. Settien välissä hän käy kyyläilemässä salin naisia. Kerran olen tälle miehelle ärähtänyt että nyt v**** loppuu se p*rseen kyylääminen. Enkä todellakaan ole ainoa likka joka tuon kyylämisen kohteeksi on joutunut!

Samoten eräs nainen. Salillamme on kolme erilaista crossaria. Jos joku on "hänen crossarillaan" niin nainen pyytää treenaajaa siirtymään johonkin muista crossareista. Suhteellisen tökeröä. Mulle hän ei ole tullut sanomaan ku kerran että "voisiks sie tehä jollain noista ku mie tulisin tähän." Vastasin että rouva on hyvä ja tekee ite toisella noista muista tai odottaa vielä 15 minuuttia että lopetan tämän veivaamisen. Itse en ainakaan kehtais ikinä mennä töksäytteleen että tuuks pois siitä mie tuun siihen! :D

Jengi joka jättää ne vitun levypainot niihi tankoihin/laitteisiin. Saatana vie 5s sun helvetin kallista aikaa et laitat ne takas telineisiin..

Jengi joka jättää ne vitun levypainot niihi tankoihin/laitteisiin. Saatana vie 5s sun helvetin kallista aikaa et laitat ne takas telineisiin..

Heh, meidän salilla on seinässä lappu jossa lukee: Saat treenistäsi 8% tehokkaampaa kun viet painot takaisin paikoilleen (ei aivan sanatarkka lainaus, mutta jotain sinnepäin...).

Yks asia mikä myös ärsyttää salilla on järkyttävä hikoilu. Ei siinä hikoilussa ittessään mitään vikaa ole sehän kuuluu asiaan. Mutta jos hikoilet niin mikset voi siivota niitä hikiläikkiä pois?!?!? Itse olin tekemässä pystypunnerrusta käsipainoilla istuen, eräs mies tuli kysymään että voiko hän tehä välissä, joo tottakai voit. No hän teki siinä ja nousi ylös ja jätti selkänojaan aivan istuin osaan JÄRKYTTÄVÄT hiki läiskät, siis ei mikään pieni viiva joka haihtuu muutamassa sekunnissa vaan penkki oli oikeasti märkä!

Toinen mies meidän salilla veivas kuntopyörää ja sitä hikeä oikeasti tippu ja valu siihen pyörän ala osaan missä on polkimet kiinni (toivottavasti joku ymmärsi). Tää osa oli ihan märkä ja ei, hän oli kuin ei olis asiaa edes huomannut. Ei puhdistanu edes penkkiä hiestä vaan lähti menemään.

Onko joku joutunut/kehdannut/uskaltanut huomauttaa joillekki asiasta?

Samoten eräs nainen. Salillamme on kolme erilaista crossaria. Jos joku on "hänen crossarillaan" niin nainen pyytää treenaajaa siirtymään johonkin muista crossareista. Suhteellisen tökeröä. Mulle hän ei ole tullut sanomaan ku kerran että "voisiks sie tehä jollain noista ku mie tulisin tähän." Vastasin että rouva on hyvä ja tekee ite toisella noista muista tai odottaa vielä 15 minuuttia että lopetan tämän veivaamisen. Itse en ainakaan kehtais ikinä mennä töksäytteleen että tuuks pois siitä mie tuun siihen! :D

Mulla on käyny samoin, teen kahvakuulalla, vieressä rivissä neljä (4) samanlaista kuulaa: "Anteeks, se on mun kuula, voinko saada sen".. Meinas kuula lentää päin pläsiä, siinä meni kallista WODi aikaa :D

Toinen on kyllä toi painojen pois otto, hatuttaa ku porukka niitä jättää, mutta! Se on myös vale, että siinä menis 5 sekunttia ku ne painot ottaa pois. Monta kertaa on meinannu tulla itku raskaan mavesarjan jälkeen, ku kattoo sitä tankoa. Vielä en oo koskaan jättäny, joskus saan jopa apua, taidan näyttää niin surkeelta :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom