Mikä ärsyttää / häiritsee salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ayana
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Tänään viimeksi ärsytti se, kun ihmiset (useimmin miespuoliset) tulevat kommentoimaan mun treenipainoja (ilmeisesti liian pieniä heidän mielestään)... Joo, mun tavoitteena on saada treenipainoja koko ajan nousemaan (kehitys tuntuu vaan kovin hitaalta), mutta teen mieluummin sellaisilla painoilla, joilla pystyn tekemään liikkeet ja sarjat puhtaalla suoritustekniikalla. Näköjään joidenkin mielestä parempi vaihtoehto olisi lastata itselle liian isoja painoja, jolloin tekniikka hajoaa.
Mulle ainakaan ei tulisi mieleen mennä kommentoimaan toisten treenipainoja samaan tyyliin... :wall:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mä ite taas tykkään jos joku sanoo että enemmän painoja (tosin tajuan lisätä niitä kyllä ihan systemaattisesti itekin). Toki en tiiä miten treenaatte, mutta ei sitä sarjaa loppuun tarvitsekaan saada tehtyä ainakaan mun treeneissä. Jos menee, painoa on tosiaan liian vähän (sehän toisto joka ei enää mene, on parasta). :)
Enkä mä usko että kukaan tosiaan pahalla tuollaisia, voisin itekin kuvitella että voisin jollekin sanoa noin, jos näkisin että tyyppi sahaa aina samoilla painoilla samanmittaista sarjaa. Toki riippuu tilanteesta. Enkä menisi sanomaan kelleen jota en ole ennen nähnytkään.

En mäkään usko, että nämä treenipainoja kommentoivat sanovat pahalla, mutta mua se silti (ainakin joskus, kuten eilen) ärsyttää. Useimmitenhan ne on lähinnä vitsikkäitä heittoja tyyliin: kyykkyä tehdessä sellaisilla painoilla, joilla jaksan juuri ja juuri tehdä neljä toistoa, tulee joku heittämään että tuoko hän vielä nuo 20kg kiekot päihin... Välillä vastaan, että siihen pyritään, mutta toisinaan ärsyttää... Mä siis yritän lähes joka treenissä joko lisätä hiukan painoja tai toistoja, ja sarjat vedän loppuun asti, se ei ollut pointtini tässä.

Voi että tapasin viimeksi salilla ollessani ehkäpä maailman itsekeskeisimmän ja typerimmän miehen. Hän puhui puhelimessa asettaessaan painoja tankoon smithissä (joka on kuntasalin ainoa) ja jäi välillä puhumaan paikoilleen, kun ei voinut thedä kahta asiaa kerrallaan. JA VIELÄ RUUHKA-AIKANA. Mikä vajakki! Istuskelin siinä ja jätkä asetti penkin siihen alle (aikoi tehä rintoja) ja jäi siihen makoilemaan ja puhumaan puhelimeen!!!! ArGH! Meinasin mennä riehumaan sille, mutta koska olen nykyään kärsivällinen, menin tekemään etureisiä... Kun tulin takasin, mies oli juuri lopettelemassa. Hän pisti kiltisti painot paikoilleen, eikä enää jutellut enää puhelimessakaan, mutta jätti penkin siihen. Tyypi näki aivan varmasti että siellä oli ruuhkaa ja että venailin vuoroani mutta näytteli kuin ei olis välittänyt p*skaakaan. Hemmetin älykääpiö :<

Ylivoimaisesti eniten ärsyttää juurikin tuo painojen jättäminen laitteisiin. En tosiaan ymmärrä mikä siinä on niin h*lvetin vaikeeta roudata niitä levypainoja takaisin telineisiin. Neljä edellistä jalkatreeniä olen saanut aloittaa sillä, että tyhjennän prässin. Alkaa pikku hiljaa ottamaan päähän, varsinkin tällä hetkellä kun käsivammasena treenaan.

Zone-sarja -42%
En halua olla mikään kauhee natsi, mutta... mua ärsytti tänään se kun salilla oli pari naista jotka käytti suurimman osan aikaansa juttelemiseen kuin treenaamiseen. Muutenkin kaikenlainen löysäily ärsyttää. Tarviin selkeesti kuulosuojaimet ja jotku näkösuojat/silmälaput mitä joillain hevosilla on. xD

Nenän vartta pitkin katselevat ja ylimeikatut laihat bimbot, kun itse huhkii maastavetoja ja pitää meteliä murisemalla ja läähättämällä. Liian vähän kyykkypaikkoja, joten on pakko mennä naisten salille treenaamaan. Yleinen ilmapiiri täällä naisten salissa on perseestä (MUTTA muutama päivä sitten eräs vanhempi nainen tuli tsemppamaan, kun tein maveja ja auttoi vielä ottamaan kiekot pois. Tuli niin hyvä mieli, ettei mitään järkeä. Lisää tämmöstä!).

Levypainojen ja kahvakuulien jättäminen ympäriinsä risoo. Eilenkin meinasin kompastua kahvakuulaan keskellä salia. Toiseksi risoo nämä sankarit, jotka eivät ymmärrä huomioida muita. Yhtenä päivänä nuori kundin nojaili smithiin ja kun hän ei näkynyt tekevän mitään, niin menin kysymään, voisinko tehdä välissä. Tuli tyly vastaus, että hänellä on treeni kesken. "Treeni" siis tarkoitti sitä, että kundi nojaili kaikessa rauhassa, jutteli kaverin kanssa, teki 10 minuutin kuluttua yhden sarjan ja lähti sitten pukkariin. Jätti tietysti vielä painot tankoon.

Treenaan aina kuulokkeet korvilla ja keskityn omaan treeniin niin, etten sen aikana huomaa, mitä ympärillä tapahtuu. Lähinnä siis tuollainen yleinen käytöstapojen puute ärsyttää.

Lähinnä se et pukkareissa jätetään vessojen ovet auki, ja tässä salilla on vessa käytävälläkin niin sekin usein auki. Vääntääkö voimamiehet niin kitkeränhajuista paskaa et se täytyy tuulettaa ulos vai mikä lie syynä? Ei tyttöjen/naisten vessan ovi oo koskaan auki, siis se käytävällä oleva...enkä usko siellä heiän pukkarin puolellakaan näin olevan!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
salilla jossa käyn, käy myös eräs venäläispariskunta aina silloin tällöin "treenaamassa" = akka on semmoinen arviolta 160cm, 45kg ja näprää jatkuvasti puhelintaan, pusuttelee ja lirkuttelee äijällensä, tekee kerran vatsarutistuksia ja jatkaa sitten puhelimen näpräämistä. :face: Äijä kvääntää hirveellä tekniikalla pari sarjaa hauiskääntöjä ja istuu sitten akkansa viereen. Kun itse vääntää puolessatoista tunnissa kunnon jalkatreenin, niin nämä kaksi ovat saaneet aikaan; kerran tehtyä vatsarutistukset ja parit hauiskäännöt. JÄISIVÄT SINNE KOTIIN PUSUTTELEMAAN, PRKL!

Ylivoimaisesti eniten ärsyttää juurikin tuo painojen jättäminen laitteisiin. En tosiaan ymmärrä mikä siinä on niin h*lvetin vaikeeta roudata niitä levypainoja takaisin telineisiin. Neljä edellistä jalkatreeniä olen saanut aloittaa sillä, että tyhjennän prässin. Alkaa pikku hiljaa ottamaan päähän, varsinkin tällä hetkellä kun käsivammasena treenaan.

Niinpä. Ärsyttää miettiä, että onkohan jollakin nyt kesken tuossa vai ei, kun painot on asemissaan ja muutenkin kaikki kamat ihan pitkin poikin. Varsinkin suht pienissä tiloissa tuo on niiiiiiiin ärsyttävää.
Tuntuu olevan lähinnä teini/nuorten miesten ongelma tämä, ettei osata korjata mitään paikoilleen. Sama porukka, joka kerääntyy jonkun laitteen ympärille 6 henkilön voimin, kun yksi tekee siinä. Muut naureskelee ja puhuu paskaa ympärillä vieden kaiken ylimääräisen tilan. Ai että mua ärsyttää.

salilla jossa käyn, käy myös eräs venäläispariskunta aina silloin tällöin "treenaamassa" = akka on semmoinen arviolta 160cm, 45kg ja näprää jatkuvasti puhelintaan, pusuttelee ja lirkuttelee äijällensä, tekee kerran vatsarutistuksia ja jatkaa sitten puhelimen näpräämistä. :face: Äijä kvääntää hirveellä tekniikalla pari sarjaa hauiskääntöjä ja istuu sitten akkansa viereen. Kun itse vääntää puolessatoista tunnissa kunnon jalkatreenin, niin nämä kaksi ovat saaneet aikaan; kerran tehtyä vatsarutistukset ja parit hauiskäännöt.

Sattumaa varmaan, mutta salilla, jossa itse käyn, on tasan samanlainen venäläinen pariskunta.:D Joskus on ollut kaksikin venäläisparia samaan aikaan. Miehet tekevät muutamat hauiskäännöt ja naiset vatsarutistuksia tai etureisiä laitteissa. Lopun aikaa juttelevat varsin kovaäänisesti.

Nyt tuli muuten mieleen yksi juttu, joka ei kyllä varsinaisesti vituta, mutta saa nolostumaan. Tai kyllä se vähän ärsyttääkin, jos salilla radiosta tulee mainos: "Kaalimato.com, jotta elämä olisi nautinnollisempaa." Siinä alkaa vähän naamaa kuumottaa, varsinkin jos samassa huoneessa on ainoa naispuolinen. Ehkä olen sitten vähän vanhoillismielinen, mutta minua ei kamalasti kiinnosta kuulla tuollaisia mainoksia radiosta.

Onneksi tulee vain harvoin vastaan mutta silloin kun tulee niin häiritsee. Siis aivan avoimesti tyyliin suu auki toisen treeniä tuijottavat (nää on olleet aina naisia), mua ei häiritse jos joku kyylää treeniä jostain vähän kauempaa tai kunhan edes vähän yrittää peittää sitä mutta sellainen tyyli että lopettaa oman treenin ja tulee viereen kyyläämään on hiukan häiritsevää. Toinen ärsyttävä juttu joka on tullut vain kerran vastaan oli se kun menin alkulämmittelemään juoksumatolle ja vieressä ollut nainen kyttää aivan avoimesti sitä mun nopeusnäyttöä ja kun huomaa että menen lujempaa nopeuttaa omaa vauhtiaan tyyliin mulla 6,5 niin sillä on oltava 6,6. Kait sit laihat naiset kuvittelee että jos mäkin niin niidenkin on pystyttävä :D Ja toitettakoon vielä että mua ei häiritse jos joku vilkuilee mitä teen kunhan edes vähän yrittäisi peittää sitä toimintaa.

Latest posts

Back
Ylös Bottom