Mikä ärsyttää / häiritsee salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ayana
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Satuin eilen salille pahimpaan ruuhka-aikaan. Tästä tungoksesta huolimatta joidenkin mielestä oli ok varata useampi paikka kerralla.

Mutta tätä ketjua lukiessa olen aina äärettömän kiitollinen siitä, että käyttämälläni salilla on ikäraja. En ehkä kestäisi, jos koko treenin ajan pitäisi varoa jaloissa juoksevia muksuja.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Meillä on niin hiljainen sali että siellä harvoin on ketään samaan aikaan, mutta eniten ärsyttää se salin sotkeminen. Käsipyyhepapereita (käytettyjä) joka paikassa ym roskia, erään henkilön jäljiltä joka kerta wc pönttö on täynnä veriroiskeita. miksei voi siivota sitä sen jälkeen kun räkii sinne? :D ite en ainakaan kehtaisi jättää semmoista siivoa jälkeeni.

Lapset mulla on ehkä kerran viikossa salilla mukana, mutta järjestän aina heille tekemistä oman treenin ajaksi (esim piirtämistä) niin istuvat kiltisti paikoillaan, ja tietävät että kun salilla on muita heitä ei saa häiritä vaan pitää pysyä siellä pöydän ääressä. Enkä kyllä ottaisi heitä mukaan jos häiritsisivät muita, eihän siinä itsekään vois keskittyä.

Vanhemmat naiset, jotka tulevat ruuhka-aikaan haahuilemaan laitteelta toiselle ilman ohjelmaa eivätkä yhtään katso mihin sen perseensä iskevät! Yksi tällainen onnistui pilaamaan tänään supersettini, johon kuului sellainen laite salilla, JOLLE EI KOSKAAN OLE JONOA eli loitontajakone. Ja kehtaa vielä vikistä, että "nyt on se kellonaika..." BS!!!!!!:curs::curs: Teki mieli laukasta, että mene kyykkäämään siitä, ni saat perseesees edes jotain muotoa...Jos joku reenaa 10x kovempaa kuin ite, ni kyl mä koitan olla sitä häirittemättä, vaikka välissä tekisinkin. PRKL...[/QUOTE

Mitä mä just luin? Onneksi ei tarvitse treenata yleisillä saleilla, sillä tällaisten kommenttien kirjoittajat kyllä ärsyttäisivät, sillä jokaisella on oikeus treenata omista lähtökohdistaan, omalla tavallaan omiin tavoitteisiinsa pyrkien.

Salilla ärsyttää:

-neuvojat
aamen! niin kiva kun onkin saada joskus pientä opastusta, niin rajansa kaikella. olen alkanu vältteleen tiettyä kellonaikaa milloin tiedän että muuan pate käy salilla - ihan vaan siksi että haluan reenata rauhassa ja mitä se kellekään kuuluu vaikka paikkani särkisinkin. :'D

Alkuun mua ärsytti ehkä ne viis-kuuskymppiset miehet, jotka kielipitkällä kahto kun teki kyykkyä yms. mutta nykyään tää ärsytys on vaihtunu näihin 15 vuotiaisiin tyttöihin, jotka tulevat salille, tekevät jonkun yden liikkeen, menevät peilin eteen ja lataavat itsestään instagramiin kuvan ja luonnollisesti kuvatekstinä on joko "salil eka, salil vika" tai "reeniä horo reeniä".. :D Ja monesti nää tytöt saattaa just jäädä istuskelemaan johonkin koneeseen ja näpräävät sitä kännykkää...

Mua ärsyttää suunnattomasti yksi ulkomaalaistaustainen mies (en ole rasisti). Treenaa samoihin aikoihin ku mä tai en tiiä asuuko se kyseisellä salilla. Aina jotenki se ilmestyy taakse kun esim. kyykkäät tai teet jotain muuta ja aina sattuu tulemaan samalle puolelle salia missä oon. Kaikenlisäks se vitkuttaa sellasilla painoilla mitkä mä nostan monin kertasena (ei nyt ihan mut melkeen :D) Mua on alkanut häiritsemään tämän miehen käytös niin paljon, että oon miettinyt jopa tehdä ilmotuksen siitä salille. :D Onneks ei tarvitse enää tuolla salilla ku muutama kuukaus treenata niin on muutto edessä Tampereelle. Toivottavasti sieltä ei löydy tällaisia tapauksia! :D

Hajuvedet! Mulla tulee välittömästi pää kipeeksi aina, jos jollain on liikaa hajuvettä. Kohtuus kaikessa kiitos, salille kuitenkin tullaan liikkumaan ja se hajuveden ja hien yhdistelmä ei aina oo niin kovin kiva.

Ne lippahattuteinipojat, jotka tulee ryppäinä salille ja kalkattaa suureen ääneen yhdessä tekemättä oikeestaan yhtään mitään. Hengailupaikkoja ois muuallakin. Nii ja näillä on myös tapana kyylätä kaikkia muita salilla olevia :P

Sit ei niinkää ärsytä vaan pelottaa niiden ihmisten puolesta, jotka tekee liikkeet väärin. Pariin kertaan oon kattellu, et joko kohta joudun soittaa ambulanssia kun on olkapää sijoiltaan.
Elkää rikkoko itteenne silloin ku mie olen salilla, kiitos! :)

Salilla ärsyttää se että joku asia tai ihminen rupee ärsyttämään. Jos ite vaan jaksais keskittyy siihen omaan treeniin eikä vaan vilkuilis et "vieläks se tyyppi kyylää mua" tms.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viimeksi kun tein jalkapäivää, ärsytti ihan mielettömästi kun joku mies latasi prässiin monta sataa kiloa, 50 kg painoja oli neljä ja siihen vielä sit pienemmät painot.
Sit se läksi siitä ja jätti kaikki painot prässiin!
Mä lähdin sen perään, ja kävin sitten huikkaamassa että tuus nostaa noi painot pois kun mä en niitä yksin jaksa nostella. 50 kg on hankala saada siitä prässistä pois kun ne pitää nostaa (mulle) aika korkealta.
No tulihan se onneksi. Mutta ärsyttää siis kun jätetään (varsinkin isoja) painoja koneisiin.

Kunnan salit tuntuu olevan sellasia että löytyy enemmän ongelmia ja ongelman aiheuttajia. Sali jolla nykyään käyn on vähän kalliimpi yksityissali ja siellä en oo ikinä törmänny siihen että joku jättäis isot painot treenin jälkeen paikalleen. Kerran yks vähän nirppanokan näkönen muija jätti kahet käsipainot lattialle kulkuväylälle ku sai tärkeen puhelun. Se lähti sit viivana pukkariin ja samantien ulos, meinasin huutaa et aiotko oikeesti jättää noi painot tohon, mut mä yleensä välttelen konflikteja joten en sanonu mitään vaan laitoin ite painot takas ettei kukaan kompastu niihin.

Voisko toi painojen "unohtelu" johtua jostain lähimuistin häiriöstä;)

Penkin voisi pyyhkäistä puhtaaksi omasta hiestään, erityisesti, jos sitä on lammikkokaupalla :urjo:. Sitä varten on kuitenkin ( ainakin sillä salilla jossa käyn ) suihkepullo ja puhtaita liinoja. Tai pään alla voisi vaikka käyttää pyyhettä, joko omaa tai talon.

Oon yrittänyt laittaa töitä nyt sen verran harrastuksen edelle, että salille mennään vasta klo 16-18 välisenä aikana. Taidan kuitenkin vaihtaa takaisin päivätreeneihin siihen asti, että uuden vuoden lupailijoista osa luovuttaa. Se harrastuksen aloittaminen on hieno juttu, mutta laitteen varaaminen myös 2 min huilien ajaksi, yleinen kaveriporukalla seisoskelu ja ihmettely niin että salilla on vaikea kulkea, ja esimerkiksi penkkipunnerruspenkin/jonkun laitteen varaaminen venytysharjoituksiin, niitä ei kai ole välttämätöntä ottaa aloittelijankaan ohjelmaan mukaan...

Hourglass, täytyy tunnustaa että kerran _melkein_ unohtui painot laitteeseen. ;) Matala verenpaine ja raskaat sarjat takana niin huomiokyky on vähän heikentynyt, mutta hoksasinpas ennen kuin hoipertelin muualle.

Jos näkyy ihmisiä jotka omalla käytöksellään ärsyttää, yritän aina ajatella ettei kukaan tarkotuksella yritä herättää pahennusta kanssaolijoissa. Mutta joo, aika noloa ois sanoa jollekin että pyyhipäs pershikes siitä kuntopyörästä kiitos:face:

Yks asia mikä joskus ärsyttää mutta yleensä vaan säälittää, on sellaset nuoret pojat jotka selvästi ettii jotain käsipainoparia ja kun kysyn heiltä tarviitteko sitä painoa mikä mulla on käytössä, saan vastaukseksi pelokkaan katseen ja ehkä hiljaisen ynähdyksen... Pelimiehet taas yrittää vääntää jotain kaksmielistä, mut sellaseen oon tottunu ollessani joskus huoltiksella töissä;)

Itse oon vasta alottanu salilla käymisen eikä kyllä mikään oo vielä häirinny.
Enemmänki pelkään että häiritsen itse muita.

Saliohjelma on vielä niin opettelussa että pakko lunttailla puhelimesta painojen määriä (kätevä ku puhelin musiikin takia mukana kassissa jokatapauksessa) ja muutenki luultavasti näytän aika hukassa olevalta pyöriessä ja etsiessä oikeita laitteita :D

Oon yrittäny opetella tekniikat pt:n avulla mutta en pistäis pahaksi jos joku neuvois asiallisesti jos teen jotain päin takamusta :)

Meillä on vaan kaks salia joista toinen aina aika tukossa niin on vähä haasteellista luovia siellä ku ei ihan vielä handlaa tuota salietikettiä :D

Nii joo ja oon vielä se joidenkin ahdistuksen aihe eli vuodenvaihteessa kuntoilun alottanut sotanorsu :hyper:
Tosin mulle on sama jos joku paheksuu salilla oloani.

Jooh, mulla on ehkä samat ärsytykset kuin yllä. Eli enemmän ärsyttää omat jutut kun kuvittelee olevansa tiellä kun ei ole ihan niin järisyttävällä itsevarmuudella kaikessa.
Ja mä olin kanssa tossa kesällä vielä semmonen liki satakiloinen 160cm painolla. Nyt on kiloja 82 ja vaatekoosta hävitetty kaksi äksää joten pelkkä ällä jäljellä. :D
Joskus helpottaisi jos olisi joku tuttu salilla jolla olisi taustaa enemmän treenaamisen kanssa jolta kysyä jos on jossain hämminkiä (lähinnä vapaiden painojen kanssa temuaminen kiinnostaisi nykyistä tasoa enemmän mutta joistain jutuista mä olen teknisesti vielä niin pihalla että...).
Muuten sitä on aika itsekseen kaiken kanssa säätämässä ja joskus tulee olo että taidan näyttää ihan vitun urpolle välillä.

Muista ärsytyksistä: todella voimakkaasti tuoksahtavat ihmiset, enkä tarkoita nyt hajuvesiä ja sen sellaisia. Joillakin ihan näkee treenivaatteista että pesukonetta ne on nähneet ehkä joskus nakkisodan aikaan. Toisaalta sama ärsytys oli aikanaan kaupan kassalla työskennellessäkin että sinällään ei pelkkä saliärsytys.

Juu no mäki vast viis päivää sitten alottanu tuolla "mun" kuntoilukeskuksessa ja aika hukassahan siel viel on tullu pyörittyä, mut kyl täs pikkuhiljaa alkaa olla muistis ainakin se missä kohtaa mikäkin mun käyttämä laite on. :rock:

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom