Mikä ärsyttää / häiritsee salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ayana
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Yks asia mikä myös ärsyttää salilla on järkyttävä hikoilu. Ei siinä hikoilussa ittessään mitään vikaa ole sehän kuuluu asiaan. Mutta jos hikoilet niin mikset voi siivota niitä hikiläikkiä pois?!?!? Itse olin tekemässä pystypunnerrusta käsipainoilla istuen, eräs mies tuli kysymään että voiko hän tehä välissä, joo tottakai voit. No hän teki siinä ja nousi ylös ja jätti selkänojaan aivan istuin osaan JÄRKYTTÄVÄT hiki läiskät, siis ei mikään pieni viiva joka haihtuu muutamassa sekunnissa vaan penkki oli oikeasti märkä!

Toinen mies meidän salilla veivas kuntopyörää ja sitä hikeä oikeasti tippu ja valu siihen pyörän ala osaan missä on polkimet kiinni (toivottavasti joku ymmärsi). Tää osa oli ihan märkä ja ei, hän oli kuin ei olis asiaa edes huomannut. Ei puhdistanu edes penkkiä hiestä vaan lähti menemään.

Onko joku joutunut/kehdannut/uskaltanut huomauttaa joillekki asiasta?

Kyllähän se joskus etoo, kun on hikeä laitteessa jonkun jäljiltä. Mutta ymmärrät varmaan, että tuo mitä sanot on juuri sitä ns. "ämmien kitinää". Osa vaan on niin pöljiä ettei sitä hikeä pyyhi vaikka on pesupulloja ja rättejä joka koneen päällä. Sen kanssa on vaan elettävä tai sitten jäätävä kotiin tekemään pilatesta.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Toinen on kyllä toi painojen pois otto, hatuttaa ku porukka niitä jättää, mutta! Se on myös vale, että siinä menis 5 sekunttia ku ne painot ottaa pois. Monta kertaa on meinannu tulla itku raskaan mavesarjan jälkeen, ku kattoo sitä tankoa. Vielä en oo koskaan jättäny, joskus saan jopa apua, taidan näyttää niin surkeelta :itku:

Mulla on sama tunne jalkaprässissä... Sen ihanan punnerrussarjan jälkeen kun pitää vielä ottaa ne kiekot pois vaikka jalat tärisee muutenkin... :)

Lapset. Yksi on ihan fine jos se on hiljaa, mutta sitten kun niitä tuodaan monta sinne huutamaan ja räpläämään telkkaria ja vaihtamaan mun kanavaa eikä vanhempi tai se joka ne sinne on vienyt sano sanaakaan kieltääkseen. Sitten leg curlia tehdessäni poika tuli sanomaan että teen sitä väärin, ikää sillä ehkä 4 vuotta.

Lapset. Yksi on ihan fine jos se on hiljaa, mutta sitten kun niitä tuodaan monta sinne huutamaan ja räpläämään telkkaria ja vaihtamaan mun kanavaa eikä vanhempi tai se joka ne sinne on vienyt sano sanaakaan kieltääkseen. Sitten leg curlia tehdessäni poika tuli sanomaan että teen sitä väärin, ikää sillä ehkä 4 vuotta.

kerran salillamme oli ilmaisviikot ja sinne pölähti lauma ehkä seitsenkesäisiä poikia, päättivät alkaa sitten leikkimään tivolia. Samantien kassaemäntä tupsahti paikalle naamapunaisena karjumaan että nulikat ulos:D

E: selatessani threadeja en huomannut että tämä punttimimmit osiossa, pahoittelen:D:p

kerran salillamme oli ilmaisviikot ja sinne pölähti lauma ehkä seitsenkesäisiä poikia, päättivät alkaa sitten leikkimään tivolia. Samantien kassaemäntä tupsahti paikalle naamapunaisena karjumaan että nulikat ulos:D

Meillä ei ole kassatäteja ja toisella salillani mä olen se punanaamainen kassatäti. Neiti?

Tuleva personal trainer tai salikomedia- ketjuun kirjoittava pakkislainen :hyper:

Viimeksi muokattu:
Zone-sarja -42%
Ärsyttää myös salilla juoruilu, laitteis hengailu ja se, kun tullaan näyttäytymään ilman tekemisen meininkiä. Oon vasta aloittelija ja toivoisin, että jos teen jotain liikettä ihan päin honkia, joku kokeneempi tulis ihan vapaaehtoisesti vinkkaamaan oikeeta tekniikkaa eikä vaan katselis että tuokin menee perseelleen.

Jälkihiki on viimeisin salivitsaus. Oot tehny treenin, käynyt suihkussa ja saunassa ja kuivannut itsesi, jopa odotellut vähän eikaa ennen vaatteiden pukemista. Sitkun alat laittaan puhtaita vaatteita päälle, kroppa alkaa puskeen hirveetä hikeä päälle. Vaatteet on kohta yhtä märät ku treenin jälkeenkin...

Ärsyttää toisille treenaajille naureskelevat, yleensä naiset. Kovaan ääneen itsensä tykötekevät, yleensä naiset. Miksei siellä keskitytä vaan omaan treeniin ja jätetä muiden tekemiset sikseen? Onneksi pääsen treenaamaan salilla, jossa yleensä ei ole muita kuin minä. Omassa treenissä ärsyttääkin sitten ne päivät, kun ei vaan kulje.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse käyn seurani vuorolla, jolla on kaupungin salilta vuoroja. Kaupungin sali on aika pieni, mutta soveltuu hyvin omiin tarpeisiini. Siellä käy aika moni seura yms. mutta miksi ihmiset eivät osaa käyttää omaa vuoroaan? :face:
Kerrankin meillä piti olla vuoro, menen salilla ja siellä on 16 ihan random jätkää kukaan heistä ei kuulunut seuraan... Tänään kun kävin salilla ja meillä on alkanut kesävuorot, niin kylmän viileästä käännätin ihmisiä pois salista vaikka meitä oli vain kaksi siellä treenaamassa. Sinne olisi mahtunut, mutta periaatekysymys: kun on meidän vuoro, niin silloin siellä treenaavat vain meikäläiset. Piste. Pitävät varmaan jonakin kunnon ämmänä, mutta se on heidän ongelma. Ja veikkaan ettei se ole heidän treenistä pois, jos ovat viikossa 4h poissa salilta... Lisäksi ruvetaan ensi viikolta lähtien tyttöjen kanssa pitämään treenejä puntilla, jolloin sinne pöllähtää aina seuran vuorolla väh. 7 naista treenaamaan ja silloin ei ole tilaa ylimääräisille. :rock:

Käyn salilla joka on erään hotellin yhteydessä. Ärsyttää kun sinne tulee porukkaa lapsiensa kanssa, vaikka leikkipaikka on ihan lähellä. Ei ole 1 eikä 2 kertaa kun pieni lapsi on lähtenyt huutaen salilta kun tipahti paino jalalle!!! Vastuutonta. Itsekin olen äiti, en mikään lapsivihaaja, vaan jos haluan kuunnella lapsien huutoa ja kiljumista menen hoploppiin...

Vanhemmat naiset, jotka tulevat ruuhka-aikaan haahuilemaan laitteelta toiselle ilman ohjelmaa eivätkä yhtään katso mihin sen perseensä iskevät! Yksi tällainen onnistui pilaamaan tänään supersettini, johon kuului sellainen laite salilla, JOLLE EI KOSKAAN OLE JONOA eli loitontajakone. Ja kehtaa vielä vikistä, että "nyt on se kellonaika..." BS!!!!!!:curs::curs: Teki mieli laukasta, että mene kyykkäämään siitä, ni saat perseesees edes jotain muotoa...Jos joku reenaa 10x kovempaa kuin ite, ni kyl mä koitan olla sitä häirittemättä, vaikka välissä tekisinkin. PRKL...

Vanhemmat naiset, jotka tulevat ruuhka-aikaan haahuilemaan laitteelta toiselle ilman ohjelmaa eivätkä yhtään katso mihin sen perseensä iskevät! Yksi tällainen onnistui pilaamaan tänään supersettini, johon kuului sellainen laite salilla, JOLLE EI KOSKAAN OLE JONOA eli loitontajakone. Ja kehtaa vielä vikistä, että "nyt on se kellonaika..." BS!!!!!!:curs::curs: Teki mieli laukasta, että mene kyykkäämään siitä, ni saat perseesees edes jotain muotoa...Jos joku reenaa 10x kovempaa kuin ite, ni kyl mä koitan olla sitä häirittemättä, vaikka välissä tekisinkin. PRKL...
Eli teitkö siis eri laitteilla vuorotellen ja sit joku tuli yhteen niistä... vai?

Meidän salilla ei pääse juuri koskaan tekemään supersettejä ellei toinen homma hoidu käsipainoilla ilman penkkiä tai niin että molemmat liikkeet tekee penkin kanssa eli pitää penkin varattuna itselleen koko settien ajan. On niin ruuhkaisaa aina että kun perseensä nostaa se paikkansa menettää, ihan sama mikä laite kyseessä. Ei myöskään voi tehdä tietyssä järjestyksessä treeniä vaan on mentävä sen mukaan mikä sattuu olemaan vapaana, ellei halua mennä norkoilemaan laitteen viereen jonottamaan ja toivoa että se tyyppi tekee vain kolme sarjaa eikä hinkkaa puolta tuntia siinä.
(Mä käyn yleensä arki-iltaisin klo 18-20 kieppeillä, viikonloppuisin aamupäivällä/iltapäivällä.)

Tollane laitteiden "varailu" ja salinkuningas meininki on aivan vitun naurettavaa, mä omistan nää laitteet mee mettää reenaa siimaleikkuri ! :face: Herää vaa hirvee myötähäpeä ku tollasta touhuu kattoo, siitä syystä reenaan nyt kotona ni ei tarvi vetää loppupäivää itkun sekaista nauruu kuset ja paskat puntissa, ei ollu OT toi ärsyttää.

e : ja sillon jos joku varaa sen hifistely lehdenluku laitteen ni siin vaihees vois ite miettii hetken reenejään ja vetää sitä paljon puhuttua kyykkyä eikä lähtee nurkkaan itkemään, IMO ei yhtään vitumpi idea :thumbs: Varsinkin kun treenaa 10x kovempaa kuin itseään täynnä oleva vanha rouvasnainen

mua kyllä juurikin ärsyttää itsekkäät laitteiden varailijat.

Lomien aikana treenaan paikallisilla, kunnan/(nykyisin) kaupungin ylläpitämillä saleilla, joita on runsaan 15 kilsan alueella kaksikin. Se ärsyttää, että kummankin salin kuntopyörä on enempi vähempi sökönä. Kyllä sillä polkee ja jopa vastustakin säätää, mutta melkoisen äänen säestämänä, ja kaikki mittarit ovat rikki. Satulat eivät jostakin syystä sovi miun takamukselleni. Hoidankin nykyisin alkuverrani muilla tavoilla, niin että on tästä epäkohdasta jotain hyötyäkin ollut; pakottaa luovaan ajatteluun.

Toinen ärsytys on näillä samoilla saleilla se tuttu painojen jättäminen tankoon. Kun selailin tätä trediä, havaitsin (epätieteellisesti), että tämä taitaa olla yleisin ärsyke.
Kolmas ärsyttävä juttu on se, että toisella näistä saleista joku on onnistunut rikkomaan yhen 2,5 kilon lukon. Onneksi siellä on toinenkin setti lukkoja. Samaan aiheeseen liittyy se, että tällä samalla salilla ei ole niitä jousilukkoja. Toisella kunnallisella salilla on, ja ihan kiva määrä.

En välttämättä halua kuulla kesken reenin joltain täysin tuntemattomalta eläkeläiseltä kaiken maailman jorinoita, ja lopuksi toteamusta, että olen "naimaiässä". Toisaalta melkein huvittavaa..

Salilla ärsyttää:

-liioitellut ääntelyt ja örinät
-ihmiset, jotka ovat likaisia jo salille tullessa ja uudelleen hien pintaan saatuaan koko sali lemuaa
-kyylät
-valvomattomat ja sopimattomasti käyttäytyvät lapset
-se että painoja ei huolehdita pois laitteista käytön jälkeen
-neuvojat

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom