Mikä ärsyttää / häiritsee salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ayana
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Tammikuun ruuhkat. Käyn muuten aika hiljaisella salilla, mutta nyt vuodenvaihteen jälkeen klo 18-20 on samaan aikaan miljoona hyyppää jotka haahuilee siellä tietämättä mitä aikoo edes tehdä ja missä.

Ja se ainainen painojen jättäminen paikoilleen treenin jälkeen. Mulla on selkä (ja toinen käsi) rikki joiden takia 20kg on maksimi minkä pystyn siirtämään telineeseen ilman kipua suht fiksussa asennossa. Niin eikös siellä ole joku voimasankari jättänyt niitä 25kg kiekkoja joka paikan täyteen. Menee jo melkein treenistä toi isojen kiekkojen siirtely ennen kuin pääsee tekemään omaa treeniä pienemmillä painoilla.

Sekin ottaa päähän että aika usein tekisi mieli lisätä vähän painoa ja tehdä vähemmän toistoja, mutta käsi ei kestä. Kaksi kämmenluuta meni poikki viime kesänä ja ne pari luuta on vinossa eikä kestä kovia painoja. Musta taitaa tulla sellainen tyttöjumppaaja ilman kehittymistä.... :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mua ärsyttää iha älyttömästi meidän salin smith-laite, se on LIIAN vanha ja kapinen ja kiskojen välissä (tai siellä sisällä missä se tanko liikkuu) on jotain möhmää tai jotain minkä takia se tanko jumittaa ku tekee kyykkyä. Ite salin PT sano mulle et "joo, tällanen tää on, ei voi oikee sit suurilla painoilla tehä ku se alkaa jumimaan ja näin". Mie olin sillee et whatt?? et työ tiedätte et tää on melkeen paskana mutta ette tee asialle mitään? Kyseessä kummiski suosittu ja paljon käytössä oleva laite. No, voishan sitä sit siirtyy iha vapaaseenki tankoon mut näin alussa tykkään smithistä.

Vitun mummot..valittaa musiikista ja ähinästä. Joka hemmetin kuukausi pitää valittaa salinomistajalle asiasta. Itte jättävät levyjä laitteisiin ja moraalisoivat sali etiketistä...

Tässäpä juurikin kävi eilen myöskin niin että olin prässissä aloittelemassa. Vieressä ollut herra kysyi, oonko valmis. Mä siihen virne naamalla että olin vasta aloittelemassa. Sitten herra kertoi että on olat leikattu jne. ettei tavan kyykyt käy. No siinä höpistiin ja sanoin että toki väliin voi tulla tekemään jos ei noi painot oo ihan päin honkia. Yhtäkkiä takavasemmalla hyökkää joku vanhempi menopauserouva ja alkaa ripittämään, että tuolla (osoitti eteiseen) on alue seurustelulle, kun Hän on odottanut jo 10 minuuttia (?). Mikä esti tätä rouvaa sitten avaamasta suutaan ajoissa? Varmaan joku pyhä suomalainen mutismi. Olis tullu vaan sekin tekeen siihen väliin. Musta vaan tuntuu että se 200 olis ollu liikaa sille. Yritettiin sanoa, että vaakaprässiin sopii kyllä (ukko istui siinä), mutta ei rouvalle enää kelvannut. Höh, ynseää että munkin kiltistä pallonaamasta saa vittumaisen maailmanvalloittajan.

1. Eniten häiritsee salilla, jos on menossa johonkin laitteeseen ja siihen on jätetty kiekkoja. 2. Oikein todella kamalalta hieltä haisevat treenaajat. Siis sellaiset, jotka tullessaan muutaman metrin päähän treenaamaan tuoksuvat niin, että pitää alkaa miettimään, pitäisikö vaihtaa liikettä. 3. Jos pukuhuone haisee tosi voimakkaasti hajuvedelle, koska allergisena se ärsyttää. 4. Toisten treenaamisen arvosteleminen jollekin, jonka kanssa treenataan. 5. Monen laitteen varaaminen omaan käyttöön. 6. Rupattelu salilla siinä tapauksessa, jos samalla varataan joku laite istuskeluun. Sitten pitää vain mennä pyytämään, että pääsisikö tähän.

- - - Updated - - -

Ai niin, se myös ärsyttää, jos joku tulee rupattelemaan, kun olen tekemässä sarjaa.

Mun salilla on yleensä aika hiljasta, vielä ku käyn enimmäkseen aamupäivän aikaan ja sillon ei paljo mikään häirihe. Kuitenkin joka kerta kun sitten satun tulemaan iltapäivällä, niin alkaa heti keljuttaa se ruuhka. Pukuhuoneissa on aina spinningin ja jumppien jälkeisenä aikana niin täyttä ja kaikki suihkuttelee niitä hajuvesiä >( Ja molemmat vessat on aina varattu, kun joku siellä vaihtaa vaatteita. Keljuttaa myös, että meiän salin ainoolla penkillä vaan istuskellaan. Samaan aikaan on kivaa ja jostain syystä keljuttaa se, ettei salilla käy ollenkaan miehiä, mutta se nyt on ihan oman salivalinnan seurausta :hyvä: Ajattelin vaan, että jos siellä kävisi myös miehiä, niin olisi panostettu sellaisiin laitteisiiin, joissa riittää painopakoissa painot vähän vahvemmallekkin ja sama juttu on sitten myös käsipainoissa:D Ykkösvitutus on kuitenkii ne ylimieliset reenaajat, jotka on muka kamalan seksikkäänä salilla nostelemassa pieniä kahvakuulia jotenkii onnistuen viemää hirveesti tilaa aärhrh>(

Aika samoja ärsytyksenaiheita kuin muillakin:

1. Helvetin pahalle haisevat ihmiset. Ei siis mikään perushiki, vaan sellainen kammottavan partaveden tai minkä lie suitsukkeen ja pesemättömyyden yhdistelmä.
2. Kyttääjät. Pieni vilkuilu tuntuu pelkästään mukavalta (varsinkin jos vilkuilija on sellainen, että siinä voi välillä lepuuttaa katsettaan ;)), mutta jatkuva kyttääminen ärsyttää.
3. Itsetarkoituksellinen ääntely. Salilla yksi mies kuulosta siltä, että kohta lentää muukin kuin hiki. Pikkasen häiritsevää. :hyper:

Ilahduttaa: tekisi mieli aina halata ylipainoisia liikkujia, jotka uskaltautuu salille - etenkin naisia. Monesta näkee, etteivät ole oikein kotonaan ja salille tulo jännittää. Musta on niin hienoa, että ihmiset edes YRITTÄÄ.

Vihastuttaa: no, sitten se väärä treenaamistyyli. Liikkeet tehdään teknisesti väärin ja painoja laitetaan liian vähän (pelätään lihaksia). Tauot venyvät ja menevät jutellessa. Näistä tekisi kovasti mieli sanoa, että hei rakkaat, kun kerran vaivaudutte tänne niin reenataan ihmeessä sitten kunnolla se aika, kun täällä ollaan!

Mutta noi ohjausasiat ei kuulu mulle, enkä ole kommentoinut ellei joku apua pyydä (eikä ne koskaan pyydä). Ohjaajat voisi sitä vastoin kierrellä enemmän salin puolella neuvomassa ihmisiä.

Salilla ärsyttää:
- ruuhka
- poikaporukat jotka parveilee esim. penkissä ikuisuuksia
- päin persettä treenaavat (liikaa painoja, liian vähän painoja, tekniikka täysin pielessä yms)
- naiset jotka istuu esim. prässissä lehden kanssa
- oman salin helevetin huonot päivystysajat, ei taho saaha korttia ladattua kolmivuorotyön takia

Ilahduttaa: tekisi mieli aina halata ylipainoisia liikkujia, jotka uskaltautuu salille - etenkin naisia. Monesta näkee, etteivät ole oikein kotonaan ja salille tulo jännittää. Musta on niin hienoa, että ihmiset edes YRITTÄÄ.

Vihastuttaa: Tauot venyvät ja menevät jutellessa. Näistä tekisi kovasti mieli sanoa, että hei rakkaat, kun kerran vaivaudutte tänne niin reenataan ihmeessä sitten kunnolla se aika, kun täällä ollaan!

Samaa mieltä ilahdutuksesta! Mutta: joskus sitä vaan innostuu höpöttämään treenaamisesta ja joitain tuttuja ei ehkä tapaa muualla kuin salilla. Kunhan ei varaa laitteita niin mikäs siinä. :)

Minua ärsyttää: miksei saleilla ole penkkejä istumista varten enemmän? Ei tarvitsisi varata niitä laitteita. Sillä mulla on niin alhainen verenpaine välillä että pakko käydä istumaan ettei silmissä sumene. Tai sit vapaata seinätilaa johon voi sit nojailla :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä vaihdoin salia isompaan "tekstiilisaliin", jossa on hyvin myös vapaita painoja. Ainoa mikä ärsyttää on totaalinen ruuhka-aika (mikä nyt on about joka paikassa) ja se että vapaiden painojen puolella saisi olla pari penkkiä enemmän. Siellä ei ole kuin pari penkkiä (en siis nyt tarkoita rintalihaspenkkilaitetta vaan ihan näitä säädettäviä penkkejä joiden selkänojaa voi säätää), ja ainakin itse tykkäisin tehdä enemmän liikkeitä penkin tuella mutta ne ovat lähes aina varattuja.

Samaa mieltä!!
Ylipäänsä mua ilahduttaa katsella ihmisiä jotka treenaavaat niin, että naama ei näytä enää nätiltä :D Pitää olla sellasta tekemisen meininkiä.

Sellaiset miehet jotka hengaavat salin puolella pelkissä boksereissa. Aivan sama kuinka hyvässä kunnossa olet, riisuuduthan vasta pukuhuoneen puolella.

Sellaset muijat, jotka kulkee koko ajan sen lehden kanssa. Yksikin keski-ikäne mamma teki vatsapenkissä vatsalihaksia joku lehti kädessä ja luki sitä samalla. Voisko niitä lehtiä lukee kotona ja salilla treenata (vaikka mitä se mun persettä kutittaa vaikka joku sen lehden kanssa treenaisikin...) :jahas:

Sellaiset miehet jotka hengaavat salin puolella pelkissä boksereissa. Aivan sama kuinka hyvässä kunnossa olet, riisuuduthan vasta pukuhuoneen puolella.

Itsekään en muuten tällaisia ole nähnyt, mutta kerran kun olin treenin lopuksi tekemässä vatsalihaksia matolla, tuli siihen mun eteen lukittavien pikkukaappien luokse mies repun kanssa, jalassa farkut ym. normivaatteet. Sitten käppänä alkoi vaihtaa vaatteita siinä aivan mun nokan edessä! Mua nyt ei mikään järkytä tai närkästytä, mutta hämmästytti aika suunnattomasti, että mitä v*ttua äijä touhuaa, kun salilla on ihan hyvät pukuhuoneetkin. Ja jos tavaransa haluaa lukkojen taakse treenin ajaksi, niin silti voisi vaatteet vaihtaa siellä missä pitääkin. Nyt sitten jouduin "väkisin" näkemään äijän kulahtaneet bokserit, valkoiset ripakintut ym. (en sentään ihan kaikkea, hehhe). Meinasin sanoa asiasta, mutta jätin sillä kertaa...

Muutoin salilla mua ei ärsytä mikään muu kuin sekaisuus, eli painojen/tavaroiden jättäminen tankoihin/muualle pitkinpoikin. On se saatana vaikeaa pitää paikat yleissiistinä :curs:

Se mitä muut salilla tekevät, miltä näyttävät tai haisevat tms. ei ärsytä kyllä yhtään. Asioiden tekeminen väärin HARMITTAA (niiden ihmisten puolesta), muttei ärsytä.

Itsekään en muuten tällaisia ole nähnyt, mutta kerran kun olin treenin lopuksi tekemässä vatsalihaksia matolla, tuli siihen mun eteen lukittavien pikkukaappien luokse mies repun kanssa, jalassa farkut ym. normivaatteet. Sitten käppänä alkoi vaihtaa vaatteita siinä aivan mun nokan edessä! Mua nyt ei mikään järkytä tai närkästytä, mutta hämmästytti aika suunnattomasti, että mitä v*ttua äijä touhuaa, kun salilla on ihan hyvät pukuhuoneetkin. Ja jos tavaransa haluaa lukkojen taakse treenin ajaksi, niin silti voisi vaatteet vaihtaa siellä missä pitääkin. Nyt sitten jouduin "väkisin" näkemään äijän kulahtaneet bokserit, valkoiset ripakintut ym. (en sentään ihan kaikkea, hehhe). Meinasin sanoa asiasta, mutta jätin sillä kertaa...

Mun kans samal salilla käy yksi mies joka vaihtaa AINA vaatteet siinä käytävällä sen lukkokaapin eessä. Vaikka siinä ois 20 ihmistä venaamassa jonkun zumban alkamista, ni ihan pokkana se heittää vaatteet pois. Mut kyl mä ymmärrän, oishan sinne pukuhuoneeseen jopa 4 metriä matkaa...

Zone-sarja -42%
Vaihdoin tosiaan salia ja huomasin myös toisen jutun: Vanhalla salilla kävi vähän lihaksikkaampia (ei mitään superbodattuja) hyvännäköisiä miehiä. Uudella salilla miehet ovat melkoisia riukuja, ja yhdelläkin oli kireät pyöräilyshortsit jalassa. Eli mulla ei ole enää kuolattavaa sarjatauoilla. Sniif. :(:D

Latest posts

Back
Ylös Bottom