Mayor´s nykyisin pt. 2

Aika vaikeeta näemmä saada siivous toimimaan tuolla salilla. Vessoista (tai ainakin naisten pukkarin vessasta) on AINA paperi loppu - jos ei vessapaperi niin käsipyyhepaperi. Toinen vaihtoehto on se, että vessapaperia kyllä on, mutta se on pitkin paskaisia lattioita eikä siinä telineessä :curs:

Taljojen vaijerit taitaa olla aika kovilla, kun koko ajan tuntuu joku talja olevan rikki ja poissa käytöstä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hassua tuo kaikki pakkisviha hommeli...itse en tosin ole huomannut mitään erikoista, mutta niin vähän aikaa vasta siellä olen treenaillutkin.

Mutta mainostatko jotenkin siellä että hei mä oon pakkislainen?

Ja tämä mun onkin pitänyt kysyä aiemmin:
mitä se ees meinaa että on "pakkislainen"?

Tekeekö säännöllinen tällä phorumilla vierailu ihmisestä "pakkislaisen"?
Jos näin on, onko siitä mahdollista päästä eroon, näes vaikka vietän täällä kohtuuttoman paljon aikaa, niin en perkele halua että passiini kirjoitetaan lisätietojen kohdalle "pakkislainen".

Jos, nyt kuitenkin olen pakkislainen kun täällä roikun, niin inhottaisko jotakuta Mayorsilla siksi että hän käy tällä forumilla?
Tai ylipäätään missään?

Inhottaisko jotakuta Mayorsilla siksi, että hän on "soneraplazalainen"? Tai suomi24.fi:läinen?
Tai itsetyydytys.orgilainen :D

Kyselen puoliksi leikilläni, mutta osin myös tosissani, että onko tosiaan käynyt näin, että entisten saliklikkien sijaan tullut olemaan voimailufoorumiklikkejä?

Ja siksi kyselen myös, että meni hermot Kampin Motivus Centeriin, lakkautin kuukausikorttini, vaihdan salia, ja pohdiskelen että minne helkkariin sitä vaihtais.

Ja siksi kyselen myös, että meni hermot Kampin Motivus Centeriin, lakkautin kuukausikorttini, vaihdan salia, ja pohdiskelen että minne helkkariin sitä vaihtais.

Älä nyt ainakaan "pakkisvihan" takia jätä Mayorsia laskuista. Eiköhän ainoa konflikti ole Miken ja Mayorsin omistajien välillä, kuvauslupia koskien? Kelatkaa nyt sellaista salia, joka vihaisi kaikkia niitä maksavia asiakkaitaan, jotka käyttävät jotain tiettyä foorumia ja/tai lisäravinnekauppaa :rolleyes: :D Enkä ole vielä ketään nähnyt heitettävän ulos vaikka ovat pakkispaita päällä treenanneet, heh.

Älä nyt ainakaan "pakkisvihan" takia jätä Mayorsia laskuista.

Mikä ihmeen pakkisviha? Välillä tuntuu että puolet Mayorsilla treenaavista on ns pakkislaisia.

En mäkään ymmärrä mistä on kyse. Ei tavallista treenaajaa pitäisi liikuttaa pätkääkään koko asia koska se ei ketään koske. Mä treenaan siellä ihan tavallisesti ja olen Pakkotoiston omistaja. En minäkään törmää mihinkään vihaan suuntaan jos toiseen. Mayorin omistaja on hyvä jäbä ja jos tässä jotain sotkua on ollut, niin se koskee vain kuvauksia. Ymmärrän kuvauskiellon toki, vaikka se koskisikin vain minua, ei muita.

Seriaalille, eiköhän tuo "pakkislainen" ole vain samaa tyyliä kuin joku on Ilveksen kannattaja tai Porilainen. Profiloituneita käyttäjiä voi ihan hyvin leikillään sanoa Pakkotoistolaiseksi, ei se nyt mitään vakavaa ole.

Älä nyt ainakaan "pakkisvihan" takia jätä Mayorsia laskuista. Eiköhän ainoa konflikti ole Miken ja Mayorsin omistajien välillä, kuvauslupia koskien? Kelatkaa nyt sellaista salia, joka vihaisi kaikkia niitä maksavia asiakkaitaan, jotka käyttävät jotain tiettyä foorumia ja/tai lisäravinnekauppaa :rolleyes: :D Enkä ole vielä ketään nähnyt heitettävän ulos vaikka ovat pakkispaita päällä treenanneet, heh.

Tänks. Aattelin kans, että jos ne ei halua että Miketsu siellä kuvaa, niin ei sen luulis ihan hirveitä antipatioita silti forumillä kävijöitä tahi kaupassa asioivia kohtaan nostavan.

Mutta mistäs sitä koskaan tietää, ihmiset osaavat olla pikkusieluisia.

Tosin jos Pakkiksella vierailee pk-seudultakin tuhansia immeisiä, niin johan se alkais syödä lovea omaan lompakkoon, jos heiltä alkais evätä pääsyä.

No, anyway, meijeri olisi logistisesti niin otollinen, ja vissiin kai ihan ookoosti varusteltu, ja vielä siedettävän hintainen, että se mulla oikeestaan ois ykkösvaihtoehtona.

+ Mayor's ei kai sentään suunnittele, että ruvetaankin leikkisaliksi, tungetaan kaikki vapaat painot tonne nurkkaan pinoon, ostetaan sikana koneita, ja palkataan joku eros vetämään uutta ja vallankumoksellista greco-roman-fucking-jumppaa.

Niin kun on tosiaan jo kaksi salia tehneet, joilla pruukasin käydä.

Seriaalille, eiköhän tuo "pakkislainen" ole vain samaa tyyliä kuin joku on Ilveksen kannattaja tai Porilainen. Profiloituneita käyttäjiä voi ihan hyvin leikillään sanoa Pakkotoistolaiseksi, ei se nyt mitään vakavaa ole.

Tänks, olin jo hetken huolissani että olenko perhana mennyt huomaamattani myymään sieluni :D :D :D

Meikä profiloitunee vähemmän, noin katukuvassa, kun mulla ei ole pakkisreleitä, mutta niiden puute on vaan hyvä, koska pakkisreleet tällasta ruhoa peittämässä ei ole hirveen hyvää mainosta kaupalle aikä forumille, vähän kuin Leo Lastumäki mainostaisi....

LOL, saiskohan jostain it-foorumin paitoja, sit vois perustaa sellasen bongaa runkkari-ketjun.

Sori offtopic

Mut eikse riitä että bongaa miehen, sitä voi defaulttina olettaa että...sori niinikään offtopic.

Huh, tuli ramppikuume, jos Mike ja Hulukki ja Propaani ja muut karut karpaasit reenaa siellä, niin eihän sinne vatsakas, isorintainen blondi kehtaa mennäkään :eek:

Eli sinne uskaltaa mennä pakkis-paita päällä, että heti ei tule 20kg leokon kiekosta päähän??? ;)

Mut voi sitten ens viikolla bongata sieltä. Kynis osastolta

Mikonkadun Gold's gym ja sen omistaja aikoinaan (oliko kaipiainen ?) oli helvetin kova kombinaatio ja mesta loistava. Mayorsilla kävin kerran ja henki on ihan muuta. Hyvä salihan se on mutta mulle hankalien matkojen päässä. Jos se olisi edesmenneen golds gymin tasoa niin kävisin siellä vaikka Salosta asti.

No tuo soitti kerran, että kaikki pakkotoistolaiset saa kenkää salilta.....

Jatkossa sitten kuulin tiskillä että mulle on kuulemma tulossa porttikielto salille, syytä ei koskaan sanottu. Sitten kun menin sinne kuvaamaan Nyyssölää, niin sanottiin ettei enää onnistu, ajattelin sitten että onkos se porttari nyt sitten käytäntöön pantu.

Oisko tällä jotain tekemistä sen pakkisviha-ajatuksen kanssa? Onko siellä nykyään eri omistajat kuin alkuvuodesta?

E: Tarkennetaan siis vielä, että jos paikan omistaja on niin vammanen, että haluaa antaa porttikiellon kaikille niille ihmisille, jotka lukevat internetistä jotain tiettyä keskustelupalstaa, niin pitäköön tunkkinsa. On niitä saleja muuallakin

Vaakaa olen kysellyt miesten pukuhuoneeseen n vuosi sitten ja luvattiin järjestää asia.Ei ole näkynyt.
Salikuri on löystynyt huomattavasti.Meno on ajoittain melko värikästä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom