- Ikä
- 47
Tänään kun kävin, niin killisilmilläni luulen nähneeni pe-su aukioloajat (magneettikortilla) 12-18 .
Tänään ainakin oli auki heti klo 6.00 jälkeen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään kun kävin, niin killisilmilläni luulen nähneeni pe-su aukioloajat (magneettikortilla) 12-18 .
Tänään ainakin oli auki heti klo 6.00 jälkeen.
Kun näistä aukioloajoista oli puhetta, niin pääseekö ilman magneettikorttia treenaamaan juhannuksena? Tekis mieli tehä turistikäynti juhannuksen kunniaksi.
Joko jenkkavehkeet on kunnossa?
Se yläkerran nyrkkeilysäkki saisi kyllä ainakin allekirjoittaneen puolesta päätyä jonnekin kaatopaikalle, mutta ehkäpä riittää kun mainitsin Mikolle sunnuntaina että ne ylimääräiset ketjut voisi ehkä poistaa (eivät toimita siinä mitään virkaa mutta aiheuttavat kaiken helinän). Helvetti sitä pauketta ja vitullista helinää, sunnuntainakin joku nero hakkasi sitä säkkiä varmaan 20 minuuttia ilman paitaa kuin joku fakin Rocky ikään. :curs:
ylimääräiset ketjut voisi ehkä poista:
Se yläkerran nyrkkeilysäkki saisi kyllä ainakin allekirjoittaneen puolesta päätyä jonnekin kaatopaikalle, mutta ehkäpä riittää kun mainitsin Mikolle sunnuntaina että ne ylimääräiset ketjut voisi ehkä poistaa (eivät toimita siinä mitään virkaa mutta aiheuttavat kaiken helinän). Helvetti sitä pauketta ja vitullista helinää, sunnuntainakin joku nero hakkasi sitä säkkiä varmaan 20 minuuttia ilman paitaa kuin joku fakin Rocky ikään. :curs:
Maksaakos tonne Mayorssille eka kerta tai tutustuminen mitään? Ja missä päin hesaa tää oikein sijaitsee?
Ja miksi SUA vituttaa jos jotakuta toista vituttaa se, että joku hakkaa säkkiä salilla ilman paitaa? Ei mee sullakaan kovaa jos tollainen asia vituttaa... :DJa miks SUA vituttaa et joku hakkaa säkkiä ILMAN PAITAA? Ei mee sullakaan kovaa jos tommonen asia vituttaa..
Kyllä siellä saa ihmiset meikäläisen puolesta treenata aivan vapaasti - painoilla. Se säkin hakkaaminen taas ei IMO kuulu kuntosalille, vaan johonkin budopaikkaan tms.Täysin samaa mieltä huhtamon kans, täytyy varmaan sanoo mikolle et poistaa ne 20kg käsipainot millä hulkki kolistelee... Ei vittu, anna ihmisten treenaa. Vaikka se ei sun korvaa/silmää miellytä!
Ja miksi SUA vituttaa kaussäkkiä ei nimittäin jäisi kaipaamaan kovinkaan moniällä.
Hassua tuo kaikki pakkisviha hommeli...itse en tosin ole huomannut mitään erikoista, mutta niin vähän aikaa vasta siellä olen treenaillutkin.
Naisten vessan lavuaari on ollut tukkeessa jonkun hiuksista ja yleisestikin jostain mömmöstä niin kauan kuin olen tuolla ollut eli noin 2 kuukautta...se ois ihan kiva saada toimimaan, kun ei ees ehdi käsiä pestä kunnolla ku vedet tulvii yli!!
Jalkaprässi oli tänään rikki...toivottavasti korjaantuu pian :D onneksi noita korvaavia prässejä tosin löytyy..