Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, meilläkin soi salilla aina joku ihan ihme paska, mutta ketä kiinnostaa? Treenaamaanhan sinne on tultu eikä musiikkia kuuntelemaan. Mulle on ainakin aivan sama mitä musiikkia salilla soi. Tosiaan aina on vaihtoehtona se oma mp3-soitin. On se kumma jos on niin herkkähipiäistä porukkaa ettei voi treenata ku AC/DC:n tai Rammsteinin tahtiin. :piis:
Ei voi ymmärtää. Olisitte kekkonen iloisia siellä meijerillä siitä salista kekkonen! :curs:
Itse olen tässä 1,5 vuotta seurannut, kun omasta hyvästä salista on tehty äärimmäisen surkea sali jossa ei edes penkitkään ole kunnolliset nykyään, levypainoja viety myyntiin, vapaita painoja enään vaan muutama ja nekin ängetty yhtään nurkaan ja salilla soi sama tegno, rap shitti. Itse olisin enemmän kuin mielissäni jos voisin treenata meijerillä, aina kun sielä olen käynyt jumppaamassa niin ei ikinä mitään valittamista päin vastoin se onkin meikäläisen paratiisi josta voi vain unelmoida. Jos Rammstein/AC-DC on humbuukia niin welcome to my gym ja näätte minkälaista skeidaa soitetaan normaalilla salilla sekä kuinka huonosti voi asiat olla tosissaan treenaavan suhteessa salilla.
Missä se palautelaatikko on nykyisin?
Ei tuli mieleen eilen salilla ollessa että salin nimeksi voisi muuttaa JR Fitness Disco, sellaista teknoa tai-mitä-lie-sitten-olikaan soi kajareista. Vain discovalot -ja pallo puuttuu. Nykyisin on ollut pakko ottaa mp3-soitin mukaan treeneihin.
Missä se palautelaatikko on nykyisin?
tota ois tarkotus tulla pk-seudulle tos kk päästä ja arvelin josko sinne meijerille tulisin reenailee.
ni oisin tässä kyselly et vieläkö siellä soi joku helvetin jytkepaukeshaisse ja mikä meininki ylipäätänsä salilla?
eiku murinat takas
Arki iltoisin 16-19 on kova meno IMO,muuten musa vähän nii janäi ja porukkaa jumpaa sillee basicist.Mutta iltapäivällä fiilis on paras
Hmm, ei pitäs konehumppaa enää kuulua kun henkilökunta vähän vaihtui
Ovissa oli lappu, jonka mukaan pääsiäisviikonloppuna päivystys vain lauantaina klo 11-14. Muina päivinä sisään vain magneettikortilla.Osaako joku sanoo onko Mayorssilla henkilökuntaa paikalla nyt viikonloppuna? Taas 90% saleista kiinni näiden älyttömien pyhien takia:down: .
Juu.Ymmärsinkö nyt ihan täysin väärin, että tuonne ei ilman magneettikorttia pääse, kuin jonain päivystysaikoina?
Juu.
PS. En tosin ole aivan satavarma noista pääsiäisviikonlopun päivystysajoista, kun ne eivät meikäläistä millään tavalla koske.