Mayor´s nykyisin pt. 2

Vähän hymyilyttää kun porukka on niin näreissään tuosta musiikista. Ei sillai, onhan siinä tullut havaittua parantamisen varaa, mutta edelliset reilu 6 vuotta otaniemen blue fitnessillä reenattuani en osaisi mayorsin musiikista valittaa vaikka yrittäisin :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep, meilläkin soi salilla aina joku ihan ihme paska, mutta ketä kiinnostaa? Treenaamaanhan sinne on tultu eikä musiikkia kuuntelemaan. Mulle on ainakin aivan sama mitä musiikkia salilla soi. Tosiaan aina on vaihtoehtona se oma mp3-soitin. On se kumma jos on niin herkkähipiäistä porukkaa ettei voi treenata ku AC/DC:n tai Rammsteinin tahtiin. :piis:

Ei voi ymmärtää. Olisitte kekkonen iloisia siellä meijerillä siitä salista kekkonen! :curs:
Itse olen tässä 1,5 vuotta seurannut, kun omasta hyvästä salista on tehty äärimmäisen surkea sali jossa ei edes penkitkään ole kunnolliset nykyään, levypainoja viety myyntiin, vapaita painoja enään vaan muutama ja nekin ängetty yhtään nurkaan ja salilla soi sama tegno, rap shitti. Itse olisin enemmän kuin mielissäni jos voisin treenata meijerillä, aina kun sielä olen käynyt jumppaamassa niin ei ikinä mitään valittamista päin vastoin se onkin meikäläisen paratiisi josta voi vain unelmoida. Jos Rammstein/AC-DC on humbuukia niin welcome to my gym ja näätte minkälaista skeidaa soitetaan normaalilla salilla sekä kuinka huonosti voi asiat olla tosissaan treenaavan suhteessa salilla.

Jep, meilläkin soi salilla aina joku ihan ihme paska, mutta ketä kiinnostaa? Treenaamaanhan sinne on tultu eikä musiikkia kuuntelemaan. Mulle on ainakin aivan sama mitä musiikkia salilla soi. Tosiaan aina on vaihtoehtona se oma mp3-soitin. On se kumma jos on niin herkkähipiäistä porukkaa ettei voi treenata ku AC/DC:n tai Rammsteinin tahtiin. :piis:

Ihan totta, mutta kyllä mua ainakin kismittää, jos salilla soi joku saakelin lässy balladimusa, ja vielä kovalla. Itse tykkään treenata ilman mitään musaa. Nykyään muuten kanssani osuu aika usein samaanaikaan jumppaamaan kaveri, joka laittaa AINA classic.fm:n päälle, se on jo vitusti liikaa:jahas: (tämä siis ei mayor's:lla..)

Ei voi ymmärtää. Olisitte kekkonen iloisia siellä meijerillä siitä salista kekkonen! :curs:
Itse olen tässä 1,5 vuotta seurannut, kun omasta hyvästä salista on tehty äärimmäisen surkea sali jossa ei edes penkitkään ole kunnolliset nykyään, levypainoja viety myyntiin, vapaita painoja enään vaan muutama ja nekin ängetty yhtään nurkaan ja salilla soi sama tegno, rap shitti. Itse olisin enemmän kuin mielissäni jos voisin treenata meijerillä, aina kun sielä olen käynyt jumppaamassa niin ei ikinä mitään valittamista päin vastoin se onkin meikäläisen paratiisi josta voi vain unelmoida. Jos Rammstein/AC-DC on humbuukia niin welcome to my gym ja näätte minkälaista skeidaa soitetaan normaalilla salilla sekä kuinka huonosti voi asiat olla tosissaan treenaavan suhteessa salilla.

No voi kekkonen sua parkaa kekkonen :D

Mieluummin ei musaa ollenkaan kuin teknoa.

Missä se palautelaatikko on nykyisin?

Ei tuli mieleen eilen salilla ollessa että salin nimeksi voisi muuttaa JR Fitness Disco, sellaista teknoa tai-mitä-lie-sitten-olikaan soi kajareista. Vain discovalot -ja pallo puuttuu. Nykyisin on ollut pakko ottaa mp3-soitin mukaan treeneihin.

OMG, jos vielä sais ohjattuja disco-tunteja tohon päälle. :kuola:

PS.:lol2:

Ei mutta se miesten pukkarin vaaka ois oikeesti aika kova.

Menin myöhään illalla Meijerille ja ajattelin päättää päivän jolkotellen juoksumatolla katsellen telkkarista ohjelman. Olin nähnyt niissä juoksumatoissa kuulokkeille pistokkeen, jotta voisi katselun lisäksi myös kuulla telkkarin äänet. Laitoin kuulokkeet letkuun kiinni, painelin niitä Entertainment channel- ja volumenappeja, eikä mitään tullut läpi.

Onko se ylipäätänsä mahdollista kuunnella telkkaria niillä laitteilla?

Jos ei, miksi siellä ylipäätänsä on telkkarit ja sellaiset juoksumatot mihin on lisättynä mahdollisuus kuunnella televisio-/radiokanavia (letku kuulokkeille, kanava- ja volumenapit)

Luulisi olevan pieni vaiva laittaa systeemit käyttöön jos ne eivät sitä tällä hetkellä ole. Se on helpompaa katsoa ohjelmaa kuin lukea lehteä kun jolkottelee matolla.

tota ois tarkotus tulla pk-seudulle tos kk päästä ja arvelin josko sinne meijerille tulisin reenailee.
ni oisin tässä kyselly et vieläkö siellä soi joku helvetin jytkepaukeshaisse ja mikä meininki ylipäätänsä salilla?

eiku murinat takas :rock:

tota ois tarkotus tulla pk-seudulle tos kk päästä ja arvelin josko sinne meijerille tulisin reenailee.
ni oisin tässä kyselly et vieläkö siellä soi joku helvetin jytkepaukeshaisse ja mikä meininki ylipäätänsä salilla?

eiku murinat takas :rock:

Arki iltoisin 16-19 on kova meno IMO,muuten musa vähän nii janäi ja porukkaa jumpaa sillee basicist.Mutta iltapäivällä fiilis on paras

Arki iltoisin 16-19 on kova meno IMO,muuten musa vähän nii janäi ja porukkaa jumpaa sillee basicist.Mutta iltapäivällä fiilis on paras

Hmm, ei pitäs konehumppaa enää kuulua kun henkilökunta vähän vaihtui :)

Hmm, ei pitäs konehumppaa enää kuulua kun henkilökunta vähän vaihtui :)

Ei konehumppaa,mutta tota eminemii tulee ihan liikaa ja muuta räppii,vois niitten tilalle laittaa jotai örinä hevii
Itseäni ei juurikaan musiikin taso kiinnosta.Jos haluan jotain tietyä otan ämpärin mukaan,mutta niille ketkä tarvitsevat agrea musasta nin ne varmasti haluaisivat vähän rajumpaa musaa

joo no itte varmaan rupeen käymään tos 11-12 kunjos rupeen tekee pelkkää iltavuoroo. mutmut kaippa sitä sit meijeri voiton vei :)

Osaako joku sanoo onko Mayorssilla henkilökuntaa paikalla nyt viikonloppuna? Taas 90% saleista kiinni näiden älyttömien pyhien takia:down: .

Osaako joku sanoo onko Mayorssilla henkilökuntaa paikalla nyt viikonloppuna? Taas 90% saleista kiinni näiden älyttömien pyhien takia:down: .
Ovissa oli lappu, jonka mukaan pääsiäisviikonloppuna päivystys vain lauantaina klo 11-14. Muina päivinä sisään vain magneettikortilla.

Ymmärsinkö nyt ihan täysin väärin, että tuonne ei ilman magneettikorttia pääse, kuin jonain päivystysaikoina? Ja jos näin on niin milloin sinne pääsee ilman korttia?

Paljoko kertamaksu?

Ymmärsinkö nyt ihan täysin väärin, että tuonne ei ilman magneettikorttia pääse, kuin jonain päivystysaikoina?
Juu.

PS. En tosin ole aivan satavarma noista pääsiäisviikonlopun päivystysajoista, kun ne eivät meikäläistä millään tavalla koske.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom