Mayor´s nykyisin pt. 2

EN tarkoittanut ettei noi asiat kaipaa muutosta, mutta mielestäni kyseiset asiat eivät ole tärkeimmästä päästä, sillä eivät ole itse treeniä haittaavia.

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 ja tohon mun tekstiin oli yritetty viljellä ironiaa, mutta ei ilmeisesti onnistunut / auennut ihan kaikille...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Loistava sali treenata ja ilmapiiri on mainio! Ei jaksa kiinnostaa, jos vaaka ei aina pelitä tai joku lamppu on palanu. Reenatkaa, ni ei tarvii miettii tommosta paskaa!

Ilmeisesti unohdin eilen mp3-soittimeni Mayorsille, joko seinän vieressä olevan kävelylaitteen päälle tai sitten venyttelyalueelle johonkin. Kävin aamulla katsomassa jos soitin ois vielä tallella, mutta ei näkynyt.. :( Toivottavasti joku ihana ihminen on ottanut sen talteen (justjoo) ja palauttaa sen respaan tai suoraan mulle :) Ei täs muuta, mutta se ei ees oo mun :eek:

Ou jee, joku oli ottanut soittimen talteen ja kiikuttanut sen vastaanottotiskille!!! :rock: En olisi ikinä uskonut, että saan sen takaisin. Kiitos, pelastitte mun päivän :haart: :love:

Pitääpäs tulla Heinäkuussa täältä pohjoisesta sinne etelään, ja ehdottomasti tuolla Mayorssilla pitää käyä tsekkaamassa paikat.

Fiona sanoi:
Ou jee, joku oli ottanut soittimen talteen ja kiikuttanut sen vastaanottotiskille!!! :rock: En olisi ikinä uskonut, että saan sen takaisin. Kiitos, pelastitte mun päivän :haart: :love:

Upeaa ku sait sen takas :) Ei aamulla itelläkään tosiaan sattunut silmään sellasta ku tänään treenasin. Mutta kiva kuulla, että joku oli löytänyt sen eikä pistänyt omaan taskuunsa! Tosin tuskimpa kukaan salille lähtee varastelemaan :D Kisikselle ehkä, mutta luulis ettei tonne!

Fiona sanoi:

Kyllä niitä rehellisiä ihmisiä on vielä nykypäivinäkin :) .

Joku Mayor's:n vakijokävijöistä varmaan tietää että onko salilla suorituspaikkaa "glute ham raise" -liikkeelle? Eli tälle.

Liikkeenhän voi toki tehdä vaikka puolapuiden avulla... :)

celt sanoi:
Joku Mayor's:n vakijokävijöistä varmaan tietää että onko salilla suorituspaikkaa "glute ham raise" -liikkeelle? Eli tälle.

Liikkeenhän voi toki tehdä vaikka puolapuiden avulla... :)

Tuon liikkeen voi periaatteessa tehdä jossain selkäpenkissä ja kyllä sieltä puolapuutkin löytyy.

celt sanoi:
Tuo on joku ihan pelleversio oikeasta GHR:stä, jossa polvet ovat kiinni tasapenkissä ja nimenomaan polvi toimii liikkumattomana akselina:

ghr.jpg

Tätä oikeaa glutehamraisea olen tehnyt Mayor'silla ylätaljassa, asettamalla tasapenkin poikittain ylätaljan eteen ja käyttämällä ylätaljaa keventävänä vastuksena.

Hulkki sanoi:
Tuo on joku ihan pelleversio oikeasta GHR:stä, jossa polvet ovat kiinni tasapenkissä ja nimenomaan polvi toimii liikkumattomana akselina:

katso liitettä 25595

Tätä oikeaa glutehamraisea olen tehnyt Mayor'silla ylätaljassa, asettamalla tasapenkin poikittain ylätaljan eteen ja käyttämällä ylätaljaa keventävänä vastuksena.
Tuo on ihan kauhea liike, tuntuu että repii just takareidet paskaksi. Siinä saa olla aika sälli jos ilman pakkaa vetäsee toistoja.

Powerilla on "penkki" tota varten. Ihan kurko liike takareiskoille. Eka sarja tuntuu aina justa siltä et lihakset ja jänteet repee, mut sit alkaa lyyti kirjoittaan. Loistava vetää superina koukistusten kanssa.

PunttiOskari sanoi:
Tietääkö Hulkki tai joku muu, onko Mayors´sin punaisen Flex-reisikoukistuskoneen painot ilmoitettu kiloissa vai paunoissa?

jos meinaat sitä vehjettä siinä rappusten vieressä/ovi pihalle jonnekka ei pääse niin ova ilmoitettuna LBS eli paunois

PunttiOskari sanoi:
Tietääkö Hulkki tai joku muu, onko Mayors´sin punaisen Flex-reisikoukistuskoneen painot ilmoitettu kiloissa vai paunoissa?
Paunoissa tottakai. Lisäksi tuo kone on melko "kevyt", eli koko 285 paunan pakalla (noin 130 kg) saa tehtyä helposti pidempääkin sarjaa (esim. Doggcrappin aikana 20 toistoa hitain negatiivisin) vaikka sama painomäärä siinä Kraftwerkin vastaavassa vipuvarsilaitteessa jäisi kuolleena paikalleen eikä liikkuisi varmaan milliäkään.

psali sanoi:
onks mayor kortilla auki pe-su?

meinaa töölöön sali on kiinni::
Juhannuksen aukioloajat:
to 22/6 07-15
pe - su suljettu

Kortilla pääsee pe-su muistaakseni viikonloppuaikataulun mukaan eli 7-21.

Kortilla pääsee pe-su muistaakseni viikonloppuaikataulun mukaan eli 7-21.

Tänään kun kävin, niin killisilmilläni luulen nähneeni pe-su aukioloajat (magneettikortilla) 12-18 :) .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom