Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä on salin nykytilanne?
- Asiakaspalvelu
- Laitteet
- Ilmapiiri
- Siisteys
- Aukioloajat
- Hinnoittelu
- Onko sali ruuhkautunut
- Summa summarum: Kannattaako tulla treenaamaan Activelle?
Eli vieläkö salissa löytyy potentiaalia?
Mikä on salin nykytilanne?
- Asiakaspalvelu
- Laitteet
- Ilmapiiri
- Siisteys
- Aukioloajat
- Hinnoittelu
- Onko sali ruuhkautunut
- Summa summarum: Kannattaako tulla treenaamaan Activelle?
Eli vieläkö salissa löytyy potentiaalia?
Aukioloajat on perseestä jos ei ole korttia, kortillahan sisään pääsee 06-23.Asiakaspalvelu
Joo, aukioloajat perseestä..Palvely nykyään hyvää kun tiskintakana mukava tyttö...eikä se vihainen mies:jahas:
Aukioloajat
Kuten mainitsin, perseestä
Siis on mulla kortti mutta silti. Ennen sali oli myös lauantaisin auki. Eli toki se on huonompi suunta kun sulkee jo torstaina.Aukioloajat on perseestä jos ei ole korttia, kortillahan sisään pääsee 06-23.
Siis on mulla kortti mutta silti. Ennen sali oli myös lauantaisin auki. Eli toki se on huonompi suunta kun sulkee jo torstaina.Aukioloajat on perseestä jos ei ole korttia, kortillahan sisään pääsee 06-23.
No ei kai niitä nyt mitenkään savusteta sieltä ulos..? Eikä tosta salista mun mielestä olla tekemässä mitään annanlukusalia millään muotoa. Ton salin ois aika tyhmää savustaa vanhoja asiakkaitaan ulos kun ei tonne juuri uusiakaan pukkaa.Nykyisellä salilla käy koko ajan enemmän vanhoja Mayorsin asiakkaita, eli voisi päätellä että Meijerin toiminta jatkaa samaa rataa eli alaspäin. Ts. vanhoja bodareita savustetaan ulos, jotta päästään kaikki kuntoklupille lukeen Annaa.
Jep, kulut vain on pitkälti minimoitu juuri tuolla asiakaspalveluajan rajoittamisella neljään tuntiin päivässä maanantaista torstaihin.No ei kai niitä nyt mitenkään savusteta sieltä ulos..? Eikä tosta salista mun mielestä olla tekemässä mitään annanlukusalia millään muotoa. Ton salin ois aika tyhmää savustaa vanhoja asiakkaitaan ulos kun ei tonne juuri uusiakaan pukkaa.
Paskat, liian vaikeeta.Tuohon törmäilyyn auttaa enemmän Hulkki se, että katsot vähän eteenpäin kun viiletät salilla sen päästä päähän aina ;)
Laitoin palautetta asiakaspalveluun ja homma selvisi. Sain korvauksen nousseesta kk-maksusta ja menetetyistä solariumkerroista.
Jos joku ei sattunut tietämään niin kortilla olevat solkkukerrat ovat voimassa 3kk.
Jos joku ei sattunut tietämään niin kortilla olevat solkkukerrat ovat voimassa 3kk.