Mayor´s nykyisin pt. 2

Mikä on salin nykytilanne?

• Asiakaspalvelu
  • Laitteet
  • Ilmapiiri
  • Siisteys
  • Aukioloajat
  • Hinnoittelu
  • Onko sali ruuhkautunut
  • Summa summarum: Kannattaako tulla treenaamaan Activelle?

Eli vieläkö salissa löytyy potentiaalia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

• Asiakaspalvelu
  • Laitteet
  • Ilmapiiri
  • Siisteys
  • Aukioloajat
  • Hinnoittelu
  • Onko sali ruuhkautunut

* Asiakaspalvelu - auki ma-to 16-20!!!
* Laitteet - samat kuin ennenkin, hyvät.
* Ilmapiiri - loistava! Körmyt vittuilee mulle.
* Siisteys - voisi olla siistimpää. Suursiivous olisi paikallaan silloin tällöin.
* Hinnoittelu: outo! Esim. mulla on korkeampi kuukausiveloitus kuin mitä sopimuksessa lukee! Ja vuodessa veloitetaan 13kk maksut!!!
* Onko sali ruuhkautunut: aina on mahtunut treenaamaan.
* Kannattaako salille tulla treenaamaan: se on jokaisen oma päätös. Riippuu millaisella salilla viihdyt. Itse olen alkanut harkitsemaan salin vaihtoa monen vuoden jälkeen. Alkaa kypsyttämään Activen touhu!

Eilen sain tietää että mun kortilta oli napattu 13-14 solkkukertaa v*****n!!! Eikä tästäkään ilmoitettu mitään, ihme touhua. Active pitää tosi hyvää huolto vanhoista asiakkaistaan :down: .

• Asiakaspalvelu
  • Laitteet
  • Ilmapiiri
  • Siisteys
  • Aukioloajat
  • Hinnoittelu
  • Onko sali ruuhkautunut

Asiakaspalvelu
Joo, aukioloajat perseestä..Palvely nykyään hyvää kun tiskintakana mukava tyttö...eikä se vihainen mies:jahas:

Laitteet
Samat edelleenkin. Viimeksi oli taljan remmi rikki ja sinne hommattiin uusi. :worship:

Ilmapiiri
Hemmetin levoton, h0h0h.. Jengi tietää:evil::whip:

Siisteys
En oo kiinnittänyt hirveesti huomiota...paitsi pölyistä

Aukioloajat
Kuten mainitsin, perseestä

Hinnoittelu
Sais olla halvempaa tietenkin:D

Onko sali ruuhkautunut
Kyllä sinne bodarienkin pikku pyllykät mahtuvat;)

Summa summarum: Kannattaako tulla treenaamaan Activelle?
Kannattaa toki, mutten tiedä kannattaako sitoutua:rolleyes:

Asiakaspalvelu
Joo, aukioloajat perseestä..Palvely nykyään hyvää kun tiskintakana mukava tyttö...eikä se vihainen mies:jahas:

Aukioloajat
Kuten mainitsin, perseestä
Aukioloajat on perseestä jos ei ole korttia, kortillahan sisään pääsee 06-23.

Nykyisellä salilla käy koko ajan enemmän vanhoja Mayorsin asiakkaita, eli voisi päätellä että Meijerin toiminta jatkaa samaa rataa eli alaspäin. Ts. vanhoja bodareita savustetaan ulos, jotta päästään kaikki kuntoklupille lukeen Annaa.

Siis on mulla kortti mutta silti. Ennen sali oli myös lauantaisin auki. Eli toki se on huonompi suunta kun sulkee jo torstaina.

Siis on mulla kortti mutta silti. Ennen sali oli myös lauantaisin auki. Eli toki se on huonompi suunta kun sulkee jo torstaina.

hups, tuli tuplana..

Nykyisellä salilla käy koko ajan enemmän vanhoja Mayorsin asiakkaita, eli voisi päätellä että Meijerin toiminta jatkaa samaa rataa eli alaspäin. Ts. vanhoja bodareita savustetaan ulos, jotta päästään kaikki kuntoklupille lukeen Annaa.
No ei kai niitä nyt mitenkään savusteta sieltä ulos..? Eikä tosta salista mun mielestä olla tekemässä mitään annanlukusalia millään muotoa. Ton salin ois aika tyhmää savustaa vanhoja asiakkaitaan ulos kun ei tonne juuri uusiakaan pukkaa.

No ei kai niitä nyt mitenkään savusteta sieltä ulos..? Eikä tosta salista mun mielestä olla tekemässä mitään annanlukusalia millään muotoa. Ton salin ois aika tyhmää savustaa vanhoja asiakkaitaan ulos kun ei tonne juuri uusiakaan pukkaa.
Jep, kulut vain on pitkälti minimoitu juuri tuolla asiakaspalveluajan rajoittamisella neljään tuntiin päivässä maanantaista torstaihin.

Sali itsessään on ihan se sama mikä aina ennenkin, mitään laitteita ei ole poistettu tai vaihdettu (itse asiassa juuri muutama päivä sitten huolsivat laitteistoa ja vaihtoivat vaijereita, jne). Eli esimerkiksi meikäläisen kaltaiselle treenaajalle, jolla on magneettikortti eikä melkeinpä koskaan mitään asiaa henkilökunnalle, Meijeri on edelleen aika loistava treenimesta. On oikeastaan vain hyvä, että väkeä ei ole enää yhtä paljon kuin joskus taannoin, koska voin sitäkin paremmin vetää rauhassa omat treenini törmäämättä koko ajan muihin treenaajiin :D

Se on massa mikä määrää, mutta tosissaan ajattelin siirtyä tuolta yliopiston salilta mestaan josta voisi mahdollisesti lisäapua oman harrastuksen kehittämiseen motivoivan treeniympäristön muodossa. Laitevalikoimakin oli vielä vuosi sitten huomattavasti parempi. Ja lisäksi sali on vaan 200m päässä.

Mitä Pro-Pain totesi aikaisemmin saa ainakin allekirjoittaneen epäröimään salin vaihtoa, etenkin kun hommaan pitäisi tehdä vuoden sitoumus. Muuten ei olisi ongelmaa, mutta jos esim. loukkaantumisen sattuessa treenaaminen jää kokonaan tai jos joutuu vaihtamaan paikkakuntaa, kuinka tämän sopimuksen purkaminen käytännössä onnistuu? Entäs mahdolliset sanktiot?

Viime hetken lisäyksiä:

* Laitteet: tänään yhden taljan vaijeri oli poikki.
* Siisteys: yläkerran venyttelytilan lattia on muuten aika karmeessa kunnossa. Miesten vessan lavuaari ei ollut toiminnassa.

Pitää vissiin käydä jäsenyysneuvotteluissa ja jos en ole tyytyväinen, niin GB kutsuu. Vaikka matka onkin aavistuksen pitempi. Kiitoksia kaikille vastanneille, ja laittakaa toki lisää mielipiteitä tähän niin teen sitten viimeisen päätöksen neuvottelujen jälkeen. Olen kuitenkin näistä jäsenyyteen perustuvista kuntosaleista kuullut roppakaupalla huonoa mainosta.

Laitoin palautetta asiakaspalveluun ja homma selvisi. Sain korvauksen nousseesta kk-maksusta ja menetetyistä solariumkerroista.

Jos joku ei sattunut tietämään niin kortilla olevat solkkukerrat ovat voimassa 3kk.

Laitoin palautetta asiakaspalveluun ja homma selvisi. Sain korvauksen nousseesta kk-maksusta ja menetetyistä solariumkerroista.

Jos joku ei sattunut tietämään niin kortilla olevat solkkukerrat ovat voimassa 3kk.
:eek::eek::eek:

Voi vittu, eivät sit aatelleet mainita!!!???

Just, mitä helvettiä :jahas: Solariumkäyntien maksimimääräksi vuotta kohden suositellaan 10 kertaa, että luulis nyt solariumpalvelujen tarjoajan antavan tähän edes mahdollisuuden.. Eikö ne kuitenkin ole 10 x kortteja, mitä useimmiten ostetaan??

Ihmettelinkin, miksei mun solkkukortti toiminut tuossa vuoden alussa. Ne solariumkerrat on ostettu Mayorsin aikana ja omistajan vaihtuessa luvattiin, että noi kerrat säilyy kortilla. Eikä puhuttu mistään kolmesta kuukaudesta!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom