Mayor´s nykyisin pt. 2

Pro Pain on kyllä ihan ykkönen x) ne kuvat saivat niin suurta hilpeyttä muhun, että ei ollu treenistä tulla mitään. haha
Sä mitään porttaria saa.

Naisten pukkarissa haisee levä...mutta muuten on tosi siistinä ollu pitkään. Kivat meille. Mutta alakerran vessat on kuvottavia...porukka paskoo pitkin reunoja ja paperit siellä täällä, joten aika sikoja ovat jotkut porukastamme.

Musiikki on muuten über makeeta. Siellä soi meikän lähes kaikki lempparit. Ja sitä raskasta sankariheviä. Ei joku viittis kertoa niitten nimiä? Eli Cradlen tyyppistä. U know?Tänään tuli Dimmuakin :haart:

Kiva toi solkkutarjous, paree ois et sieltä ei katoo niitä kuten PP pelotteli.

Mutta on se silti salien aatelia, vaikka olis suuri pölypallo, ei mikään meitä erota. Luomikselta taas aika väsynyttä juttua, huoh...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Musiikki on muuten über makeeta. Siellä soi meikän lähes kaikki lempparit. Ja sitä raskasta sankariheviä. Ei joku viittis kertoa niitten nimiä? Eli Cradlen tyyppistä. U know?Tänään tuli Dimmuakin :haart:
Anteeksi :offtopic:, mutta Cradle ja Dimmu nyt eivät ole sankariheviä nähneetkään. Tosin piruako niillä genreillä tekee, tykkää tai ei tykkää, vain sillä on merkitystä musan suhteen.

Anteeksi :offtopic:, mutta Cradle ja Dimmu nyt eivät ole sankariheviä nähneetkään. Tosin piruako niillä genreillä tekee, tykkää tai ei tykkää, vain sillä on merkitystä musan suhteen.
en väittänytkään Dimmun olevan sankariheviä. Ja kirjoitinkin RASKASTA sankariheviä, vai kuvaisiko melodinen sitten paremmin. En hae niin raskasta kuin Dimmu, tai kevyttä kuin Helloween, vaan jotakin siltä väliltä. Ymmärsiköhän kukaan...No nyt tää lähtee, ettei hermostu enempää, loman tarpeessa näköjään.:)

Käykös Kuitusen Virpi nykyään Mayor'silla vai näenkö näkyjä? Kaikki on toiminut aika jees viimeaikoina ja miesten vessan paperikone on pop, kunhan se muistetaan täyttää joskus myös.
Musa on suht karseeta n. 80%:sti. Rock painotteisuus on jees, mut ehkä vähän mainstreamimpää, pliis.

Nostellaas tätä.. Reissuduuni loppuu, ja pitäisi löytää sali läheltä Larua. Vieläkö ex-Mayor's:n meno on yhtä hapuilevaa kuin mitä viimeisin puolen vuoden viesteissä annetaan ymmärtää? Onko parannusta tapahtunut?

Vastauksista jo etukäteen kiitellen.

Tietääkös joku, millainen toi tämänhetkinen kampanjatarjous on? Ajattelin jos vaihtais hot gymiltä meijerille niin saisi treeniin jotain motivaatiotakin.

Kun salilla oli joskus toukokuussa asiakaskysely niin onko salilla tapahtunut mitään parannuksia kyselyn johdosta?!

No me ollaan saatu tyttöjen puolelle se kello :D

Onkos muilla ollut kortin kanssa häikkää?
Mä en taaskaan päässyt sisään, vaikka olisi kyllä pitänyt.

Miesten sauna on edelleen läpimätä ja haisee paskalle. Joskushan sitä fiksattiin, mutta puoli vuottako siinä meni, kun tilanne oli sama kuin nyt. Musiikista sen verran, että samat biisit on nyt soinut jo tarpeeksi pitkään. AC/DC:n pakkosoitto alkuaikoina oli tosin jees.

Tossa aamulla tosiaan en päässyt omalla kortilla sisään, mutten myöskään sitten toisella kortilla. Liekö sitten ollut joku häikkä ettei kukaan päässyt.

Muuten tuntuu tuo kortti brakaavan aina aika ajoin, muutama valitellut samaa.

Mulla on aina toiminu kortti mitä nyt pari vuotta oon käyny tual. En kyl oo käyny aamuyöstä :) Tyyliin 6-8.

Onks siellä salin seinällä lappu jossa ilmoitetaan salihintojen noususta 47,90e/kk ensi vuoden alusta? Koskeekohan se siis kaikki sopimusasiakkaita vai vain uusia sopimusasiakkaita? Enemmän tietävät kertokaa!!

Nyt on salin siivousasiatkin ilmeisesti taas "ulkoistettu" ja ainakin yksi mieshenkilö puuhastelee. Viime vkolla yhtenä iltana,ehkä kasilta, olin ainoa nainen pukkarissa ja menin suihkuun, aloin kuunnella että mitä oikein tapahtuu kun ihan pokkana sinne änkes samaan aikaan tää miekkonen kuuraan lattioita. Nähdessään mut huusi et "siivoushenkilökuntaa"! Ja todettakoon että sama ihminen näki mun menoni pukkariin.
Sitä ennenhän oli se nainen joka hyöri imurin kanssa keskellä salia, niin että kilometrin pituisiin letkuihin kompuroi aina kesken treenien.

Tulee vaan mieleen et eikö niitä siivouksia pystyisi hoitamaan aikana kun sali on kiinni koska kyseessähän ei ole mikään 247?

Muaki snadisti ärsyttää sama juttu ja viel ku se yks siivooja tyylii änki mun viereen justku olin tekemäs sarjaa nii vähä alko vituttaa..

Joskus sillä siivoojanaisella oli henkilökunnan kans jotai vääntöö työajoista ja hän tais sanoa, ettei tuu siivoomaan silloin kun sali on kiinni ja että hänelle sopii ne ajat mitkä hän ilmoittaa ja jos ei käy niin ei käy.

Kyllähän se on kerran jos toisenkin ottanut aivoon ku koittaa treenata ja se siinä jotain moppailee et joutuu varoo ja lisäks lattia on märkä. Pukkarissaki saanu pari kertaa vetästä salikengät jalkaa päästäksee kävelee 5m kuivin sukin. Paskasta on, vaikka siivous onkin näin näkyvää :D

Nostavat suoraveloitus kuukausimaksuja.

Nyt siis vähän kalliimpi. Vielä tuohon tuo älytön 28 päivän kuukausi, eli 13 kertaa vuodessa pitää maksaa kuukausimaksu,....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom