Mayor´s nykyisin pt. 2

Yritän vain olla asiakkaiden ja yrityksen välissä. Olen asiakas joka maksaa Activelle kk-maksua, kuten kaikki muutkin. Tietyt asiat Active tekee omien sapluunojen mukaan ja se muutos on aiheuttanut närää osalle vanhoista asiakkaista.
Kaikille tiedoksi, että vanhat sopimukset jatkuvat normaalisti. Pasi Silvennoinen päätti asian tänään 13.09.2007

Vanhojen sopimustenhan piti tietääkseni muutenkin jatkua normaalisti, mikäs ylimääräinen päätös tämä oli?

Itselläni ei ole suoraveloituksen hinta muuttunut mihinkään suuntaan, ja hyvä niin.
Laskutus olisi tosin hyvä hoitaa kerran kuukaudessa niinkun ennenkin, eikä 28 päivän välein...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tule uni, kun on marmatettavaa, niin hoidetaan tämä alta pois;

1. Minkä takia telkkarit eivät toimi? Digiboksien puuttumisen takia? Mutta eikö Ruohiksessakin olla kaapeliverkossa, mikä maksaa? Itselläni on vaikeuksia lukea lehteä juoksumatolla, telkkari olisi ihan hyvä.

2. Miksi juoksumatoista sun muista aerobisista laitteista on vain puolet päällä? Helpottaisi kummasti jos olisi kaikilla tilaa.

3. Sitten asioihin joihin sali ei voi vaikuttaa, mutta asiakkaat voisivat ottaa paremmin muita huomioon;
3.1 voisiko henkilöt, jotka varaavat penkkejä latomalla niiden päälle käsipainoja ystävällisesti olla tekemättä niin. Jos ei itse fyysisesti ole penkin päällä treenaamassa, ei ole syytä varata penkkiä.
3.2 jos nyt toinen ristikkäsitaljoista menetti yhden vaijerin (toivottavasti kellekään ei sattunut mitään), ja jos ei tarvitse kuin yhtä ristikkäistaljan puolta (vai miten tuo nyt järkevästi sanotaan), voisiko harkita treenaavansa sillä ristikkäistaljalla jossa vain yksi puoli toimii, jolloin muut voisivat käyttää tarvitsemaansa ristikkäistaljaa?
Saikohan tästä nyt mitään selvää.

Meni kyllä pikkasen päin vittua treenit tänään, harmittaa. Piti mennä ihan väärässä järjestyksessä kun paikkoja varattiin ihan syyttä.
Ja iltapalaksi nauttimani Ehrmanni maistui ihan Emmentalilta.

Mutta kiitos sille, joka on hankkinut sen kukkakasvin naisten pukkariin! Se piristää. Ja juoma-automaatti on yhä hieno juttu.

Vastailen henkilökunnan puolesta.
Digipoksit on hankittu, mutta kiinteistöllä ei ole tarpeeksi korkeita tikkaita. Poksit tullaan laittamaan pikaisesti lankkuja apuna käyttäen. Salin kaikki "lihavat" pojat seisoo lankun toisessa päässä ja asentaja toisessa :)
Vaijeri tosiaan katkesi ristitaljasta. Vaijerit tullaan vaihtamaan uusiin, kun ovat kuluvaa luonnonvaraa.

Vastailen henkilökunnan puolesta.
Digipoksit on hankittu, mutta kiinteistöllä ei ole tarpeeksi korkeita tikkaita. Poksit tullaan laittamaan pikaisesti lankkuja apuna käyttäen. Salin kaikki "lihavat" pojat seisoo lankun toisessa päässä ja asentaja toisessa :)

:lol2: kuulostaa mielenkiintoiselta ratkaisulta!
Juu, eihän siinä, vaijerit nyt saattavat katkeilla. Tossa kohtaa olisi vaan toivonut asiakkaiden ottavan muita huomioon, eilinen rintatreeni kun vaan meni ihan mahdottomaksi. Kai sitä toivoo tavoittavansa salin käyttäjiä tätä kautta.

Tuo siivoojadaami teki kuitenkin eilen hyvän teon salilla. Tässäpä pieni hassu tarina eläintarhasta nimeltä Active Kuntoklubi:

Eräs salilla kävijä oli jättänyt ikävän sotkun salin venyttelytasanteelle. Sotkun havainnut tyttönen ja itse sanottiin sotkusta siivoojalle joka lähti jäljittämään sotkun aiheuttajaa, ja lopulta tuon löysikin ja laittoi tämän itse siivoamaan (tai oikeastaan sotkun aiheuttajan omistajan). Minulle tuli ainakin hyvä mieli kun ei siivoojan tarttenut alkaa sitä siivoamaan. Siivottava sotku kun ei ollut mikään lattialle läikkynyt proteiinidrinksu tai maahan heitetty nenäliina. Siellä lattialla oli nimittäin koiranpaskaa. Ihan kunnon pökäle. Täytyy myöntää että en ihan heti meinannut uskoa silmiäni kun tuon haiskahtavan tuotoksen salin lattialla näin.

Itteäni eniten salissa ärsyttää salin käyttäjien toiminta. Kyllähän miehet reenata osaa, mutta esim käymälöissä on monesti aika legendaarinen siivo. Kuset pitkin lattioita yms. Ja sitä en voi käsittää kuin vessojen lattioille kerääntyy aina sitä paperin silppua. Joillekkin se kai on liikaa vaadittu koittaa saada se paperi matkaamaan paperitelineestä pönttöön/roskikseen ilman että puolet jää matkalle.

Eipä mulla muuta. Salihan on varsinaiselta käytettävyydeltään huippu edelleen, mutta jos en aivan vieressä asuis niin olisin jo vaihtanut salia.

Mua ärsyttää kun joutuu väistelemään imuria ja siivoojaa reenin aikana, mun mielestä pitäis kuitenkin ajatella enemmän salilla kävijöitä, eikä häiritä ja häsytä vieressä ku toinen yrittää keskittyä reeniin. Ja se musiikki välillä, voehan elämän kevät.

Mitä ihmettä? Käykö tuolla salilla paljonkin koiria? Onko salin vetäjä alan ihminen ollenkaan? Luulisi esim. tänne palstalle joskus eksyvän ihmettelemään. Menee jo salikomedian puolelle nämä jutut.

Tuo siivoojadaami teki kuitenkin eilen hyvän teon salilla. Tässäpä pieni hassu tarina eläintarhasta nimeltä Active Kuntoklubi:

Eräs salilla kävijä oli jättänyt ikävän sotkun salin venyttelytasanteelle. Sotkun havainnut tyttönen ja itse sanottiin sotkusta siivoojalle joka lähti jäljittämään sotkun aiheuttajaa, ja lopulta tuon löysikin ja laittoi tämän itse siivoamaan (tai oikeastaan sotkun aiheuttajan omistajan). Minulle tuli ainakin hyvä mieli kun ei siivoojan tarttenut alkaa sitä siivoamaan. Siivottava sotku kun ei ollut mikään lattialle läikkynyt proteiinidrinksu tai maahan heitetty nenäliina. Siellä lattialla oli nimittäin koiranpaskaa. Ihan kunnon pökäle. Täytyy myöntää että en ihan heti meinannut uskoa silmiäni kun tuon haiskahtavan tuotoksen salin lattialla näin.

Itteäni eniten salissa ärsyttää salin käyttäjien toiminta. Kyllähän miehet reenata osaa, mutta esim käymälöissä on monesti aika legendaarinen siivo. Kuset pitkin lattioita yms. Ja sitä en voi käsittää kuin vessojen lattioille kerääntyy aina sitä paperin silppua. Joillekkin se kai on liikaa vaadittu koittaa saada se paperi matkaamaan paperitelineestä pönttöön/roskikseen ilman että puolet jää matkalle.

Eipä mulla muuta. Salihan on varsinaiselta käytettävyydeltään huippu edelleen, mutta jos en aivan vieressä asuis niin olisin jo vaihtanut salia.

Kuulostaa siltä että ex. meijerillä on yhä elukkamainen meininki, mutta eri tavoin kuin aiemmin. Koirat paskoo salin ja apinat kuseksii vessojen/pukuhuoneen lattialle. Ei paha, kyllä noinkin saa nimeä ja kuuluisuutta :D

Olen aina henk.koht. ihmetellyt suomalaisia miehiä. jotka ovat niin sohloja pikku piliensä kanssa etteivät osaa kusta vessanpönttöön roiskimatta seinille ja lattialle. Jos ei hallitse edes tätä, niin on paras istua kuselle, tai välttää kusemista yleisissä vessoissa.

Se on helvetin sääli että kaikki kunnon salit tippuu epäpätevien tollojen käsiin, näivettyy juppien keimailupaikoiksi ja kuolee lopulta omaan mahdottomuuteensa. Muutama vuosi sitten kaikki BodySM- mitalit jaettiin Gold's Gymin (sittemmin Mayor'sin) ja muun maan kesken, mutta tämän vuoden kisoissa ei tainnut kympin sakissa olla montaakaan ruoholahdessa treenaavaa. Kisat ja koko laji riutuu koska salibisnes on huonosti hoidettua, hc-saleja ei kohta enää ole ja harrastuksesta on tehty niin kallis ettei hommassa ole mieltä. Tämäkin pulju on yläkanttiin hinnoiteltu ja silti huolto on retuperällä, laitteita rikki, poissa käytöstä, vessat ja pukuhuoneet saastaisia, palvelu luokatonta. Ihminen, joka vapaaehtoisesti maksaa tuollaisen hinnan salikortista, odottaa ihan oikeutetusti että sali on siisti ja laitteet ehjiä sekä käytettävissä, sillä se on nimenomaan se mitä sillä rahalla pitää saada.

Ei esim. ne vaijerit ole niin kalliita ettei niitä voisi ostaa uusia, vallankin kun se on laitteen jotakuin ainoa kuluva osa pehmusteiden lisäksi. Samassa talossa on k-rauta joka myy vaijeria alle euron metri. Tuollaisen vaihtaa muutamassa minuutissa, joten on aivan turhaa pitää laitteita pois käytöstä tuon takia. Tuollainen pitäisi osata ja tajuta hoitaa ilman että asiakkaat kitisee siitä.

Jotenkin myös kyllästyttää tuo ainainen piipitys tuosta liikepaikan hinnasta. Vuokra on se mikä on, se on oma valinta että tuohon on ryhtynyt, ja jos on haukannut liikaa, onko se asiakkaitten vika? Yrittäjän tehtävä on kattaa kustannukset ja tyhmänkin pitäisi ymmärtää ettei se onnistu huonolla palvelulla ja paskaisella salilla.

Jos asiakkaille jää paikasta negatiiviset fiilikset, niin asiakas etsii toisen salin. Hyvin yksinkertaista. Jos hinta ja puitteet ovat ristiriidassa kuten nyt, niin asiakas etsii toisen salin. Tämäkin yhtälö on aika helppo. Jos liikepaikka on liian kallis, niin silloin joko neuvottelee vuokrasopimuksen uusiksi tai hankkii halvemmat tilat sieltä, missä ei ehkä vielä ole 4 -5 salia samalla neliökilometrillä. Äärimmäisen yksinkertaista. Jos ei ole kykenevä tähän, niin se on voi voi. Hyvin pian huomaavat että paskaisen ja huonosti palvelevan salin pitäminen ei tuota muuta kuin entisiä asiakkaita.

Vanhojen sopimustenhan piti tietääkseni muutenkin jatkua normaalisti, mikäs ylimääräinen päätös tämä oli?

Itselläni ei ole suoraveloituksen hinta muuttunut mihinkään suuntaan, ja hyvä niin.
Laskutus olisi tosin hyvä hoitaa kerran kuukaudessa niinkun ennenkin, eikä 28 päivän välein...
Paljonko Mayorin suoraveloituksen hinta oli ja mikä se on Activella?

kuinka ruuhkainen tuo on siinä 18-20 välillä? Salinvaihto kenties edessä...

kuinka ruuhkainen tuo on siinä 18-20 välillä? Salinvaihto kenties edessä...

Kyllä siel porukkaa on usein kyl tohon aikaan ihan kunnolla,muttei niin paljon et häiritsis

Turha yrittää päästä tosta salista eroon. Koitettiin miehen kanssa ja salivastaava alkoi laskemaan korvauskuluja. "Se tekis noin 275euroa jos haluatte irtisanoutua". Voi vitun vittu. Mä en niille maksa penniäkään. Että pitikin joskus kirjoittaa se sopimus..:(

Turha yrittää päästä tosta salista eroon. Koitettiin miehen kanssa ja salivastaava alkoi laskemaan korvauskuluja. "Se tekis noin 275euroa jos haluatte irtisanoutua". Voi vitun vittu. Mä en niille maksa penniäkään. Että pitikin joskus kirjoittaa se sopimus..:(
Voe rähmä. Mihis siinä muuten sitoutukaan kun teki sopparin? 12kk ajaksi varmaan..? Sen jälkeen kai ton saa irtisanoa milloin vain?

Ite kun tein sopparin vajaa vuosi sitten niin sen silloisen asiakaspalvelijan kanssa sovittiin että hyvästä syystä sopparin saa sanoa irti milloin vain ilman mitään sanktioita. Ilmeisesti tämä käytäntö ei toimi enää uuden omistajan myötä :(

Onkos kukaan käynyt nyt pyhinä kolkuttelemassa ovia eli pääseekö salille vai ei

Kyll sinne ihan normisti pääsee jumppaamaan...siis avainkortilla,henkilökunta palaa joskus tammikuun alkupäivin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom