Mayor´s nykyisin pt. 2

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Activ(h)ell.
Todellakin. Just eilen laitoin vähän äkäistä palautetta niille solkuista. Eivät ole vieläkään vaihtaneet lamppuja. Musta on väärin, että kaikki maksavat saman hinnan saman tehoisesta rusketuksesta, mutta joidenkin kohdalla lamput eivät enää toimi ja sen jälkeen sanotaan voivoi, seuraavan kerran ne vaihdetaan sitten kesällä...:jahas: Eikö solariumin ole idea ruskettaa???

Helvetti:curs::curs:

itse oon tosi tyytyväinen Meijeriin. Omistajat on mukavia tyyppejä, ottavat todella mielellään ehdotuksia , kehuja, kritiikkiä tai mitä mieleen juolahtaa-vastaan. Ei kannata napista niistä esim täällä, vaan pistää ROHKEASTI suoraan heille palautetta.

Laitteet on Suomen parhaat!!!!Love kraftwerk :haart:
Hinta 43 about/kk on enemmän kuin hyvä laitteisiin ja koko salin toimintaan nähden, puhumattakaan loistoaukioloajoista.
Asiakaspalvelua tarvitseville tämä ei sovi kuin arki-iltaisin.

Siivous on vihdoin korjattu parempaan!!!!wc paperiakin on
ja ilmapiiri mukava!!!!ainakin silloin mä oon käynyt.

:)

Jos teillä on kortilla solkkukertoja niin kannattaa muistaa monta kertaa pitäisi olla jäljellä! Solkkujen korttienhöylääjät ei toimi aina ja siinä höylätessä saattaa lähteä kertoja!

Ja mikäli aikoo ostaa jotain salilta niin kannattaa kantaa käteistä mukana koska siellä ei voi maksaa enää kortilla!

Jos teillä on kortilla solkkukertoja niin kannattaa muistaa monta kertaa pitäisi olla jäljellä! Solkkujen korttienhöylääjät ei toimi aina ja siinä höylätessä saattaa lähteä kertoja!

Ja mikäli aikoo ostaa jotain salilta niin kannattaa kantaa käteistä mukana koska siellä ei voi maksaa enää kortilla!
Joo niin oonkin aina laskenut paljo jäljellä. Vai ei kortilla enään voi maksaa? No just..toisaalt eipä tuo mua henk. koht kosketa kun en ole tuolta mitään ostamassa.;)

Mä en ymmärrä miksi kortit eivät toimi? Ajattelin aluksi että omistajan vaihtuessa pitää tehdä uudet sopparit ja yhteydet sun muut, mutta eihän siinä näin kauaa voi mennä. Mä haluan joskus ostaa niitä valmiita palkkaripulloja vaikka kalliita ovatkin, eikä sitä ikinä kolikoita tai käteistä koskaan satu olemaan mukana.

Astmaatikot, allergikot jne. varmaan diggaavat näistä:

Kuva 1 ja 3 puhuvat hyvin puolestaan.
Kuva 2: solkuissa hiukan pölyä.
Kuva 4: aerobiset laitteetkin kaipaavat ehkä siivoamista. Ota kahvasta kiinni ja pyyhi sitten hikeä pois kasvoiltasi :) .

Liitteet

• IMG_1958b.jpg
    IMG_1958b.jpg
    144,3 KB · Katsottu: 630
  • IMG_1961b.jpg
    IMG_1961b.jpg
    112 KB · Katsottu: 554
  • IMG_1963b.jpg
    IMG_1963b.jpg
    149,3 KB · Katsottu: 519
  • IMG_1964b.jpg
    IMG_1964b.jpg
    149,6 KB · Katsottu: 578
Heh, aika jäätäviä nuo kuvat nyt kun ne oikeasti kuvina näkee. En kyllä käsitä mikä kirous tuolla salilla on nykyään, ettei mikään omistaja näe tarpeelliseksi hoitaa siivousta todella kuntoon.

Salin ilmoitustaululla on tällä hetkellä asiakaskysely miten sali voisi parantaa palveluitaan.

Eilen näköjään imuri viehui salilla ainakin noiden kuvien kohdalla (mites muualla?). Täällä on näköjään joku Activen 'vakoilija'. Olen varmaan Activen suosiossa tämän tempauksen jälkeen :D .

T. nimimerkki porttikieltoa odotellessa.

Eilen näköjään imuri viehui salilla ainakin noiden kuvien kohdalla (mites muualla?). Täällä on näköjään joku Activen 'vakoilija'. Olen varmaan Activen suosiossa tämän tempauksen jälkeen :D .

T. nimimerkki porttikieltoa odotellessa.

Joku hiljanen ilta mutkatanko heilahtaa päähäsi ja heräät kumipallo suussa asematunnelin pimeestä nurkasta viettämässä "poikien iltaa! :dance2: Näyttääpä paskaselta kuvien perusteella:wtf: Kyllä tuollaisella salilla pitäisi semmonen omistaja jolla olisi mielenkiintoa ja tahtoa pitää paikat kunnossa!

Musta kunkkua oli se naisten pukkarin kello. Kun siitä loppui patterit, se otettiin kokonaan pois :hyvä:

Ei mulla silleesti valittamista. Vehkeet kuitenkin useimmiten toimii ja firma maksaa koko lystin, niin kyllähän tuolla käy.

Tänään oli aika hilpeetä mennä salille, siellä oli siivooja siivoomassa naisten suihkua. Salin puolella huomasin invavessasta hanan olevan irti/paskana ja myöhemmin suihkussa huomasin että siellä oli ne samat roskat mitkä oli eilen :hyvä:

Mikäs helvetti kestää niiden sivujen päivittämisessä? On ollut varmaan puoli vuotta se sama ilmoitus, että uudet sivut tulossa. Vitun hyvää promoa taas.

Activella on nyt mahdollisuus kokeilla itsesiivoamista. Salin venyttelytasanteelta löydät imurin jolla voit vapaasti imuroida :D .

Activella on nyt mahdollisuus kokeilla itsesiivoamista. Salin venyttelytasanteelta löydät imurin jolla voit vapaasti imuroida :D .
Tai sä voisit hankkia vähän taskurahaa ja ottaa tuntitöitä siivoojana tuolla? Oli ovessa ilmoitus että hakevat apulaista siivoushommiin :dance:
..tai tietty mäkin voisin ottaa ton kesäkeikan ja siivoilla pari tuntia viikossa (tulis jumpat kuitattua).. :D never.

Ei ole todellisia nuo Pro-Painin ottamat kuvat :D Tietääpähän, ettei tarvitse edelleenkään harkita salin vaihdosta, vaikka se välillä on käynytkin mielessä.

Imuroimalla voi tietysti lämmitellä tai jäähdytellä, sitä varten se on siellä. Hieno idea ulkoistaa imurointi salikävijöille. Pro-Painilta kyllä hienot kuvat. :D

Itseä ei toi "pieni" pölyisyys haittaa, eikä meijeri ole varsinaisesti huono sali. On huonommillakin tullut laahustettua, mutta tuskin kävisin tuolla jos ei olisi naapurissa ja lähin "kunnollinen" sali.

Toi sopimusten kanssa sohlaus on kuitenkin tosi outoa. Luulisi että jos rakentavasti neuvottelee tai valittaa johonkin kuluttajasuojalautakuntaan käyttäen mitä monimutkaisimpia byrokraattisia menetelmiä, asia ratkeaa tai unohtuu kesken prosessin. :rolleyes:

Tai sä voisit hankkia vähän taskurahaa ja ottaa tuntitöitä siivoojana tuolla? Oli ovessa ilmoitus että hakevat apulaista siivoushommiin :dance:
..tai tietty mäkin voisin ottaa ton kesäkeikan ja siivoilla pari tuntia viikossa (tulis jumpat kuitattua).. :D never.

Pitää varmaan hakea töihin että olis edes jotain tekemistä kesällä. Tosin voi olla että saan tällä menolla porttikiellon Activelle ennen kesää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom