Mayor´s nykyisin pt. 2

Mitäs veikkaat noin niinkuin hatusta jos Kouvolan jäähallin sali laitettaisiin Ruoholahden keskukseen vuokran ollessa noin 15 tuhatta euroa kuukaudessa, niin kauanko olisi pystyssä?

Noh, eihän salit mitään hyväntekeväisyyttä harrasta. Siinähän ne tekee bisnestä kuin muutkin yritykset. Oli sali missä hyvänsä Suomessa. Itse onneksi saan käydä ilmaiseksi reenaamassa ja pätevillä vehkeillä. aikoinaan meikäläisen atleticolla käynnit loppui siihen kun siitä tuli jäsenyyssali.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ruoholahden keskukseen vuokran ollessa noin 15 tuhatta euroa kuukaudessa, niin kauanko olisi pystyssä?

Jokainen yrittäjä varmaan laskee riskin kuluista, oli sitten sali tai kauppa!

Mitä mieltä jengi on tuosta suoraveloituksen 28 päivän välistä?

Katos perkele:

25.06.2007 Suoraveloitus

20.07.2007 Suoraveloitus

17.08.2007 Suoraveloitus

Mitähän varten on tuolla tavalla? Nyt päitä vadille :curs: (tai selityksiä)

Sitten viimeistään päitä vadille jos napsahtaa saman kuun aikana 2 velotusta. Nythän tässä ollaan tavallaan vielä plussalla kun keväällä tuo laskutuspäivä muuttui kuun alusta loppukuuhun.

Mutta tehkääpäs pieniä laskutoimituksia tuon 28 päivän laskutusvälin suhteen!

Kuinka moni teki uuden sopimuksen ja kuukausiveloitushinta laski?

Mulla näytti pysyneen 42€:ssa niinkuin pitikin.

Muistaakseni helmikuussa kun sopparin tein niin hinta oli jtn € 42.

Nyt se on € 47 ja ei paljon etukäteen ilmoiteltu.

Eli tuohon pätee sopimuksen kohta nro 13. Kuntoklubi varaa itselleen oikeuden muuttaa sopimuksen etuja ja ehtoja. Ehtojen muutoksista ilmoitetaan jäsenistölle 2kk ennen muutosta.

Ilmoittiko klubi hinnan muutoksesta? Jos ei niin jäsen voi irtisanoa sopimuksensa. Eikö vaan?

Mulla näytti pysyneen 42€:ssa niinkuin pitikin.

Sulla oli varmaan entisessä sopimuksessa jo sama hinta?

Uuden Tommin korvaajan asiakaspalvelusta kuullut aika uskomattomia tarinoita :eek: :curs:
Omistajanvaihdoksen jälkeen en suostunut suoraveloitukseen, vaan lasku tipahtanut aina postiluukusta. Nyt jää tosin uusin lasku maksamatta ja sali vaihtuu paremmaksi uuden asunnon myötä :) kuukausiveloitus tippuu 32 euroon ja sali paranee.
Salin hc maine on kauan sitten mennyttä, ja parempia treenipaikkoja löytyy paljonkin, sali nykyään lähinnä vitsi ja uppoava laiva on parasta jättää.

Salin hc maine on kauan sitten mennyttä,
On ja siitä pitää huolen henkilökunta hyvän huolen. Aikaisemmin kun menin sinne niin heti kuulemma "kuuluisalle" (taisi olla Tommi joka sanoi) ja pääsin jopa ihan hyvään hintaan treenaamaan, nykyään hyvä jos ihmettellään miksi sinne tullaan treenaamaan kaukaakin. Eivät ymmärrä että se on paikka jonne moni tekee pyhiin vaelluksia, noh ei enään.

Ilmoittiko klubi hinnan muutoksesta? Jos ei niin jäsen voi irtisanoa sopimuksensa. Eikö vaan?

Ne mittään ilmoittanu. Hirvee sotku koko suoraveloituksen kanssa muutenkin. Se alkuperäinen ei ollu enää voimassa kun klubin nimi muuttu ja uusi suoraveloitussopimus piti tehdä. Ei tässä nyt kuiteskaan niin herne nenässä olla, varmaan jonnein pääsis halvemmallakin treenaamaan mut satun nyt tykkää noista laitteista kun siellä on.

Uudistukset tuo aina epävarmuutta asiakkaisiin, myös työntekijöihin. Omasta mielestä saan yhä Hc-treenin vedettyä, niin kuin aikaisemminkin. Se täytyy myöntää, että musiikki on sangen hiljaisella (itsellä mp3 korvilla jos katsoo tarpeelliseksi) ja täytyy muistuttaa respan setää vaihtamaan soittolistaa hieman useammin.
Itse en valitettavasti enää palvele respassa vaan olen keskittynyt hierontaan ja kaksi kertaa viikossa järjestettävään uusien asiakkaiden "Startti-Kurssiin".

Hyviä asioita olen myös huomannut. Miesten saunan kiuas korjattiin. 60% vastuksista palanut :). Siivouksesta on valitettu paljon ja sekin on korjaantunut.
Huonoja asioitakin on. Kuntosali on kuin läävä joka aamu. Salikuri on löystynyt. Painot, kahvat ja eritteet jätetään niille kuulumattomille paikoille. Pukukopeissa löytyy kusta lattioilta yms. Mitäs me treenaajat voitaisiin tehdä?
En ihmettele yhtään jos kertamaksuja peritään á 10e. viime kuukausien aikana on todella moni vanha treenaaja on tullut pokkana tiskille uutena asiakkaan "kokeilemaan" uutta kuntosalia ensimmäistä kertaa. Ollaan oikein kysytty, että missäs se pukuhuone on. Uutta henkilökuntaa on helppo höynäyttää.
No tämä herättää varmasti keskustelua ja hyvä niin.

Mulla meni tämän JR Fitness/Active kuvion kanssa niin, että oli vanhojen kortin "hyllylle"-laittamisten johdosta 2.5 kk jäljellä reeniaikaa ja tämä oli sovittu keväällä JR Fitnessin kanssa.

Kun kuulin että omistaja vaihtuu Activeksi lähetin sähköpostia Activen asiakaspalveluun ja kysyin että säilyykö tuo 2.5kk omistajanvaihdoksen jälkeen. Vastaus oli että säilyy, tervetuloa reenaamaan kun huvittaa.

Nyt menin sitten paikalle ja sanottiin että ei onnistu, kun tästä omistajanvaihdoksestakin on niin paljon aikaa. Näytin tietysti sitä sähköpostia, mutta ei auttanut. Sen sijaan tarjosivat 3 kuukautta ilmaiseksi jos sitoutuu vuoden sopimukseen. Sanoin että empä taida sitoutua enää tähän puljuun ja otin muualle kortin.

Turhaa on tietysti valittaa kun tuskin uusi omistaja on vastuussa entisen "veloista", mutta kyrsiihän se :down:

Uuden Tommin korvaajan asiakaspalvelusta kuullut aika uskomattomia tarinoita :eek: :curs:
Omistajanvaihdoksen jälkeen en suostunut suoraveloitukseen, vaan lasku tipahtanut aina postiluukusta. Nyt jää tosin uusin lasku maksamatta ja sali vaihtuu paremmaksi uuden asunnon myötä :) kuukausiveloitus tippuu 32 euroon ja sali paranee.
Salin hc maine on kauan sitten mennyttä, ja parempia treenipaikkoja löytyy paljonkin, sali nykyään lähinnä vitsi ja uppoava laiva on parasta jättää.

En tiedä onko sali edelleenkään vitsi, mutta Tommin korvanneella äijällä ei kyllä asiakaspalvelu ole oikein hallussa. Vielä pari jäähyväis treeniä Akin Mayorsilla, ja sali vaihtuu täällä Helsingissä myös omalla kohdalla. Onneksi on olemassa vielä J.Ikonen joka löytää aina salin (omistaja)muutoksista vain hyviä puolia.

Yritän vain olla asiakkaiden ja yrityksen välissä. Olen asiakas joka maksaa Activelle kk-maksua, kuten kaikki muutkin. Tietyt asiat Active tekee omien sapluunojen mukaan ja se muutos on aiheuttanut närää osalle vanhoista asiakkaista.
Kaikille tiedoksi, että vanhat sopimukset jatkuvat normaalisti. Pasi Silvennoinen päätti asian tänään 13.09.2007

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom