Mayor´s nykyisin pt. 2

tai sitte hankitte karaoke laitteet ja jokaiselle jäsenelle tulee pakolliset lauluvuorot;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hieman :offtopic: , mutta onko meijerillä vielä voimassa nuo hinnat mitkä löytyvät sivuilta www.mayor.fi .

Kun olisi salin vaihto edessä ja pitäisi tietää paljonko sitä fyrkkaa pitäis huomenna roudata.

Pääseekö tonne ilman mitään jäsenyyksiä kertakäynnille ja millä hinnalla?
Kun oisin tulossa lomamatkalle Helsinkiin ja kiinnostais käydä.
Marrisit sissää ja sanot, että saisko tutustumisen, jos ei niin ei muistaakseni 8 euroa enempää maksanu, näin siis vielä mejerin aikaan, nykyisin en ole aivan varma.

Marrisit sissää ja sanot, että saisko tutustumisen, jos ei niin ei muistaakseni 8 euroa enempää maksanu, näin siis vielä mejerin aikaan, nykyisin en ole aivan varma.

8 euroa on kertamaksu nettisivujen mukaan ja on muuten VÄHÄN kallista!

8 euroa on kertamaksu nettisivujen mukaan ja on muuten VÄHÄN kallista!

Ei kyllä ole kallista. Viereisessä salissa kertamaksu on 18 euroa ja aiemmalla salillani kertakäynti oli 15 euroa. Mayorssi on edullisin sali missä olen eläissäni käynyt, ei kyllä voi mielestäni nimittää ollenkaan kalliiksi.

Ei kyllä ole kallista. Viereisessä salissa kertamaksu on 18 euroa ja aiemmalla salillani kertakäynti oli 15 euroa. Mayorssi on edullisin sali missä olen eläissäni käynyt, ei kyllä voi mielestäni nimittää ollenkaan kalliiksi.

Nii no. Oman kaupungin salille pääsee 2,5€ kertamaksulla ja minä pääsen lukiolaisena ilmaiseksi:jahas:.

Edit. Ja vielä offtopic: Äskön tuli fennican mainos tv:stä mis joku ukko koitti päästä kertakäynnille salille ja kassaneiti alko tarjoilemaa kaikenmaailman jäsenyyksiä. Eli tommosta just ite inhoan.

tossa siivous/siisteyshommassa siellä ei todellakaan olla parannettu. jo toista viikkoa ihan järkyttävän p*******a. ''treenaa koko kesä ilmaiseksi''jos joku karkottaa uudet asiakkaat, niin likaisuus.

eihän sinne siisteyden takia välttämättä mennä, mutta kuitenkin...aina ei voi olla täydellinen.

Yhellä jenkkisalilla Californiassa kertamaksu on 39 dollaria joten ei se 8 egeä ole mitään siihen verrattuna. Yhellä toisella salilla Töölössä niin kertamaksu on 22 euroa et älkää aina valittako pikkusummista. Ite maksan mielellään laadusta vaikka 20 egeä kerta kunhan vaan haukkari ja tissit kasvaaaa...

8e kerta on salista kuin salista aivan liikaa. eka kerta pitäis olla aina ilmainen IMO. ymmärrän että kertamaksu on vedetty korkealle sen takia että porukka ostais kk-kortin, mutta pitää se nyt paikka kerran saada testata ennen kuin viitsii ruveta kk-korttia ostamaan. ja jos ei ilmaiseksi anneta eka kertaa niin joku 5e ensikertalaiselta olisi hieman inhimillisempää. kertamaksut on nykyään tosiaankin aivan järkyttäviä. välillä oikein tuntuu että yritetään tehdä jotain suomenennätystä siinä kuka kehtaa pyytää eniten. ymmärrän senkin että salinomistajan on vaikea kontrolloida kuka on ensikertalainen, mutta joku tolkku tuohon olis hyvä saada. no onneksi on paljon hyviä salinpitäjiä jotka antavat sen eka kerran ilmaiseksikin :rock:

:offtopic:
Näitä vähän lueskellu ja pakko todeta että sikahinnat näillä "maineikkailla saleilla" tai yleensäkin. Ite käyn Kouvolan jäähallin salilla. Melkeen ikinä ei oo ryysistä (tänään kaksi mun ja mun kaverin lisäks ja lopuks tuli kolme lisää.) Suorituspaikat on todella hyviä ja niitä on useita ja melko laaja sali. Oon nyt kesäl käyny viis kertaa viikos et joku 18 tai 8 euron kertamaksu... lol :lol2:
Jäähallin sali on huippu ja ilmanen. En lähtis ikinä millekään salille sen takii että on muutama sata erilaist hilavitkutint vaan sen että saa vedettyy kovat treenit.

e. ja kenenkää ei tartte muistuttaa kuukausimaksuista

kuten hulkki jo aiemmin totesi niin aivan turha kyllä verrata mitään kaupungin/kunnan saleja yksityiseen joten niiden hintaa nyt on aika turha verrata muihin kuin kunnallisiin keskenänsä.

Noni ettei tää mee ihan offtopiciks niin palataan aiheeseen.

Nyt on tääkin sali sit koettu. Mayor'silla kyl ihan eri meininki ku täällä meillä päin. Suurin osa kävijöistä treenasi oikeasti kovaa. Tuns ittensä pieneks siellä isojen miesten (ja naisten) joukossa.
Myös kuuluisuuksia oli kuten Mike:D. Syksyn kisoihin valmistautuviakin oli melko paljon liikkeellä.

Olin se heikko kaveri maanantaina siinä klo 16-18 aikoihi, kuka sähläs pikkupainoilla vähän mitä sattuu.

Olipas eilen mukava käydä treenaamassa. Ensin sai kuunnella teknoa (!). En tiedä oliko kyseessä yksi ja sama biisi vai vaihtuiko se jossain välillä mutta samanlaista jumputusta se oli koko ajan. Sitten tuli sentään ehkä viisi kappaletta vähän raskaampaa menoa ja sen jälkeen alkoi taas räppi soimaan.

:offtopic:
Näitä vähän lueskellu ja pakko todeta että sikahinnat näillä "maineikkailla saleilla" tai yleensäkin. Ite käyn Kouvolan jäähallin salilla.
Mitäs veikkaat noin niinkuin hatusta jos Kouvolan jäähallin sali laitettaisiin Ruoholahden keskukseen vuokran ollessa noin 15 tuhatta euroa kuukaudessa, niin kauanko olisi pystyssä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom