Mayor´s nykyisin pt. 2

Hei mitkä ne aukioloajat nyt oikein on? Täällä: http://www.activeclubs.fi/ruoholahti.htm
sanotaan että "Klubi avoinna jäsenille: 06-23". Kävin äsken (lauantaina) klo 22.05 nykimässä lastauslaiturin ulko-ovea turhaan. Ymmärsin että magneettikortilla pääsisi sisälle tosiaan tuona ilmoitettuna aikana. Nyt ei päässyt sisälle koko kauppakeskukseen

Selvisi tämäkin. Eli Salillahan oli paperilappu, jossa luki, että arkisin auki 6-23 ja viikonloppuisin klo 21 asti (oisko ollut 7-21). Tuolla Activen webbisivuilla on aukioloaika ilmoitettu hieman virheellisesti.

Viikonloppuisin ei taida olla henkilökuntaa paikalla, koska nuo samaiset sivut kertovat: "Asiakaspalvelu: MA-PE 12-20". Jotain laitteita kait parhaillaan huolletaan, mistä plussaa. Muuta kummempaa ei ole vielä tapahtunut, vähän laitettu laminaattia lattiaan ja uusia logoja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulihan sinne uudet nahkasohvat joihin mahtuu entistä vähemmän ihmisiä istumaan ;). Mutta eihän sinne istumaan mennä.

Järkytyin muuten kun ekan kerran istuin siihen toiselle nahkasohvalle, sinnehän perkele meinas upota. :D
Ei ehkä ihan optimaalinen kenkiensolmimispaikka enää siinä.

Saisi kyllä pitää kokoajan sen katolle olevan oven auki näillä keleillä (25+), tuskin sinne kukaan jäätyy vaikka auki on!

Musta ois kiva kun sinne katolle pistettäisiin aerobiset laitteet. Ai kuinka kiva siellä ois heiluu crossarissa!:hyper:

Nyt on hyvää sanottavaa paikasta. Olin pari viikkoa poissa mäsän käden ja flunssan takia ja ihan positiivista oli palata salille, etenkin se juoma- ja patukka-automaatti on mahtava!! Saa ostettua juomaa vaikka ketään ei ole paikalla myymässä. Nice! Ja ainakin naisten vessassa oli saippuaa ja vessapaperia!! Hienoa :)

Kävin aamulla heiluttelemassa makaroneja "Meijerillä" ja :rock: musiikki oli vaihtunut AC/DC -linjalta johonkin paskaan europurkkapoppiin ja räppiin :urjo:. Välissä soi yksi Megadethin biisi - Loput oli silkkaa paskaa.

Ens kerralla iPod mukaan.

"Ei siellä musiikkia olla kuuntelemassa" - Ya, right.

mitenkäs tämä baari on nyt jussina auki?

Mitä ilmeisemmin 06-23 magneettikortilla. Päivystystä ei ole jussina.

Olin reenaa ja vessasta löyty talon puolesta paperia, kiitos. Nyt voi jo jättää jatkossa omat rullat kotiin ja keskittyä punttien nosteluun. Onneksi kuntopyörä oli rasvattu ja ei tarvinnut alkaa huoltohommiin, säästy treeniaikaa n. 10 min. Käsihanttelissa oli ruuvi löysällä, mutta onneksi oli työkalupakki mukana niin sain rintatreenin vedettyä. On meinaa sairaalakeikka kun 10 kg kiekko tippuu otsaan tai jopa silmäkulmaan. Kypärää en viitti salilla pitää, jotenkin nolon näköistä varsinkin jos visiiri on alhaalla. Ostin viime viikolla Bauhaussista 20 m laadukasta vaijeria, ei tarvii jättää selkäreenistä liikkeitä pois kun laitteista vaijeri katkennu. Noita vaijereita on yllättävän monta sorttia. Itse olen ostanut sinkitettyä teräsvaijeria (DIN 1770-standardin mukaista). Alkuveryttelyssä usein huomannut että telkkari kaukosäädöstä on paristot loppu, no niitä ostin Ohlssonilta 30 kpl:tta 10 egen hintaan, ei meinaa ne ihan heti lopu. Jakoavain on perustyökalu joka on satavarmasti aina messissä. Kun kerralla laittaa asian kuntoon ei tarvii joka hetki niitä korjailla. Eilen ostin itselleni ekan mp3-soittimen Stockalta kun se tanssimusiikki salilla on aikamoista hömppää. Sellainen 300 euron vehje+muutamat kokoelma levyt. Niissä kokoelmalevyissä on se hyvä puoli että niissä on eri esittäjiä ja musiikkityylejä. Saunanpeflettejä sai suht halvalla myös Sokokselta, niitä kun ei oikein aina löydy Meijeristä. Meinaan kun kerran on pakaroihin tullut märkiviä näppyjä niin sitä en toiste halua. Jo pelkästään meno lääkärille + antibiootit vei 110 egeä. No, en anna kaiken maailman pikku ongelmien bodaustani häiritä. Treenimotivaatio on kova ja kisoihin mennään vielä syksyllä.

Olin reenaa ja vessasta löyty talon puolesta paperia, kiitos. Nyt voi jo jättää jatkossa omat rullat kotiin ja keskittyä punttien nosteluun. Onneksi kuntopyörä oli rasvattu ja ei tarvinnut alkaa huoltohommiin, säästy treeniaikaa n. 10 min. Käsihanttelissa oli ruuvi löysällä, mutta onneksi oli työkalupakki mukana niin sain rintatreenin vedettyä. On meinaa sairaalakeikka kun 10 kg kiekko tippuu otsaan tai jopa silmäkulmaan. Kypärää en viitti salilla pitää, jotenkin nolon näköistä varsinkin jos visiiri on alhaalla. Ostin viime viikolla Bauhaussista 20 m laadukasta vaijeria, ei tarvii jättää selkäreenistä liikkeitä pois kun laitteista vaijeri katkennu. Noita vaijereita on yllättävän monta sorttia. Itse olen ostanut sinkitettyä teräsvaijeria (DIN 1770-standardin mukaista). Alkuveryttelyssä usein huomannut että telkkari kaukosäädöstä on paristot loppu, no niitä ostin Ohlssonilta 30 kpl:tta 10 egen hintaan, ei meinaa ne ihan heti lopu. Jakoavain on perustyökalu joka on satavarmasti aina messissä. Kun kerralla laittaa asian kuntoon ei tarvii joka hetki niitä korjailla. Eilen ostin itselleni ekan mp3-soittimen Stockalta kun se tanssimusiikki salilla on aikamoista hömppää. Sellainen 300 euron vehje+muutamat kokoelma levyt. Niissä kokoelmalevyissä on se hyvä puoli että niissä on eri esittäjiä ja musiikkityylejä. Saunanpeflettejä sai suht halvalla myös Sokokselta, niitä kun ei oikein aina löydy Meijeristä. Meinaan kun kerran on pakaroihin tullut märkiviä näppyjä niin sitä en toiste halua. Jo pelkästään meno lääkärille + antibiootit vei 110 egeä. No, en anna kaiken maailman pikku ongelmien bodaustani häiritä. Treenimotivaatio on kova ja kisoihin mennään vielä syksyllä.

:lol2: Palautumisen aikana voi aina fiksailla jotain.

Voi jumalaut tuota Henrigiä!:hyper: Kohta raahaa omat puuttuvat laitteetkin varmaan mukaan. Noi hanttelit on kyllä vaarallisia (tosin niitä ei saa ruuvarilla tai kuusioavaimilla oikeesti kiristettyä, sen verta täytyy henriggiä korjata). Korjaavat niitä hantteleita salilla pikkuisen kerrallaan kuntoon. Majörs kerkesi JR Vitneksen aikaan päästä aika saatanan hunningolle. Edelleen toki hyvä sali, ja siisteys ja laitteiden huolto on tehnyt hyvää. Ihan vaan positiivista tuo Active-kuntoketjunketjun tulo omistajaksi (toistaiseksi ainakin). Jos vaihtavat kokonaan R'n'B:hen ja räppiin musan, sekä roudaavat isot hanttelit pois, niin silloin loppuu kyllä meikäläisen sopimus (no onneks on GB Gym lähellä himaa).

Musiikki päivitettiin. Nyt kelpaa taas tukkaa heiluttaa punttien sijaan.

Kunhan nyt ei palattu täysin samaan soittolistana kuin aiemmin. Varmasti löytyy muutakin kun ne samat AC/DC:n, Ramstainin jne. biisit. Näiltäkin bändeiltä pitäisi löytyä vähän enemmän valinnanvaraa... :)

Nimim. lähes 2 vuotta samoja biisejä joka treenissä kuullut :rolleyes:

Täytyy kyllä silti antaa paikalle positiivista palautettakin. On paljon paremmalla tolalla asiat nykyään kuin pari kuukautta sitten iso plussa siitä. Hienoa pojat :)

Viimeksi muokattu:
meijeri sais palkata dj:n ku jengiä näyttää paikan musa noin paljo kiinnostavan :D

Mä voin toimia dj:na :D . Rupeis se rauta liikkumaan (ainakin mulla).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom